תעקבו אחרינו

מה עושים אחרי תואר במשפטים?

מה מצפה לבוגרי תואר ראשון במשפטים העומדים בפני סיום הלימודים? האם כולם ישתלבו בתחום? מהי הדרך הטובה ביותר למצוא עבודה בתחומים שונים?

בשעה טובה סיימת לימודי תואר ראשון במשפטים. הדרך עד לעבודה הנחשקת במשרד עורכי דין עוברת בשלב ההתמחות (הסטאז’) וכמובן מחייבת את צליחת מבחני הלשכה המתישים כדי לקבל רישיון עבודה כעורך דין. בישראל, כולם רוצים להיות עורכי דין ומידי שנה, נערך טקס הענקת התארים באצטדיון ענק. אין ספק, מדובר בלימודים ארוכים ומתישים במיוחד כאשר האפשרות להשתלבות מעשית בתחום הולכת והופכת קשה יותר משנה לשנה. ריבוי המסיימים תואר ראשון במשפטים בעקבות הרחבת היצע מוסדות הלימוד בהם ניתן ללמוד לתואר זה הופכים את התחרות לקשה ומפרכת.

אילו אפשרויות עומדות בפני מסיימי לימודי המשפטים?

  1. ניתן לעבוד כעורך דין בחברות בתחום ההייטק, הפיננסים(לרבות עבודה בבנקים), הנדל”ן ועוד.
  2. ניתן להשתלב במגזר הציבורי הכולל משרדי ממשלה או עמותות. תמיד רצוי לבדוק האם דרושים עורכי דין בפרקליטות המדינה. עבודה במקומות אלו תיצור עבורך קשרים והזדמנויות קידום רבות.
  3. ניתן לעבוד במשרדים פרטיים שונים. רבים בוחרים להישאר במשרדים בהם עברו את תקופת ההתמחות ולהשתלב שם.
  4. ניתן להמשיך לתואר שני ולהרחיב את הידע ואת אפשרויות התעסוקה בתחום לאחר מכן.

כל האפשרויות להשתלב בשוק העבודה

בוגרי תואר ראשון במשפטים עלולים למצוא עצמם בתהליך חיפוש עבודה ארוך ולמעשה יהיו מובטלים לאורך תקופה ארוכה. זאת בעקבות “אינפלציה” בעורכי דין הגורמת לכך שאנשים משכילים רבים גודשים את לשכות התעסוקה בחיפושם אחר משרה. כאן נכנסת לתמונה חברת השמה מקצועית המאתרת את היכולות הגבוהות של הבוגרים ומאפשרת להם להשתלב בעבודות איכותיות.

תהליך חיפוש העבודה הבאה שלך – המקצוע שלנו

קבוצת “תיגבור” היא אחת משלוש חברות הגיוס וחברות ההשמה הגדולות בארץ. אתר החברה מציע מגוון משרות עצום בתחומים רבים באופן כללי – ובעולם המשפטים באופן מיוחד. כל שעליך לעשות הוא להיכנס ללוח הדרושים אונליין ממש כעת.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור