תעקבו אחרינו

האם כדאי לעבוד דרך חברות כוח אדם?

לחברות כוח אדם שונות התמחויות שונות בגיוס עובדים כשלדוגמה, חברות השמה בתחום ההייטק עוסקות אך ורק בהשמת עובדים לתחום זה. כשמדובר על חיפוש עבודה, חשוב לפנות אל חברת כוח אדם גדולה ואמינה בעלת ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים אשר לה קשר עם חברות רבות ומובילות במשק הישראלי.

בתור חברת השמה מובילה בתחומה, מתמחה תיגבור כוח אדם בגיוס עובדים איכותיים עבור חברות מובילות במשק, בין היתר בתחומי הניקיון, הסיעוד, הפקידות, הטלמרקטינג, הקמעונאות, הכספים ועוד לעיתים לצורך החלפה לחופשת לידה או פרויקטים מיוחדים.

כל היתרונות בחברת כוח אדם אחת:

חשוב לדעת כי בפנייה אל חברת כוח אדם גדולה ואמינה עם ניסיון יש יתרונות רבים ביניהם:

  • החברה אינה גובה כסף עבור חיפוש עבודה באמצעותה והתשלום היחיד שאותו היא מקבלת הוא דרך החברות המעסיקות המחפשות עובדים דרכה.
  • חברת כוח אדם גדולה יכולה להוות מקפצה מעולה לשם מציאת עבודה קבועה בחברה גדולה ופתוח לך דלתות רבות במשק.
  • לחברת כוח אדם גדולה מאגר משרות גדול וייחודי שלא מופיע בשום מקום אחר כולל אתרי אינטרנט שונים.
  • חברות רבות ומובילות במשק מעדיפות לפנות אל חברת כוח אדם גדולה ומנוסה כדי שתעשה עבורן את שלבי המיון וההתאמה של העובדים בצורה מקצועית ואמינה.
  • עובדי כוח אדם זכאים לתנאי העסקה טובים וזאת כי החברה פועלת על פי “חוק חברות כוח אדם” והיא חתומה על הסכם קיבוצי מול ההסתדרות. עובדה זו מעניקה לעובדים המגיעים דרך חברת כוח האדם תנאי תעסוקה טובים יותר מאלה הנדרשים בחוק.

מקצוענים בכוח אדם

חברת “תגבור” היא חברת השמה מהגדולות במשק הישראלי המתמחה בשירותי כוח אדם וסיעוד. ניסיון של עשרות שנים ו-35 סניפים בפריסה ארצית הופכים אותה לחברה מבוקשת על ידי חברות ומעסיקים רבים במשק. החברה מגייסת אלפי עובדים ביום ומכשירה אותם במקצועות מגוונים.

מחפשים עבודה עם אופק מקצועי? זה הזמן ליצור קשר עם מומחי ההשמה שלנו באתר או בטלפון ולעשות צעד גדול להצלחה שלך.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור