תעקבו אחרינו

זמן המתנה לתשובה אחרי ראיון עבודה

לחפש עבודה זה תהליך. הוא יכול להיות תהליך קצר והוא יכול להיות תהליך ארוך, ישירות של מחפש העבודה או דרך
חברת השמה.  כך או כך יש צורך בשליחת קורות חיים, מציאת משרה רלוונטית, הגעה לראיון עבודה ואז המתנה לתשובה אם קיבלתם את המשרה או לא.

נגמר הראיון ועכשיו מתחיל המתח:

צלחתם את הראיון הטלפוני, עברתם את הראיון הפרונטלי וקיבלתם תשובה של ‘אל תתקשר אלינו אנחנו נתקשר אליך’ או ‘אם המשרה תהיה רלוונטית עבורך נודיע לך’. כמובן שאי אפשר לדעת איך באמת היה הראיון אלא רק לפי ההרגשה האישית, ואי אפשר לשאול מתי תתקבל תשובה ולנדנד יום למחרת הראיון. מה כן אפשר לעשות? מספר דברים שיעבירו לכם את תקופת ההמתנה לתשובה אם התקבלתם למשרה או לא ביתר נינוחות ובלי לחץ.

סיימתם את הראיון? תשאירו רושם טוב. לא משנה אם לדעתכם הראיון היה מוצלח יותר או מוצלח פחות, חייכו, היו מנומסים ואל תסגרו דלתות מאחוריכם.

רגע לפני שאתם הולכים נסו לקבל תמונת מצב ולוח זמנים- ברגע שסיימתם את הראיון ומעדכנים אתכם שהשלב הבא הוא קבלת תשובה אם התקבלתם או לא- בדקו אם טווח זמנים. האם הם מודיעים אחרי מספר ימים או שכמה שבועות? האם יש תאריך פתיחה של קורס הכשרה ורק לפניו יעדכנו אתכם? לא תמיד יתנו לכם מענה מדויק אבל גם טווח של זמן יעשה לכם סדר.

מאוד מקובל לברר איפה אתם עומדים בטח ובטח אם הבטיחו לכם תשובה לאחר שבוע ועברו כבר כמה ימים טובים מאז. אם יש לכם קשר ישיר בחברה או לאיש שראיין אתכם או השיג לכם את הראיון- נסו בנימוס ובטעם טוב לברר מולו. במידה ומדובר בנציג של חברת השמה זה מתפקידו לעדכן ולכן מקובל להתקשר לבדוק. עם זאת שימו לב שאתם לא מנדנדים ובודקים כל יום מיד אחרי שהסתיים הראיון.

ברגע שעבר טווח הזמן שנתנו לכם שבו מקובל לקבל תשובה או שנאמר לכם במפורש שתשובה תהיה עד יום חמישי והיום כבר יום ראשון הגיוני לגמרי ומקובל בהחלט להתקשר, שוב- בנימוס וטעם טוב ולברר כבר אם יש תשובות ואם לא- מה הצפי.

חשוב לזכור שאף משרה עוד לא מובטחת לכם ולכן אתם ממשיכים להתנהל כרגיל גם בזמן שאתם מחכים לתשובה ממקום עבודה מסוים. ממשיכים לחפש עבודה, ללכת לראיונות ולחכות לתשובה מכמה מקומות במקביל- כך אפילו תהיה לכם בחירה אם תתקבלו לכמה מקומות עבודה.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור