תעקבו אחרינו

איך להתנהג בראיון עבודה?

למצוא עבודה זו עבודה בפני עצמה. חלק בלתי נפרד ומהותי במיוחד בתהליך חיפוש עבודה ומציאת עבודה הוא ראיון העבודה וחשוב להגיע אליו מוכנים, רגועים ובטוחים למה? כי אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני וכי הרושם הראשוני שייווצר עליך יתגבש כבר בשניות הראשונות לאחר הכניסה לחדר.

כן, העתיד המקצועי שלך תלוי לגמרי בדרך הכניסה שלך, בלחיצת היד, במבט בעיניים. ראיון עבודה בן כמה דקות שיעשה רושם ענק על המראיין שמולך יגרום לו לקבל אותך בזרועות פתוחות לארגון שלו – או שיוכרז ככישלון צורב וישלח אותך לעשות בדק בית ולהבין במה שגית ומה לא לעשות בראיון העבודה הבא שלך. אז למה לא לבוא מוכנים?

ראיון עבודה: איך עוברים אותו בהצלחה?

כדי להפוך את ראיון העבודה שלך להצלחה שבעקבותיה המראיין מולך ירגיש שאין סיכוי שהארגון שלו ימשיך בלי לצרף אותך לשורותיו, חשוב להקפיד על כמה טיפים שיעשו את ההבדל בין עוד ראיון עבודה לראיון העבודה הכי טוב שהיית בו בחיים.

  1. שפת גוף: יש דברים שגם בוסים סלחנים ביותר לא יאהבו לראות מולם. לכן, מומלץ לא לנדנד רגל בעצבנות לאורך הריאיון, לא לשלב רגליים ולשדר חוסר נימוס בתוך כך, כמו כן, כדאי לא לשלב ידיים לאורך הריאיון, תנועה כזו יכולה לשדר סגירות. מצד שני, ישיבה נינוחה מידי יכולה לשדר ליושבים מולך דומיננטיות יתר. גם הישענות קדימה והנחת ידיים על השולחן לאורך הריאיון לא תתקבל באהדה ועלולה לשדר תוקפנות.
  2. תשובות נכונות: מומלץ להקפיד על מתן תשובות ענייניות וחכמות לדוגמה: לשאלה מדוע עזבת את עבודתך הקודמת מומלץ לא לספר כמה לא הסתדרת עם הבוס ולהעמיד אותך באור בעייתי אלא לספר כי לא היית מרוצה מאפשרויות הקידום בארגון וכי תנאי העבודה שלך הורעו.
  3. התנהגות: מומלץ להביט בעיני המראיין מפעם לפעם כדי לשדר אמינות וביטחון. לא מומלץ לכחכח בגרון, המראיין מולך עלול לפרש זאת כאמירת דבר שקר.

מומחים בדרך לעבודה

מאות אלפי ישראלים כבר יודעים, בתהליך חיפוש עבודה , חברת תיגבור כוח אדם היא הכתובת הנכונה. החברה הינה חברת השמה מובילה המגייסת עובדים לחברות ולפרויקטים מרובי כוח אדם. 35 סניפים בפריסה ארצית וחברות בנות מתחומים שונים מאפשרים לתגבור להעניק שירותי השמה במקצועות רבים ומגוונים כמו כספים, קמעונאות, ניהול, היי טק, רווחה, סיעוד, אבטחה, ניקיון וכן בתי חולים סיעודי.

מחפשים עבודה משתלמת? זה הזמן להשאיר לנו פרטים באתר או להתקשר אל מומחי ההשמה שלנו.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור