תעקבו אחרינו

איך לבקש העלאת שכר מהבוס?

בכל שנה לקראת סוף השנה האזרחית עורכות חברות רבות במשק סיכומי סוף השנה הכוללים סקירת מאזנים, תכניות שנתיות, בחינת תפוקות מצד העובדים והישגי הארגון בשנה החולפת. ברוב החברות, נערכים ראיונות עובד מעביד במסגרתם מעלים הצדדים את סיכומיהם אודות החברה כשהמעסיק מצדו מסכם את הישגיו של העובד או נקודות לשיפור עבורו והעובד מצדו מציג את הישגיו במהלך השנה החולפת.

להעריך יותר, לדרוש יותר

העובדים הם המשאב החשוב ביותר עבור כל מקום עבודה. בין אם מדובר על מקום עבודה בצפון הארץ, במרכזה או בדרומה, ובין אם זהו מקום עבודה גדול או קטן. מעמד בקשת העלאת שכר חייב להגיע כשכל הנתונים ידועים לך: מה מצבה הכלכלי של החברה, כמה תורם תפקידך הספציפי לארגון, מה רמת השכר הנהוגה בתפקידים כמו שלך ואילו הטבות מגיעות לך.

סיום השנה האזרחית היא הזדמנות טובה בשבילך כדי להעריך האם טוב לך בארגון והאם היא עונה על הציפיות שלך, ביניהן: שכר, הטבות, סביבת עבודה איכותית ועוד.

מה כדאי לדעת לפני בקשת העלאת שכר?

שיחת העלאת שכר נערכת לרוב בין המעסיק הישיר לעובד ולכן, חשוב לערוך הכנה מוקדמת לקראתה:

  1. עוד בקבלתך לעבודה חשוב לנהל משא ומתן יעיל ולהציג את מלוא הדרישות על מנת לערוך תיאום ציפיות בין המעסיק לעובד וחשוב לא פחות לדרוש מדרגות שכר עולות על פי הישגי העובד במהלך הזמן.
  2. טיימינג הוא הכל בחיים. את שיחת השכר שלך כדאי לערוך בתחילת השנה האזרחית אז מחשבים בארגון את המאזנים ומתקבלות החלטות לגבי המשאבים שיוקצו לטובת השנה החדשה לרבות משכורות.
  3. חשוב לדעת מה מקומך בשוק העבודה וכמה מרוויחים עובדים כמוך בחברות דומות.
  4. כדאי להגיע לשיחת השכר עם סכום גבוה מהמצופה על מנת להשאיר מקום למשא ומתן פורה.
  5. מומלץ להציג הישגים. שיחת העלאת השכר תהיה יעילה יותר עם הצגת נתונים המצביעים על תרומה משמעותית לארגון.
  6. חשוב לבקש בונוסים. אם במקרה לא תאושר לך העלאה בשכר היא תוכל להיות מומרת בקרן השתלמות, ביטוחים שונים, הגדלת ימי הבראה, רכב צמוד ויציאה לקורסים שונים מטעם מקום העבודה שלך.
  7. ולבסוף, מומלץ לבקש משובים על תפקודך לאורך השנה. כששאר שהתנאים מתאימים לכך, משובים טובים ומצטברים הם עילה טובה לבקש העלאה.

מקצוענים בכל מקצוע

חברת תיגבור כוח אדם מובילה במתן שירותי כוח אדם וסיעוד ולה שלושים וחמישה סניפים בפריסה ארצית. החברה מעניקה שירותי כוח אדם ללקוחות גדולים ומובילים במשק הישראלי. החברה מגייסת אלפי עובדים מידי יום ועורכת מיונים ואבחונים מקצועיים וכן הכשרות רבות במקצועות השונים.

חיפשת עבוה משתלמת? זה הזמן להשאיר לנו הודעה באתר או להתקשר עכשיו אל המומחים שלנו.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור