חיפוש עבודה

מחפש עבודה? העבודות המובילות במשק בלוח הדרושים של תגבור

משרות פעילות

משרות שנמצאו

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתחום הרפואה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכה המשפטית
    מיקום המשרה: תל אביב
    משרה מלאה (8-16)

    במסגרת התפקיד:
    עבודה משפטית:
    -תביעות ודרישות פיצוי בתחום הרשלנות הרפואית: קליטה של כל התביעות ודרישות התשלום המוגשות בתחום הרשלנות הרפואית, ובתוך זה: שליחת התביעה/הדרישה לגורמים המקצועיים הרלבנטיים בקופה להתייחסותם, ליווי מלא וצמוד של עו`ד מהלשכה המשפטית המטפל בתביעה, מסירת ייפוי כח לעו`ד מייצגים, מעקב אחר מועדי דיון ובקשות המוגשות בתביעות, ווידוא התייצבות נציג קופה לדיון בתביעות קטנות.
    -נט המשפט: הגשת כתבי בית-דין לבתי המשפט במערכת בתי המשפט בהגשה ישירה, הוצאה לפועל ומעקב אחר החלטות, זימונים וקבלת פס`ד באמצעות מערכת נט המשפט ותיוקם בתיקי התביעה.
    -עבודה שוטפת מול משרדי עו`ד חיצוניים וספקים שונים, כולל העברת ייפוי כח וטיפול בתשלום שכ`ט מול חטיבת הכספים;
    -טיפול בצווי בית משפט לקבלת רשומות רפואיות
    -תשלומי אגרות בית המשפט

    אחריות אדימינסטרטיבית:
    -מענה בלשכה משפטית: מענה טלפוני, קבלת דואר ודוא`ל, קבלת פקסים. קליטת החומרים המתקבלים, סריקתם ומסירתם לעורכי הדין הרלבנטיים.
    -ניהול מסמכים של תביעות הקרן: פתיחת תי

  • מרכז - גוש דן
    דרוש\ה מנהל\ת תחום תכנון וביצוע.
    • ניהול, ריכוז ותיאום הפעילויות בתחומי קשרי הקהילה, ההסברה והיח`צ.
    • בניית מערך הסברתי כולל אודות הפרויקטים מול התושבים, בעלי העסקים, רשויות מקומיות ובעלי
    עניין נוספים.
    • כתיבת תכניות עבודה שנתיות, ניהול תקציבים ובקרה על עמידה ביעדים.
    • בניית מערכת יחסים עם הרשויות המקומיות לתאום ההסברה תוך סיוע בהסרת חסמים ויצירת
    שיתופי פעולה.
    • ניהול וקידום מיתוג הפרויקט מול הקהילה ובעלי העניין, לרבות באתרי עבודות – גדרות, שילוט
    חומרי הסברה וכו`.
    • ניהול ממשקים ובקרות עבודה מול זכיין.
    • ניהול מערך הסיורים באתרי העבודות.
    • כתיבת נהלים והטמעתם בתחומי העיסוק.
    • ניהול ספקים/יועצים ונותני שרות בתחומי העיסוק.
    • סיוע למנהלת האגף בכל אשר יידרש לצורך עמידת האגף והחטיבה ביעדים.
    בעל/ת תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי מוכר.
    • ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום קשרי קהילה וההסברה.
    • ניסיון בהתמודדות עם קונפליקטים, התנגדויות ובניית אמון מול הציבור הרחב.

  • מרכז - גוש דן
    דרוש\ה מנהל\ת תחום קשרי קהילה -
    ניהול, ריכוז וקידום תחומי קשרי קהילה ופעילות הסברתית לפרויקטים המבוצעים ע`י החברה.
    התפקיד כולל:
    • ניהול, ריכוז ותיאום הפעילויות בתחומי קשרי הקהילה, ההסברה והיח`צ.
    • בניית מערך הסברתי כולל אודות הפרויקטים מול התושבים, בעלי העסקים, רשויות מקומיות ובעלי
    עניין נוספים.
    • כתיבת תכניות עבודה שנתיות, ניהול תקציבים ובקרה על עמידה ביעדים.
    • בניית מערכת יחסים עם הרשויות המקומיות לתאום ההסברה תוך סיוע בהסרת חסמים ויצירת
    שיתופי פעולה.
    • ניהול וקידום מיתוג הפרויקט מול הקהילה ובעלי העניין, לרבות באתרי עבודות – גדרות, שילוט
    בעל/ת תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי מוכר.
    • ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום קשרי קהילה וההסברה.
    • ניסיון בהתמודדות עם קונפליקטים, התנגדויות ובניית אמון מול הציבור הרחב.
    • יתרון משמעותי יינתן לבעלי ניסיון ב:
    o תחומי קשרי קהילה בפרויקטי תשתית תחבורתית
    חומרי הסברה וכו`.
    • ניהול ממשקים ובקרות עבודה מול זכיין.
    • ניהול מערך הסיורים באתרי העבודות.
    • כתיבת נהלים והטמעתם בתחומי העיסוק.
    • ניהול ספקים/יועצים ונותני שרות בתחומי העיסוק.

  • ירושלים
    למפעל ברי מים בנתיב הל`ה דרוש/ה מחסנאי/ת+ מלקט/ת.
    איך יראה היום-יום שלך?
    ליקוט מכשירים/חלקים ליחידות השטח.
    קבלות סחורה מספקים ושינוע חלקים לממשקים שונים במרלוג.
    סידור המחסן לפני/אחרי יום העבודה.
    ביצוע ספירות מלאי.
    עבודה פיזית - הרמת מכשירים.
    תחומי אחריות עיקריים:
    ליקוטים ליחידות השטח
    עבודה במחסן ממוחשב
    שינוע סחורה בתוך מרלו`ג החברה בהתאם לכללי בטיחות וזהירות
    מיון וסידור משטחים המתקבלים מהממשקים השונים
    ביצוע בקרות וספירות מלאי שוטפות
    מה אתה צריך להביא איתך?
    יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים!
    יכולות ארגון ומשמעת עצמית גבוהה!
    מגורים באזור בית שמש/ קרית גת או בסמיכות לקיבוץ נתיב הל`ה.
    עדיפות לבעלי/ת ניסיון בעבודה במחסן.
    רישיון למלגזה - יתרון.
    גישה למערכת פריוריטי- יתרון.
    תעודת מחסנאי ממוחשב- יתרון.
    נכונות לעבודה מאומצת כולל עבודה בשעות נוספות.
    ידע בסיסי ביישומי office.
    עבודה במשרה מלאה: א-ה+ שישי לסירוגין
    ימי ראשון עד חמישי 08:00-17:00
    ימי שישי לפי הצורך : 07:00-12:15
    לפרטים: 0508290523.

  • ירושלים
    לחברה יצרנית מובילה באזור בית שמש דרוש/ה עובד/ת אחזקה.
    הגדרת תפקידים ותחומי אחריות:
    אחראי על ביצוע פעולות אחזקה במפעל כפי שיימסר לו ממנהל האחזקה או לפי סדר עדיפות שתינתן ע`י מנהל המפעל. .
    אחראי לתחזוקת הציוד ולפעולה התקינה של הציוד.
    אחראי על תקינות מנהלתית של מחסני חלפים.
    הוצאת הזמנות לחלקי חילוף, חומרי עזר (הדרושים לתחזוקה שוטפת) וכו`.
    תיאום ביצוע תחזוקה (כולל השבתת ציוד, תחזוקה מונעת וכד`).
    קבלת סחורה מספקי ציוד וחומרי עזר כולל:
    התאמה להזמנה.
    התאמה לתעודת משלוח.
    דיווח להנהלה.
    העברת טפסים למינהלה (הנהלת חשבונות וכו`).
    שליטה על מלאי חלפים, חומרים כולל בדיקה תקופתית למצאי פריטים.
    דיווחים על תקלות
    אחראי על מצב חדר אחזקה.
    התראה על ליקויים בתחזוקת ציוד.
    הוצאת דיווחים (בהתאם לנוהלים קיימים).
    ביצוע כל מה שמוגדר בתחום אחריותו וסמכותו בנהלים

    כישורים:
    ניסיון קודם בתפקיד אחזקה במפעל תעשייתי (יתרון למפעל מזון) לפחות שנתיים
    רקע טכני בתחומים:
    פנאומטיקה
    מכניקה
    אלקטרוניקה
    מסגרות


    לפרטים 077-2370803


  • באר שבע והדרום
    למפעל בדים מוביל בתחומו באזור הדרום דרוש/ה פלנרי/ת זמני/ת החלפה לחל`ד
    דרוש/ה פלנר/ית זמני/ת (החלפה לחופשת לידה)

    תיאור התפקיד:
    1. תכנון ופיקוח על פעילות הייצור במפעל
    2. אחריות על תכנון מפורט של העבודה במפעל בהתאם לדרישות הלקוח (הזמנות / תחזית)
    3. בחינת יכולת התאמה בין טכנולוגיית אריזה להזמנות
    4. ניתוח והצפת תובנות כתוצאה מבעיות / תקלות באריזה
    5. עדכון יומיומי של תכנית הייצור, האריזה וקבלני המשנה.
    6. בקרה על זימון חומרים בהתאם לתכנית המפעל.
    7. ניהול ישיבות בקרת כ`א למול תכנית הייצור, שיטוח עומסי כ`א ומציאת פתרונות.

    כישורים נדרשים:
    1. השכלה: הנדסאי/ת / תואר ראשון בתעשייה וניהול
    2. ניסיון בתכנון ייצור בתעשייה - שנה לפחות
    3. שליטה גבוהה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל
    4. ניסיון בעבודה עם תוכנת סאפ SAP - יתרון
    5. עברית - רמת שפת אם | אנגלית- ברמה טובה
    6. חריצות, דייקנות, מוסר עבודה גבוהה, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה מול ממשים מרובים.
    7. העבודה משולבת משרד ורצפות ייצור.

    עבודה במשרה מלאה בימים א`-ה` משעה 08:00 עד 17:00 (שעות נוספות בהתאם לצורך).
    ארוחות חמות!
    שכר ותנאים מעולים

  • מרכז - גוש דן
    מוקד טלפוני/תפעולי למגוון רחב של לקוחות רכב פרטי, רכבי ליסינג ורכבים מוסדיים,
    ולמגוון דגמים: פרטי, מסחרי, משא ואוטובוס.
    בתחומי תפעול: אחזקה שוטפת, תקלות, תאונות, שירותי חילוץ וגרירה, סיוע טכני בתקלות דרך, אספקת רכב חליפי ועוד.
    מענה טלפוני, הקמת הזמנות והפעלת ספקים, מעקבים, עדכונים ובקרות.
    עבודה דינאמית, מעניינת ומאתגרת בסביבת עבודה נוחה ואינטימית.

    דרישות תפקיד:
    בעלי תודעת שירות גבוהה, יכולת נתינה ומחויבות לשירות
    אמפטיים, סבלניים, קשובים ונעימים
    אדיבים, אמינים, אכפתיים ומסורים
    משימתיים, מכווני מטרה, בעלי יכולת עמידה בלחצים
    זיקה לתחום הרכב/ ניסיון קודם במוקד שירות- יתרון
    שליטה בישומי מחשב -חובה
    יכולת ביטוי גבוהה בע`פ ובכתב
    כתב יד קריא וברור - חובה

    תנאי העסקה:
    ימי עבודה: א-ה , שישי וערבי חג תורנות (פעם בשבועיים לערך)
    שעות עבודה : 8:00 - 17:00.
    צוות קטן ואינטימי, מתקן משרדים חדש ונעים, חדר אוכל וחדר כושר
    לפרטים: 0508290523

  • באר שבע והדרום
    למפעל מוביל בקרית גת
    דרוש/ה נציג/ת תפעול הזמנות
    תיאור התפקיד:
    ביצוע משימות תפעול (פתיחת הזמנות, פקודות עבודה לייצור, וכו`) ומתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות החברה

    תחומי אחריות:
    ` פתיחת הזמנות והצעות מחיר.
    ` פתיחת פקודות עבודה לייצור.
    ` ניהול דרישות רכש.
    ` ניהול תשתית הנתונים במערכת המידע.
    ` ניהול ובקרת מלאי מינימום.
    ` תמיכה תפעולית במנהלי תיקי לקוח ובייצור.
    ` שירות טלפוני (מגיב ויוזם) ללקוחות החברה ולקוחות פנימיים, במגוון ערוצי תקשורת (טלפון, דוא`ל).

    דרישות התפקיד:
    ` נסיון בעבודה כנציגת שירות (B2B או C2B) - יתרון.
    ` תודעת שירות גבוהה (יתרון לעובדים שעברו הכשרות בנושא שירות, במסגרת ארגונית).
    ` יכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
    ` יכולת עבודה בתנאי לחץ, סביבה דינאמית.
    ` דיוק, סדר וארגון.
    ` שליטה מלאה בשפה העברית.
    ` שליטה ביישומי Microsoft Office - חובה.
    ` היכרות עם מערכת Priority - יתרון.

    שעות עבודה: 08:00-17:00

    לפרטים נוספים: 077-2374600
    שליחת קו`ח : cv96@tigbur.co.il


  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתל אביב דרוש\ה רכז\ת הדרכה - העסקה עד 9 חודשים

    תיאור המשרה-
    `שותפות בבניית תכנית רווחה שנתית ובקרה אחר יישומה, בהתאם למדיניות מאוחדת וחטיבת משאבי אנוש
    תכנון, טיפול והוצאה לפועל של פרויקטים ואירועי רווחה
    `סיוע בתפעול ולוגיסטיקה של הרווחה במגוון האירועים כגון: חגים, כנסים, משלחת לפולין טקסים, מעונות ילדי עובדים ועוד, בשגרה ובחירום.
    `מענה וטיפול שוטף בפניות עובדים וגמלאים בנושאי רווחה
    `סיוע בכתיבה והכנת תקשורים והנחיות עבודה
    `הזמנת מתנות מול הספקים, תיאום מול מנהלות מש`א במחוזות ובדיקת אספקתם
    `אירועים אישיים לעובדים - קבלת דוחות ממחלקת השכר על אירועי עובדים, אישורם וטיפול בהתאם לאירוע ספציפי, כגון: ימי הולדת, קורס הכנה לפרישה, מועדון גמלאים, ילדי עובדים, מתגייסים ועוד
    oאירועי רווחה לעובדים, כגון - אירועי קיץ, נופש, ימי גיבוש והתנדבות ועוד, כולל רישום, תפעול ובקרה
    `אבל-שליחת אישורי ערכה כולל אגרת אבל והודעה למנהלת תקשורת פנים-ארגונית ולעו`ס רווחת העובד
    `ריכוז טפסי בקשות להלוואה, הכנתם לחברי הוועדה והזנתם במערכת החילן
    `אחריות לטיפול והזנת חשבוניות ספקי רווחה למערכת ה-SAP, כולל בקרה


  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתחום הבריאות דרוש/ה יועץ/ת פיתוח ארגוני - למשרה זמנית (6-9 חודשים).
    משרה מלאה: 8:00-16:00
    מיקום המשרה: תל אביב

    תכולת תפקיד:
    הובלת פרויקטים ארגוניים ותהליכי פיתוח ארגוני ביחידות בתחומי העבודה של המח`:
    -ניהול פרויקטים הכוללים ליווי יחידות ארגוניות ו/או צוותים ומתן ייעוץ ארגוני וניהולי.
    -אבחון ואפיון צרכים, גיבוש רציונל, הבניית תכניות התערבות ותוכניות פיתוח מנהלים.
    -מימוש תכניות התערבות, תוך סיוע בהטמעת שינויים ותהליכים ליחידות השונות והפעלת הגורמים הרלוונטיים עד לסיכום תהליך.
    -פיתוח, הנחיה והדרכה של תכניות לפיתוח מנהלים בארגון והכשרות ארגוניות לעובדים.
    -עבודה מול ספקים, כולל התקשרות מול הספק ובקרה שוטפת, בהתאם לצרכי הארגון.
    -הובלה ושותפות בצוותי העבודה בפרויקטים
    -שותפות בגיבוש והטמעת תהליכי עבודה בתחומי הפיתוח הארגוני בחברה.

    דרישות סף:
    השכלה - חובה:
    תואר שני בהתנהגות ארגונית / במשאבי אנוש / סוציולוגיה ארגונית / פסיכולוגיה ארגונית / ייעוץ ארגוני / לימודי עבודה
    ניסיון - חובה:
    ניסיון של לפחות 3 שנים בתחומי ייעוץ ופיתוח ארגוני
    ניסיון של לפחות שנתיים בליווי ייעוצי למנהלים
    ניסיו

  • חיפה והצפון
    תאור התפקיד
    ניהול שוטף של צוות המחסנאים והמלגזנים במחסן
    מילוי מקום בעת הצורך
    הנעה לעמידה ביעדי המחסן
    תיעדוף משימות וסדרי עדיפויות
    אחריות על תהליכי עבודה
    אחריות על סדר וארגון המחסן והשטח התפעולי
    שמירה על כללי הבטיחות בעבודה ובקרת תחזוקת כלי העבודה
    גיבוי וביצוע מטלות ברצפת העבודה
    קבלת חומרי גלם ואריזות מספקי החברה.
    קליטה ממוחשבת של הסחורה הנכנסת .
    העמסה ופריקת משאיות.
    הפקת תעודות משלוח.
    סדר וניהול שוטף של המלאי במחסנים.
    מתן שירות לקווי האריזה והייצור.


    דרישות התפקיד
    ניסיון בניהול משמרת עובדים
    חניכה ומשוב
    ניסיון כמחסנאי בתעשייה - יתרון.
    רישיון נהיגה מלגזה + ניסיון - חובה.
    ניסיון במלגזת היגש - יתרון.
    עבודה עם מסופונים.
    עבודה עם מחשב טיפול במיילים ותוכנות Office- יתרון
    היכרות וניסיון עם תוכנת פריוריטי - יתרון
    עברית טובה - חובה
    יכולת/מוכנות לעבודה פיזית בעת הצורך
    ראש גדול
    יחסי אנוש טובים וניסיון בעבודת צוות
    יכולת עבודה עצמאית
    סדר ודייקנות
    התמדה, אמינות, יזומה ויכולת עבודה ע`פ נהלי החברה.




  • חיפה והצפון
    למפעל מתכת באיזור התעשייה ציפורית דרוש/האחראי/ית תפ`י.
    אחראי לתכנון סדר ביצוע העבודות בייצור באופן מיטבי, תוך ביצוע מעקב ובקרה שוטף, הסקת מסקנות וקבלת החלטות, במטרה לספק את האמצעים הדרושים בכמות ובזמן המתאימים.

    תיאור התפקיד:
    תכנון הייצור
    ` שחרור פקעות לאחר ריצת MRP
    ` סנכרון בין מועדי אספקת חו`ג וקשיחים לבין תכנון הייצור-תיאום לוגיסטי בין/מול שרשרת אספקה, האחזקה והייצור.
    ` תכנון לטווח ארוך וטווח קצר: בניית תכנית עבודה שבועית לייצור. תכנון קיבולת ייצור על פי דוח עומסים בהתאם לזמני התקן המעודכנים בפעולות הפק`ע.
    ` איזון קווי ייצור וזיהוי `צווארי בקבוק`
    ` הצגת פעולות בתרשימי גאנט במידת הצורך
    ` ניתוח וייעול תהליכי הייצור במפעל
    פיקוח הייצור
    ` מעקב, ביצוע ויישום של תכנית העבודה.
    ` בקרה על תהליך הפק`ע ועץ מוצר בפק`ע לפני שחרור מהייצור
    ` קידום פקעו`ת דחופות -באישור מנכלי`ת
    ` עדכון OTD
    ` מעקב אחרי סטטוסי פריטים וסנכרון בין שחרורם לייצור לבין תכנון הייצור
    ` סגירת פקעות לאחר דיווחים, ניפוקים ולאחר בדיקות מלאי
    דרישות:
    ` ניסיון במפעל יצרני בתעשייה - חובה
    ` שליטה בתוכנת ERP (יתרון לקיטרון)
    ` שליטה מלא

  • באר שבע והדרום
    למפעל ביטחוני באזור שדרות
    דרוש/ה מבקר/ת ביקורת קבלה
    משרה מלאה: 7:20-16:40 שעות נוספות במידת הצורך
    במסגרת התפקיד:
    ביצוע בחינה ואימות האיכות של חלקים וחומרים הנקלטים במפעל מספקים וקבלני משנה
    ביצוע פעילויות ביקורת קבלה מהספקים ובחינה מול גורמי פנים וחוץ.
    בקרה על מחסני קבלה, על חומרים בעלי אורך חיים מוגבל ובדיקתם
    טיפול במוצר לא מתאים ודיווחי איכות
    הכנה ותחזוקה של רשומות איכות
    דרישות:
    טכנאי/ת / הנדסאי/ת עם רקע בהנדסה באחד התחומים - מכונות/אלקטרוניקה/חומרים - יתרון
    ניסיון מעשי בביצוע בחינות חלקים / הרכבות
    אנגלית טכנית ברמה טובה - חובה
    ניסיון בעבודה עם קבלני משנה וספקים פנימיים וחיצוניים
    ניסיון מוכח בסביבה ממוחשבת ושליטה בתוכנות Office בדגש על Excel - חובה
    ידע בקריאת שרטוטים / מפרטים - חובה
    הכרות מעמיקה עם תקנים בינלאומיים כגון : ISO 9001\ AS9100, MIL STD
    ידע בשימוש במגוון מכשירי / אמצעי בדיקה שונים כגון: קליבר, מיקרומטר, טסה , קומפרטור, מדידי ועוד GO NOT \GO
    יכולת עבודה עצמאית בסביבה מטריציונית
    יכולת עבודה בתנאי לחץ ובתנאים משתנים, תוך ביצוע התאמות ושינויים בהתאם
    לפרטים נוספים חייגו: 077237

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול דרוש/ה סגן/ית מנהלת אגף תשתיות, תחבורה ותנועה ומנהל/ת מחלקת תנועה לאיזור השרון.
    משרה למלאה

    תיאור התפקיד:
    . סיוע בהתוויה, קידום וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום עליו מופקד האגף
    . סיוע, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת באגף בכלל ובמחלקת תנועה בפרט
    . ניהול שוטף של מחלקת תנועה
    . ניהול צוות העובדים במחלקה
    . הכנת תכנית עבודה לנושא התנועה ברחבי העיר ומעקב אחר ביצועה לרבות שמירה על המסגרות התקציביות
    . ניהול מרכז בקרה ושליטה על הרמזורים
    . סנכרון הפרויקטים עם התחבורה הציבורית בעיר
    . ניהול פרויקטים מטרופוליטניים
    . טיפול במערך התנועה בעיר כולל תיאומים מול גורמי חוץ ופנים ומשרדי הממשלה
    . ליווי תהליכי רישוי ובניין עיר בהיבטים תנועתיים
    . משימות נוספות כפי שיוגדרו על ידי מהנדסת העיר ו/או מנהלת האגף

    דרישות התפקיד:
    תנאי הסף:
    השכלה:
    . תואר אקדמי מושלם בהנדסה אזרחית או באדריכלות אשר נרכש במוסד המוכר ע`י המל`ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו`ל
    או
    הנדסאי רשום באותם תחומים (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים)

    ניסיון מקצועי :
    . עבור בעל תואר אקדמי ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלו

  • ירושלים


    דרוש/ה מזכירה רפואית במרפאת שיניים

    כללי: המזכירה הרפואית אחראית על מתן שרות ללקוחות מרפאות השיניים של `מאוחדת`, ומהווה גורם מקשר בין קהל הלקוחות במרפאה לצוות המטפל.


    תכולת תפקיד:
    1. מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות.
    2. קביעת תורים והתאמת הרופא למטופל שפונה.
    3. מעקב אחרי מטופלים שקיבלו תוכניות טיפול, סגירת תכניות טיפול, לרבות מו`מ.
    4. גביית תשלומים ומעקב על חובות לקוחות וחובות לחברות ביטוח.
    5. סידור כרטיסי מטופלים ומעקב על עבודות הכנה לקראת היום הבא.

    כישורים נדרשים:
    דרישות סף:
    השכלה:
    ` 12 שנות לימוד

    יתרון:
    ` תעודת מזכיר/ה רפואית ומבחן תמ`ת
    ` עדיפות לבעלי תואר ראשון
    ` ניסיון קודם בתחום.
    מיומנויות:
    ` שליטה ביישומי Office, ויכולת טובה ללמוד יישומי מחשב חדשים
    ` תודעת שירות גבוהה.
    ` כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    ` תקשורת בינאישית מעולה וכושר שכנוע.
    ` יכולת עבודה בתנאי לחץ.
    ` סדר וחריצות.
    ` דיסקרטיות ושמירה על סודיות רפואית.

    להגשת מועמדות: cv45@tigbur.co.il

  • ירושלים
    למשרת ממשלתי במודיעין דרוש/ה מתכנן/ת סטטוטורי/ת!
    תיאור המשרה:
    ריכוז פעילות שמירה תכנונית הכוללת:
    1.פיתוח מידע בתחום התכנון והמקרקעין.
    2.עדכון נתונים במערכות ממוחשבות.
    3.הכנת חו`ד תכנוניות.
    4.ביצוע מעקב אחר שינויים תכנוניים ורישומיים משפטיים הנוגעות לנכסי החברה.
    5.ריכוז נושא תביעות לפיצויי הפקעה וירידת ערך בעקבות הליכים תכנוניים.
    6.ריכוז פורומים מקצועיים בחברה לנושאי התכנון השונים.
    7.ריכוז תהליכים בתוכנת ניהול פרויקטים, הכולל תיעוד ושמירת מידע, הכנת סיכומי דיון, הכנת הזמנות עבודה, ביצוע מעקב לו`ז בתהליכים השונים ומעקב אחר שינויים תכנוניים ורישומיים הנוגעים לנכסי החברה.
    8.ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
    השכלה/ניסיון/קורסים:
    1. השכלה אקדמאית - בוגר/ת תואר ראשון ומעלה בגאוגרפיה/שמאות מקרקעין/משפטים.
    2. עדיפות לבוגר/ת תואר שני במקצועות הנוגעים לתכנון ערים.
    ניסיון ודרישות לתפקיד:
    1. שנת ניסיון לפחות בעבודה בתחום תכנון ערים/ניהול מקרקעין/ עריכת דין בהתמחות בתכנון ובנייה/מקרקעין.
    2. ידע בחוק התכנון והבניה.
    3. ידע בהכנת/קריאת/הבנת תכניות סטטוטוריות.
    4. שליטה בתוכנות office, שליטה בסביבת אקסל

  • מרכז - גוש דן
    למפעל בינלאומי העוסק בתחום הפארמה הממוקם בתל אביב דרוש/ה אנליסט/ית עסקית זמנית החל`פ פירוט המשרה: תפקיד זה ממלא תפקיד מכריע בתמיכה בארגון המכירות הגלובלי על ידי מתן תובנות וניתוח לגבי תנאי השוק הנוכחיים ומגמות ביחס ללקוחות. התפקיד דורש ניתוח מעמיק של מקורות הנתונים המשניים של החברה כדי לזהות ולכמת הזדמנויות לצמיחת העסק. כמו כן, התפקיד מעניק תמיכה לצוות המכירות באמצעות אספקת מידע רלוונטי ללקוח ושוק בזמן ומדויק, ניתוח מכירות, תמיכה שיווקית באמצעות מצגות, כנסים ותחזוקה ועדכון מאגרי מידע של החברה. תפקיד זה תומך במשרד המכירות. דרישות התפקיד: 1. תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק, כלכלה. 2. מינימום 1-2 שנות ניסיון באנליטיקה, מכירות או שיווק 3. חוש עסקי חזק. 4. בעל/ת יכולת עבודה בצוות עם יחסי אנוש ותקשורת טובים 5. יכולת שיתוף פעולה עם דרגים שונים של הנהלה ועובדים/ות. 6. יכולת עבודה כחלק מצוותים גלובליים, רב תפקודיים. 7. תשומת לב לפרטים, תוך שמירה על יכולת סינתזה חזקה. 8. יכולת זיהוי סוגיות אסטרטגיות והנעת פתרונות באופן יזום. 9. שליטה ב-Microsoft Office, במיוחד ב-Excel וב-PowerPoint. 10. עבודה נוחה עם מאג

  • חיפה והצפון
    למפעל שמייצר תוספי מזון וויטמינים בנוף הגליל
    דרוש/ה אחראי/ית למחלקת ייצור תיאור התפקיד :
    דרוש/ה אחראי/ת למחלקת ייצור
    אחראי/ת לניהול המחלקה, תוך עמידה בתוכנית הייצור, איכות ובטיחות העובדים.
    מתן מענה לתקלות חריגות בתהליכי העבודה תוך דיווח אחריות על צוות עובדים במחלקה וקביעת סדרי עדיפויות. ביצוע אכיפה על כללי המשמעת בתחום היגיינה/ סניטציה
    אחריות לממשקי עבודה פנימיים וחיצוניים במחלקתו.
    משרה מלאה, ימי שישי לסירוגין ושעות נוספות

    דרישות:
    הנדסאי/ת - יתרון
    ניסיון של שנתיים לפחות בעבודת ייצור במפעל מזון/תהליכי - חובה
    רקע טכני/מכני - חובה
    ניסיון בהפעלה ועבודה במערכות ממוחשבות/פריוריטי - חובה
    ניסיון בניהול והנעת צוות - חובה
    יחסי אנוש ותקשורת בינאישית טובה
    יכולת תפקוד תחת עומס משימות ולוח זמנים קצוב
    סמכותיות, אסרטיביות וכושר מנהיגות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
    0772372401
    0772372201


    לפרטים נוספים :0772372401, 050-8290556
    0772372201


  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתחום הבריאות דרוש/ה מנהלת חשבונות אשראי ובנקים
    כפיפות: מנהלת מחלקת גזברות-חשבות
    מיקום המשרה: תל אביב
    היקף המשרה: משרה מלאה

    תכולת התפקיד:
    -אחריות על התנהלות כרטיסי אשראי (התאמות, פתיחת נק` קצה, תפעול שוטף)
    -סיוע בביצוע רישומים של במערכות הקופה בהקשר של בחשבונות הבנק של הקופה
    -סיוע בהתאמות לחשבונות הבנק מול ספרי הקופה לרבות קליטה של נתונים מהבנק, בדיקת שלמות והתאמה ל SAP
    -בחינה שוטפת של חיובי עמלות מגופים פיננסיים
    -סיוע בניהול שוטף של צ`קים דחויים
    -עבודה בממשקים מול גופים פיננסיים ומול גורמים פנים ארגוניים
    -ביצוע משימות נוספות בתחומו/ה, בתיאום עם הממונה

    דרישות התפקיד:
    דרישות סף:
    -השכלה- מנה`ח סוג 2 ומעלה
    -5 שנות ניסיון
    יתרון:
    -מנה`ח סוג 3
    -ניסיון- עבודה עם חברות אשראי של לפחות שנתיים
    -עבודה ב-SAP

    מיומנויות:
    -היכרות עם חברות האשראי והמערכת הבנקאית
    -תקשורת בינאישית טובה ומוכוונות לשירות
    -יכולת הנעת תהליכים וממשקים
    -יוזמה ופרואקטיביות
    -שליטה במערכות מידע וב-OFFICE

  • באר שבע והדרום
    למפעל אלקטרוניקה מוביל באזור שדרות דרוש/ה איש/ת צוות חקר תקלות

    מהות התפקיד:
    חבר/ה בצוות חקר תקלות ארגוני
    ניתוח ואבחון תקלות ומתן הנחיות לתיקון מוצרים אלקטרוניים ואלקטרואופטיים עד רמת הרכיב
    תמיכה בבעיות איכות בקו היצור בשיתוף עם מחלקות הנדסה ופיתוח
    חקר כשל תקלה וניתוח סיבת שורש של התקלה


    דרישות:
    השכלה אקדמית מהנדס/ת/ הנדסאי/ת אלקטרוניקה- חובה
    רקע קודם בחקר כשל תקלות וניתוח סיבת שורש של התקלה – יתרון משמעותי
    ידע והבנה בקריאת סכמות חשמליות
    ידע וניסיון בהפעלת ציוד בדיקה אלקטרוני
    ניסיון באבחון תקלות במעגלים אלקטרוניים- 3 שנים לפחות
    יתרון לעבודה עם מערכות מולטידיסציפלינריות
    אנגלית- כתיבה וקריאה ברמה גבוהה
    יכולת למידה עצמית
    נכונות לעבודה מאומצת
    יכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון, הנעת ממשקים פנים ארגוניים


    שעות העבודה :07:15 – 16:15+נוספות עד 19:00 לפי צורך
    ימי שישי לפי צורך עד 13:00
    3 ארוחות במהלך יום העבודה
    הסעות: שדרות, אשקלון, ב‘’ש

    שכר גבוהה למתאימים/ות

    לפרטים חייגו: 077-2374600



  • מרכז - גוש דן
    תיאור המשרה
    ` תכניתן בכיר ומנוסה בשפת NATURAL MF לפיתוח ותחזוקה של תכניות BATCH ומסכים (מפות), כולל ממשקי BATCH ודוחות.
    ` נדרש ידע גם בפיתוח ותחזוקת תכניותCOBOL MF עבור תכניות BATCHודוחות.
    ` נדרשת הבנה עסקית של תהליכי המערכת, אפיון פתרונות וביצוע הפיתוחים באופן עצמאי E2E (משלב הניתוח עד היישום בפיתוח ובדיקות יחידה).
    ` מדובר בפיתוח ותחזוקה וניהול מחזור החיים במערכת כספית קריטית ומרכזית לניהול ספקים ותשלומים.
    ` נדרש להיכנס למערכת קיימת עם יכולת קריאת קוד קיים, מערכת עם תיעוד חסר ולנתח גם על בסיס הקוד את המצב הקיים לצורך אפיון פתרונות לצרכים עד ליישומם.
    ` ניהול כתיבה ותכנון מהלכי MF כולל סקריפטים JCL וג`ובים בCTM
    ` ידע וניסיון בכתיבת SQL מול DB2
    ` יתרון בידע בSAPIENS

    דרישות המשרה

    ` מינימום של 5 שנות ניסיון בפיתוח במערכות MF COBOL או NATURAL - חובה
    ` מינימום של 2 שנות ניסיון בקובול - יתרון
    ` מינימום של 2 שנות ניסיון בניתוח מערכות - חובה
    ` מינימום של 2 שנות ניסיון בפיתוח בNATURAL MF BATCH , מסכים (מפות), JCL , מהלכים- חובה
    ` מינימום של 1 שנת ניסיון וידע בכתיבת SQLים מול DB2- חובה
    ` מיני

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה: ממלא/ת מקום אחראית מיון וגיוס כ`א החלפה בגין יציאה לחופשת לידה תיאור התפקיד: אחריות על הליך איתור, מיון וגיוס מועמדים, כולל ביצוע ראיונות, בדיקת אסמכתאות, תאום ועדות בחינה והכנת פרוטוקולים. מענה וקשר שוטף עם מועמדים, מנהלים מגייסי,חברות אבחון  וחברות השמה. דרישות: השכלה תואר אקדמי או הנדסאי / טכנאי רשום או השכלה תורנית - חובה ניסיון מקצועי: ` עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית* - ניסיון מקצועי מוכח של שנתיים לפחות במיון וגיוס כ`א ` עבור הנדסאי רשום - ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות במיון וגיוס כ`א ` עבור טכנאי רשום - ניסיון מקצועי מוכח של 4 שנים לפחות במיון וגיוס כ`א כישורים ודרישות נוספות: ` ניסיון מקצועי בתחומי העיסוק הרלוונטיים במגזר ציבורי - יתרון ` ניסיון בגיוס באמצעות רשתות חברתיות - יתרון ` ידע וניסיון בעבודה עם מערכות HR חילן - יתרון ` ייצוגיות, דיסקרטיות, אמינות, יושרה מקצועית ` סדר, דיוק וקפדנות בביצוע, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תעדוף ` אסרטיביות, יכולת ביצוע משימות בתנאי לחץ ועמידה בזמנים ` עברית ברמה גבוהה, כושר התבטאות גבוה בכתב ובע`פ ` שליטה בתוכנות office, יכולת עבודה בסביבה ממ

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתחום הבריאות דרוש/ה רואה חשבון
    מיקום המשרה: תל אביב
    היקף המשרה: משרה מלאה - 8:00-16:00.

    תכולת התפקיד:
    -ניהול ובקרה על ספר החשבונות הראשי
    -ביצוע רישומי חתך חשבונאי חודשי ורבעוני
    -ביצוע פעולות איחוד ורישומים בין חברתיים
    -ביצוע רישומים בין מגזריים
    -רישום אומדנים והפרשות חשבונאיות
    -רישומי הכנסות
    -רישומי שכר
    -ניהול ספר רכוש קבוע
    -דיווחים רגולטוריים למשרד הבריאות
    -דיווחי מס שוטפים ודיוני שומות

    כישורים נדרשים - דרישות סף:
    רואה חשבון מוסמך 5 שנים לפחות - חובה
    ניסיון כבוגר משרד רו`ח מה-BIG 4 3 שנים לפחות - חובה
    יתרון:
    -ניסיון עבודה בחברה בריכוז תהליכי דיווח כספי ודיווחי מס שוטפים.
    -נסיון עבודה בחברה שמחזור הפעילות שלה מעל 200 מיליון ₪
    -נסיון בעבודה בהתאם לדרישות SOX
    -ניסיון בעבודה עם תוכנת SAP
    -ניסיון בעבודה עם AS400
    -סיום עבודה במשרד רו`ח בדרגת מנג`ר
    -תואר שני בתחום חשבונאות/כלכלה/משפטים

    מיומנויות
    -שליטה מלאה בתוכנות ויישומי Office.
    -הובלת תהליכים
    -עבודה בצוות
    -אסרטיביות
    -שירותיות
    -תקשורת בינאישית טובה

    רוצה לקחת חלק?
    לפרטים ושליחת קורות חיים:
    gal.berger@tig

  • באר שבע והדרום
    לארגון מוביל דרוש/ה מנהל/ת מרחב דרום - עבודת שטח
    איזור המשרה: באר שבע ודרומה
    היקף המשרה: משרה מלאה

    התפקיד כולל:
    o ניהול החנויות ומנהלי החנויות במרחב וניהול שטחי המכירה
    o עמידה ביעדי מכירות.
    o בניית תכנית ביקורים במרחב מדי שבוע.
    o ניהול ובקרת מלאי
    o בניית תוכנית עבודה
    o הדרכת מנהלים ועובדים להשגת יעדי החנויות
    o בקרת נראות נקודת המכירה בעיניים של מנהל מרחב.
    o זיהוי הזדמנויות, והרחבת פעילויות.
    o אחראי לניוד העובדים במרחב על פי צרכי השטח.
    o יכולת ביצוע ניתוחים והצגת תוצאות.
    * עבודת שטח

    דרישות ומסגרת התפקיד:
    o ניסיון מקצועי מעולם הדרגסטור/רשתות שיווק של לפחות 3 שנים כמנהל מרחב/ אזור - חובה
    o הבנה מסחרית רחבה, ניהול מדף ופלנוגרמה, ניהול מלאי ופחת- חובה
    o יוזמה אישית ויצירתיות, ניסיון בתכנון מבצעים מקומיים והוצאתם לפועל.
    o ניתוח דוחות ולמידה עצמית גבוהה.
    o יכולות הדרכה ברמה גבוהה.
    o ניסיון והבנה במתן וניהול מדדי מכירות קמעונאיות.
    o יכולת ניהול זמן ברמה גבוהה ותעדוף משימות.
    o יכולת מנהיגות, חניכה והובלת צוותים.
    o ניסיון בטיוב המשאב האנושי, איתור וגיוס עובדים.
    o מ

  • חיפה והצפון

    למרכז שיקומי בחיפה
    דרושים/ות יועצי/ות תעסוקה שיצטרפו לצוות.
    העבודה מתבצעת אל מול הצוות הטיפולי במכון ובשיתופי פעולה עם מגוון רחב של ארגונים במשק.

    במסגרת התפקיד:

    - הכנה, שילוב וליווי תעסוקתי של אנשים לאחר פגיעה/מחלה לעבודה בשוק החופשי
    - ליווי תהליכי שיקום משמעותיים
    - העבודה מתבצעת בצמוד לצוות הטיפולי במכון
    - הכרת שוק העבודה לצורך איתור וגיוס מעסיקים פוטנציאלים
    - מציאת מקומות התנסות תעסוקה וליווי בשטח
    - הנחיית קבוצות בנושא תעסוקה והקניית כלים תעסוקתיים
    - עבודה מול ארגונים רבים במשק
    - ניידות לטובת פגישות עם מעסיקים וליווי המשתקמים
    - העבודה דינמית, מאתגרת ומשלבת עבודה רב ממשקית
    - מיקום המשרה- חיפה
    - היקף המשרה-80%
    -שעות עבודה 08.00-14.00 , ל-5 ימים בשבוע.



    דרישות:

    התפקיד מצריך מכוונות רגשית גבוהה לצד יכולת פרקטית בחיפוש עבודה מעשי למשתקמים.
    ניסיון בעבודה עם אנשים עם מוגבלויות -יתרון משמעותי.
    ניסיון בעבודה בתחום משאבי אנוש וגיוס לאורך זמן -יתרון משמעותי.
    רמה אישית גבוהה - חובה.
    יכולת טובה לעבודת צוות - חובה.
    בעל/ת רכב -חובה. (אפשר להתגמש לגבי זה)
    תינתן הדרכה צמודה
    נדרשת אס

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה בנקאי/ת מט`ח תיאור תפקיד:   למרכז מט`ח דרוש/ה בנקאי/ת לבקרות בתחום הרגולציה ולעבודה שוטפת בתחומי המט`ח כישורים ודרישות התפקיד: •    ידע בתחום המט`ח וניסיון בתחום הבנקאי - יתרון. •    אחריות אישית ברמה גבוהה ויכולת עבודה בתנאי לחץ ובאינטנסיביות. •    יוזמה, יכולת הבנה עצמאית, ניתוח אירועים ותהליכים לעומק, מציאת פתרון והסקת מסקנות. •    שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית. •    אוריינטציה מחשובית ברמה גבוהה, יכולת למידה מהירה של מערכות שונות   •    ידע בתוכנות OFFICE כולל אקסל    + ידע ב- BUSINESS OBJECT  •    תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצויינים. תחומי אחריות ופעילות: •    עבודה מול היחידה לאיסור הלבנת הון, רשויות המס וגורמי ציות. •    סיוע ומתן מענה מקצועי לסניפים וליחידות השונות בבנק, בירורים דרך מערכת הסוויפט.. •    התאמת חשבונות. •    גיבוי לכל שאר תפקידי המט`ח במחלקה.       מיקום – ראשון לציון  

  • באר שבע והדרום
    לחברת מזון ענקית בקרית גת דרוש/ה נציג/ת בק אופיס

    תחומי אחריות:
    * ביצוע שיחות גבייה מול לקוחות החברה
    * מעקב ובקרה על דו`חות גבייה
    * עבודה מול מחלקת כספים
    * ביצוע החזרות של מוצרים שנרכשו ע`י לקוחות החברה
    * עבודה תפעולית של מרכז המכירות (הוצאת דוחות הזמנות, החזרות ונפיצויות ומענה לוואטספ עם לקוחות)

    דרישות התפקיד:
    * אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ
    * שליטה גבוהה ביישומי OFFICE (אקסל בפרט).
    * יכולת וורבאלית וטיפול בהתנגדויות .
    * ניסיון כנציג/ת גבייה או ניסיון ממוקד פיננסי- יתרון משמעותי
    * נדרשת הבנה חשבונאית
    * יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

    *זמינות למשרה מלאה 08:00-17:00
    שכר בסיס גבוהה + עמלות גבוהות על ביצועים.
    נדרשת זיקה לתחום גבייה ומספרים.
    כרטיס סיבוס לארוחות.
    המשרה נמצאת בקרית גת, נדרשת יכולת הגעה עצמאית.

    לפרטים נוספים ניתן לחייג: 077-2374600
    לשליחת קורות חיים: cv96@tigbur.co.il


  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתית באזור לוד
    תיאור התפקיד :
    הובלה ופיקוח על ביצוע פרוייקטים ובתאים עם גופי פנים ארגוניים תוך עמידה ביעדים
    מוגדרים של תקציב , לו`ז ואיכות.
    דרישות סף :
    תואר ראשון בהנדסה /תעשייה וניהול/מנהל עסקים/כלכלה
    ניסיון בניהול קבלנים/יועצים/ות מתכננים בפרויקטים בשטח
    ניסיון של שנתיים בניהול ובקרה על פרויקטים חוצי ארגון - כולל בניה וניהול תוכניות עבודה , מעקב ובקרה אחר יישום תכנית עבודה לעמידה ביעדים וניהול תקציב
    יכולת ניהול תחומים מולטידיסיפלנריים במקביל
    ניסיון בתוכנות office
    כושר ביטוי בכתב ובעפ בשפה האנגלית ברמה טובה
    כושר ביטוי בכתב ובעפ בשפה העברית ברמה גבוהה
    יתרונות :
    תואר שני בהנדסה /תעשייה וניהול/ מנהל עסקים/כלכלה
    ניסיון בעבודה מול ארגונים ממשלתיים או גופים ציבוריים כולל כבאות והצלה , משטרה
    ניסיון בניהול משא ומתן מול ספקים/יועצים/ות
    היכרות עם תקן ישראלי- 5435
    היכרות עם מערכות בטיחות אש
    משרה מלאה
    לשליחת קורות חיים cv61@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי במרכז דרוש\ה חשב\ת שכר
    תכלול תחום השכר על רבדיו השונים, לרבות נוכחות.
    מענה לפניות עובדים ושאילתות, ביצוע בקרות רוחביות בתחום השכר והנוכחות.
    הטמעת ובקרת הסכמי שכר ושינויי חוקה, אפיון וניהול דוחות בקרה ונתונים, ביצוע סימולציות שכר ע`ס הסכמי שכר שונים ונתונים אישיים.
    דרישות:
    תואר ראשון- יתרון
    תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה (בתוקף, מטעם לשכת רואי החשבון).
    ניסיון עבודה בחשבות שכר של שנה לפחות.
    הכרות עם הסכמי שכר של המגזר הציבורי, הכרות מוקדמת עם מערכת הבריאות - יתרון.
    ידע בסוגיות מורכבות בהיבטים של מס הכנסה, ביטוח לאומי, הפרשות סוציאליות וכד`.
    יחסי אנוש ברמה גבוהה, שירותיות, מענה אדיב לפניות, דיוק, מקצועיות, יוזמה.
    יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, עבודה בעומס ותחת לחץ, עמידה בלוחות זמנים.
    יכולת התבטאות והבעה עצמית. התנהלות עצמאית מול מנהלים במרכז הרפואי.
    שליטה מלאה באקסל - חובה, הכרות עם מערכת מל`מ וסינריון - יתרון.
    משרה מלאה עם נכונות לביצוע שעות נוספות לפי צורך


  • מרכז - גוש דן
    לחברה מובילה בתחומה באזור פתח תקווה
    דרוש/ה מפעיל/ת GIS ו- CAD

    הגדרת התפקיד (תחומי פעילות ואחריות):
    א. שרטוט ועדכון מפות/תכנית בינוי/היתרים בהתאם לפורמט אחיד.
    ב. ביצוע חישובי שטחים.
    ג. הכנת תיקונים למפות
    ד. קליטה, בקרה, הטמעה של מיפוי ותוצרי תכנון במאגרי המידע
    ה. קבלת מדידות - הזנה במערכת צבאית
    ו. העברת סטטוס תקינות למודד

    דרישות תפקיד:

    ` הנדסאי/ת אדריכלות/ בנין
    או
    ` בוגר/ת מגמת אדריכלות תיכונית.
    או
    ` בעל/ת תעודת שרטט
    או
    ` סטודנט/ית לאדריכלות שלמד/ה קורס AutoCAD במסגרת לימודיו
    או
    ` אדריכל/ית / אדריכל/ית נוף / מהנדס/ת בנין /מכונות
    וגם:
    ` בוגר/ת קורס GIS אזרחי/ צבאי
    או
    ` בוגר/ת קורס עבודה משולבת בין CAD ו- GIS
    או
    ` סטודנט/ת אשר למד קורס GIS במסגרת לימודיו האקדמאיים
    דרישת חובה!
    ` ניסיון מצטבר של 36 חודשים בעבודה ב-GIS ו- AutoCAD,
    מתוכם לפחות 12 חודשים בשרטוט ב- AutoCADוגם לפחות 12 חודשי ניסיון בעבודה ב-GIS
    ` שליטה בתוכנות OFFICE
    ` שליטה מלאה בתוכנת CAD וגם ARCGIS/ GISPRO

    ` יתרון: עבודה עם מפרטי שרטוט מבא`ת
    ` יתרון: עבודה במערכות SAP
    ` יתרון: שליטה בתוכנת REVIT
    ` יתרו

  • משרות חמות

    לוח דרושים - חיפוש עבודה וחיפוש משרות פנויות.

    בעידן המודרני והמתעדכן,  כדאי לקחת בחשבון שכחלק מתהליך חיפוש העבודה ישנם מתמודדים רבים על כל משרה. הקושי בגיוס והשמה גדל וחובת המעסיק לחשוף את המשרה למועמדים רבים ככל האפשר וזאת על מנת לאתר את העובד האידיאלי. בהתאמה, פרסום המשרות באמצעות לוח דרושים לחיפוש משרות, מאפשר למחפש עבודה להחשף לכמות משרות גדולה, תוך פרק זמן קצר ולאתר את העבודה המתאימה לו ביותר. לוח דרושים באנטרנט הינו חידוש מהעשורים האחרונים, בעבר על מנת למצוא עבודה היה צורך לפנות לחברת השמה, להעביר קורות חיים וזאת הייתה מאתרת עבור המועמד את העבודה הרלוונטית.  תיגבור כח אדם וסיעוד הינה חברת השמה מובילה בעלת נסיון רב שנים בתחום הגיוס וההשמה, החברה מציגה לוח דרושים חדשני ומתעדכן לצד שירותי גיוס והשמה אישיים.

    אז למה אתם מחכים, חיפוש עבודה מתחיל עכשיו, חפשו עוד היום את המשרה הרלוונטית עבורם, או פנו אליינו ונציג תיגבור יסייע לכם בחיפוש עבודה והמשרה הרלוונטית ביותר עבורכם.

    אישית לצד לוח דרושים חדשני ומתעדכן.

    מנגישה את תהליך חיפוש המשרות המעודכנות. בדומה לשוק ההיכרויות המשתנה בעקבות התפתחויות טכנולוגיות, לכדי אתרי היכרויות, מבחני אישיות ואפליקציות של מפגשים, כך גם שוק העבודה ושוק חיפוש המשרות הפנויות השתנה לאין היכר, ורצוי להכירו. אפשר להתחיל בהיכרות באתר של תיגבור כח אדם וסיעוד.

     

    מחפש עבודה? איך מתחילים?

    הדבר הראשון שכל מי שמחפש עבודה צריך  הם קו”ח אשר מייצגים אתכם ואת כישוריכם בצורה בטובה ביותר, קו”ח אשר יבליטו את היתרונות שלכם וידגישו את החוזקות שלכם.
    לוח המשרות שלנו יציג לכם מגוון רחב של מקצועות עבודה ממקומות העבודה המובילים במשק. תוכלו לשלוח  קו”ח למקומות העבודה הרלוונטים מבחינתכם. זכרו שלעיתים ייקח זמן עד שמעסיק יחזור אליכם, ובמידה ולא קיבלתם פניות עדכנו בצורה טובה יותר את קו”ח שלכם וחזרו שוב ללוח דרושים.לכל שאלה ניתן להתקשר או להשאיר פרטים, ונציגינו יצרו איתכם קשר בהקדם.

    דגשים שכדאי לשים אליהם לב בתהליך חיפוש עבודה

    ישנם כמה דגשים שכדאי לשים אליהם לב לכל מי שנמצא בתהליך של חיפוש עבודה. כדאי לקחת בחשבון שתהליך חיפוש עבודה הינו תהליך שלפעמים לוקח זמן, אך ישנם פרמטרים שיכולים לקצר את זמן חיפוש המשרה החדשה שלכם:

    1) פתיחת פרופיל לינקדין יכול לעזור לכם בתהליך חיפוש העבודה.

    2)ערכו את קו”ח בהתאם לתחום אותו אתם מחפשים ושימו דגשים על החוזקות שלכם ביחס לעבודה אותה אתם מחפשים.

    3) התכוננו לכל ראיון עבודה בהתאם, למדו את החברה, אליה אתם ניגשים לראיון, סכמו לכם בקצרה איך אתם יכולים להועיל לחברה, ואיזה ערך מוסף אתם יכולים להביא איתכם.

    4) לכל ראיון אשר תלכו דאגו להגיע בהופעה מכובדת ולבוש הולם.

    5)התקשרו עם חברות השמה, ותנו לעוד אנשים לעזור לכם בחיפוש העבודה.

    חיפוש עבודה יעיל יותר דרך חברת השמה

    בחלק גדול מהמקרים הרבה מחפשי עבודה מתלבטים אם לחפש לבד או דרך חברת השמה( אין בכך סטירה, ניתן לעשות את שניהם) אך ישנם כמה יתרונות בולטים בלעבור דרך חברת השמה. הנה כמה יתרונות בולטים:

    • חיפוש עבודה דרך חברת כח אדם הינו יכול להיות מהיר יותר למציאת עבודה כיוון שהאינטרס של שני הצדדים הוא למצוא עבודה לעובד ולחברת ההשמה למצוא עובד למעביד.
    • חברת כח אדם עובדת עם גופים קבועים, וכל הזמן נוספים גופים חדשים ונוצר אמון בין המעביד לחברת ההשמה.
    • התאמה לעבודה – חיפוש עבודה הינו תהליך סזיפי וגם לאחר מציאת עבודה לא תמיד ישנה התאמה, חברת השמה מחויבת לתהליך אשר יספק את הפוטנציאל התאמה הגבוה ביותר לעובד ולמעביד ע”פ הקריטריונים של כל עסק.

    אז למה חיפוש עבודה פשוט ונוח יותר עם תגבור?

    • ותק וניסיון של שנים בהשמה וגיוס על עובדים והתאמת העובדים לדרישות העסק
    • משרות בלעדיות שמתפרסמות רק באתר תגבור – אנו מטפחים יחסים של שנים ארוכות עם חברות ובתי עסק, בעקבות ההצלחות שלנו בהשמת עובדים מוצלחים והתאמתם.
    •  אנו עובדים עם הגורמים הגדולים והמובילים במשק
    • צוותי הגיוס וההשמה מספקים תמיכה מענה ויחס אישי למעסיקים ומחפשי עבודה.
    • משרות רלוונטיות ומעודכנות על בסיס יומי.

    המדריך השלם לחיפוש עבודה החדשה

    כל הטיפים למחפשי עבודה שיעזרו לכם לייעל את תהליך חיפוש העבודה החדשה שלכם, בחירת מקצוע, כתיבת קו”ח, עבודות מהבית, עבודה לחיילים משוחררים, איך מוצאים עבודה לאחר פרישה, מה לא לעשות בראיון עבודה ועוד… במדריך תגבור למחפשי עבודה.

    איך למצוא עבודה כמזכירה

    איך למצוא עבודה כמזכירה?

    מזכירות מבוקשות בכל התחומים, מהעולם הארגוני ועד האמנותי. עבודת מזכירות נתפסת לעתים קרובות כקפיצה לקריירות אחרות וזו יכולה להיות דרך מצוינת עבור אנשים שרק מתחילים

    קרא עוד »
    עבודה באבטחה

    איך למצוא עבודה באבטחה

    תחום האבטחה צמח והתפתח בשנים האחרונות והוא הרבה מעבר לאבטחת מוסדות חינוך או בתי חולים, למעשה תוכלו למצוא בעזרת חברת השמה גם משרות אבטחה בחברות

    קרא עוד »