תעקבו אחרינו

כמה שעות זה משרה מלאה?

מהי המשמעות של משרה מלאה על פי חוקי העבודה? למה חשוב לדעת את זכויות העובד שלך?

היקפה של משרה מלאה והגדרתה קבועות בחוק שעות עבודה ומנוחה. כדי למנוע מצבים בהם המעבידים שלך “ימתחו” את גבול המשרה לטובתם על חשבונך, חשוב לדעת מהו מספר השעות המדויק הנחשב למשרה מלאה בחוק.

על פי חוק שעות עבודה ומנוחה:

  • לא יעלה יום העבודה על 8.4 שעות עבודה.
  • שבוע העבודה לא יעלה על 42 שעות עבודה.
  • סך כל שעות העבודה יגיע עד 182 שעות חודשיות.

מגזרים שונים במשק מגדירים משרה מלאה בצורה שונה. לדוגמא: היקף עבודתם של רופאים החתומים על הסכם קיבוצי מגיע ל-45 שעות, עבור מורים לדוגמא, משרה מלאה תיחשב בין 24 ל-30 שעות שבועיות. במקביל לכך, ישנן הגדרות שונות במשק עבור מאבטחים, עובדי בתי מלון, אולמות אירועים ועוד.

מדוע חשוב להגדיר מהי משרה מלאה?

הגדרה של משרה מלאה על פי הנהוג במקום העבודה הספציפי או על פי המוגדר בחוק שעות עבודה ומנוחה מהווה את הבסיס לתשלום שכר מינימום, דמי מחלה, פיצויים ועוד. לכן, הגדרת משרה מלאה חשובה הן לעובד והן למעביד. הדברים מעוגנים בחוק, בהסכמים קיבוציים ובצווי הרחבה. זאת, כדי למנוע ממעסיקים להתחמק מתשלום מלא. על כל עובד ועובד לדעת את הזכויות שלו ולעמוד על מימושן במלואן.

כל המשרות בכל הארץ

חיפשת מקום עבודה אשר לו דרושים עובדים בבאר שבע? נמצא בתהליך חיפוש עבודה רוצה למצוא עבודה במשרה מלאה דווקא באזור תל אביב? חברת “תיגבור כוח אדם” מזמינה אותך למצוא את המשרה הבאה שלך, ממש כאן באתר.

זה הזמן להצטרף לעשרות אלפי עובדים מרוצים שנעזרו בנו – כל שעליך לעשות הוא להיכנס ללוח הדרושים כעת.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור