תעקבו אחרינו

האם יש סיכון בחיפוש עבודה חדשה במהלך עבודה?

אתם עובדים בעבודה מסוימת ואתם מבצעים חיפוש משרות תוך כדי כי אתם מעוניינים לעזוב. רגע לפני שאתם מגישים מכתב התפטרות כדאי שתבינו שיש סיכונים בחיפוש עבודה חדשה בזמן שאתם עובדים במקום מסוים, וכדאי שתכירו אותם ותדעו מה הם כדי שתוכלו לעבור למשרה חדשה ושלא תפוטרו לפני.

הישארו נאמנים למקום העבודה שלכם:

נאמנות למקום העבודה היא לאו דווקא בלהישאר לעבוד במקום שפחות טוב לכם, היא בעיקר בלשמור על יחסים טובים עם המעביד שלכם גם אם אתם כבר עמוק בחיפוש משרות וחולמים על מקום עבודה אחר. הדבר הטוב ביותר עבורכם הוא להסביר למעביד שלכם שאתם מעוניינים לעבור, לעשות זאת בהסכמתו ולהמשיך להשקיע בזמן שנשאר לכם בעבודה, כאשר את חיפוש משרות יבוצע על זמנכם הפרטי. אל תפתיעו את המעביד עם מכתב התפטרות והשאירו אותו ללא מענה וללא מחליף בכדי שתוכלו גם לקבל המלצה. אם אתם בכל זאת מחפשים עבודה בזמן שאתם עובדים במקום מסוים- עשו זאת בצורה כמה שיותר דיסקרטית ולא בולטת או בוטה בכדי להימנע מאי נעימויות.

כמו כן, יש כמה דברים שכדאי שתדעו בזמן שאתם מחפשים עבודה חדשה במהלך העבודה שלכם במקום מסוים:

  • לפני שאתם ממהרים לעבור לעסק מתחרה בדקו היטב בחוזה העבודה שלכם שלא קיימת הגבלה של זמן. גם אם אינכם מוגבלים בחוזה העבודה האישי שלכם לעבור למתחרים זו לא פעולה שתתקבל בעין יפה והרבה מעסיקים עלולים להכשיל את הדרך שלכם.
  • גם אם יש לכם מייל פרטי של העבודה הוא עדיין של העבודה. זכותכם כמובן לעשות בו שימוש גם לדברים פרטיים אך קחו בחשבון שהמעסיק שלכם יכול להיכנס לתא הדואר שלכם ולבדוק את המיילים מבלי להיכנס לתוכן שלהם, אך אם דבר מה יראה לו חשוד מותר לו לבדוק את תוכן המייל. כך שלא מומלץ להשתמש במייל של עבודה אחת לחפש עבודה אחרת ועדיף לבצע חיפוש משרות מהמייל הפרטי שלכם ולא על זמן העבודה עצמה.
  • במידה ופוטרתם ואתם ממשיכים לעבוד במקום העבודה עד לסיום התקופה שהוגדרה, מותר לכם על פי חוק לבצע חיפוש משרות ולחפש עבודה אחרת. נכון שכבר פוטרתם ואתם מתכננים לעזוב ואתם בהחלט יכולים להוריד הילוך ולנצל את הזמן למצוא עבודה אחרת אבל אל מומלץ לסיים בצורה יפה ולעבוד עד הרגע האחרון כמו שצריך.

אם מצאתם עבודה אחרת בזמן שאתם עובדים, פעלו בדיוק לפי החוזה שלכם ובהגינות רבה ככל שניתן. הגישו מכתב התפטרות כמו שצריך, הודיעו בזמן ותנו למעסיק מספיק זמן למצוא מחליף והמשיכו לעבוד עד הרגע האחרון בכדי לסיים את העבודה בצורה חיובית ומקצועית.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור