תעקבו אחרינו

איזה מקצוע כדאי ללמוד היום?

העולם צועד קדימה. תחומי עיסוק רבים הופכים מיותרים בעקבות התפתחות הטכנולוגיה העולמית. חלק מן הנהגים יהפכו בעתיד מובטלים בעקבות ייצורם של רכבים אוטונומיים ואפילו עורכי דין בתחומים מסוימים כבר לא יהיו בנמצא – שכן תוכנות מתוחכמות עשויות להחליפן בהענקת שירותים משפטיים שונים.

שיעור האבטלה הגובר בעקבות ביטולם של מקצועות רבים חוצה מגזרים ומעמדות וכן, גם אנשים בעלי השכלה גבוהה עלולים למצוא עצמם ללא עבודה. מה כדאי לעשות על מנת להיות עדיין רלוונטי בשוק העבודה העתידי? אילו מקצועות יהיו עדיין נחוצים? לפני בחירת לימודים לתואר או לתעודת מקצוע ולהשקיע כספים רבים לצורך כך, מומלץ להבין לאן נושבת הרוח בתהליך חיפוש עבודה ומציאת עבודה התואמת את הכישורים שלכם..

רגע לפני תחילת הלימודים לתואר או לתעודה כדאי לשאול:

  1. אילו תחומי לימוד מעניינים אותך?
  2. האם התחומים הנלמדים מבוקשים בשוק העבודה?
  3. האם המקצוע הנלמד עדיין יהיה רלוונטי בעוד עשור או שניים מהיום?
  4. האם כדאי ללמוד לתואר שני בתחום?
  5. האם משרות לבעלי תואר שני מביאות עמן שכר גבוה יותר ותנאים משופרים?

מקצוע מבוקש – עתיד בטוח יותר

לימודים הם עניין יקר, כדאי ללמוד היום מקצוע או תחום שיעזור לך להצליח בעולם של מחר. אם קריירה משגשגת ושכר גבוה הם המטרה שלך כדאי לדעת כי המקצועות המובילים כיום בשוק העבודה הם מקצועות הפיננסים וההייטק הכוללים תכנות, שיווק דיגיטלי, ראיית חשבון, חשבי שכר ועוד.

כל העבודות שכדאי ללמוד במקום אחד

לחברת “תיגבור כוח אדם” מאגר רחב של משרות מכל התחומים ומחלקת בכירים המתמחה בהייטק ובפיננסים. הודות לשלושים וחמישה סניפים ברחבי הארץ וללוח דרושים המתעדכן אונליין, כעת ביכולתך למצוא את המשרה הנכונה עבורך עם חברת השמה איכותית וותיקה– ללמוד את המקצוע הנכון כבר היום ולהשתלב בהצלחה בשוק העבודה העתידי.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור