תעקבו אחרינו

מציאת עבודה המדריך המלא

מחפשים עבודה? סביר להניח שכבר עברתם על לוח דרושים, נרשמתם לשירותים של חברת השמה אחת לפחות וביקשתם מכל החברים והמשפחה לעדכן אתכם על כל משרה שיש בתהליך חיפוש משרות פנויות. ועדיין אתם יושבים בבית ללא עבודה… איך מזרזים את התהליך ומגדילים את הסיכוי למצוא עבודה?

איך מזרזים מציאת עבודה והאם זה מומלץ?

  1. החליטו עד כמה אתם מוכנים להתפשר. אם אתם רוצים למצוא עבודה ומהר יכול להיות שאתם תתפשרו על כל עבודה שיציעו לכם כולל תנאים ושכר. החליטו קודם כל ביניכם ובין עצמכם מה זה אומר עבורכם “מהר” כי אצל אחד זה יכול להיות חודש ואצל האחר שבוע. כך שתוכלו לראות תוך כמה זמן אתם לא מוצאים את העבודה שאתם רוצים ומתי אתם מוכנים להתפשר. כמו כן החליטו מראש על מה אתם מוכנים להתפשר במידה ותמצאו עבודה- על השעות? על מקום העבודה? על השכר? כל אלה יעזרו לכם לסרב או לענות בחיוב לעבודות שיציעו לכם.
  2. גם חיפוש עבודה לוקח זמן- ככל שתייעלו את תהליך חיפוש העבודה כך תזרזו את האפשרות שתקבלו הצעת עבודה רלוונטית. חפשו באופן קבוע משרות שמופיעות בלוח דרושים, פנו לחברות השמה וחפשו ברשת- כך תוכלו לייעל את הזמן שלכם ולא להרגיש שאתם יושבים ורק מחכים שהזמן יעבור עד שתמצאו עבודה והלחץ ירד בהתאם.
  3. מקדו את עצמכם בתהליך- המטרה הסופית היא מציאת העבודה וחיפוש העבודה הוא התהליך. מקדו את התהליך וייעלו אותו בצורה הבאה: הגישו מועמדות רק לעבודות שרלוונטיות עבורכם, לכישורים לדרישות וליכולות שלכם וכך לא יפנו אליכם מעבודות לא רלוונטיות. החוכמה היא לא לפנות לכמה שיותר מקומות עבודה כי אז באמת תמצאו את עצמכם מתפשרים על העבודה שיציעו לכם. החוכמה היא לפנות למקומות הנכונים בצורה הנכונה ואולי תקבלו פחות הצעות אך הן תהיינה יותר רלוונטית.
  4. קחו את העניין ברצינות- האם אתם מחפשים עבודה רצינית? אם כן קחו את עצמכם ואת התהליך של חיפוש העבודה ברצינות. הכינו קובץ קורות חיים כמו שצריך, מקדו את תהליך חיפוש העבודה ובדקו בכל יום אם יש עבודה חדשה או הצעה חדשה רלוונטית.
  5. נצלו את כל הקשרים שלכם- אנשים שמכירים אתכם ויודעים מי אתם ולמה אתם מסוגלים יכולים לפתוח לכם הרבה דלתות אז אל תתביישו לשתף שאתם מחפשים עבודה ולהעזר במשפחה וחברים או באנשי מקצוע שאתם מכירים.
  6. החליטו מה המטרה- אם המטרה היא למצוא כל עבודה שהיא העיקר שתיכנס משכורת יהיה לכם יותר קל לחפש וגם לא תרגישו שאתם מתפשרים אך אם המטרה היא למצוא את העבודה הרלוונטית והמדויקת עבורכם קחו בחשבון שזה עלול לקחת יותר זמן.
איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור