תעקבו אחרינו

איך לעבור ראיון עבודה בהצלחה?

מבחינת המעסיק, ראיון עבודה מספק את האינדיקציה הטובה ביותר ליכולת של המועמד להשתלב בחברה או בארגון. מנגד, המועמד עצמו עלול להרגיש מבוכה, פחד או חשש מפני הריאיון – ולכן עליו לדעת איך לעבור אותו בצורה הטובה ביותר.

כשמדובר על חיפוש עבודה, חברה המתמחה במתן שירותי השמה מקצועיים היא חברת השמה המבינה טוב מאוד את החשיבות של תהליך חיפוש העבודה והראיון אישי של המועמד. לכן, ריכזנו עבורך מספר דגשים שמעלים משמעותית את סיכויי ההצלחה של הריאיון:

לשאול שאלות במהלך הראיון

השאלות שהמרואיין שואל את המראיין יקבעו האם הריאיון יסתיים בהצלחה לא פחות מאשר טופס קורות החיים או הכימיה בין הצדדים. בפועל, רק מרואיינים מעטים מבינים שכדאי להם לשאול שאלות ולהתעניין. האמת היא ששאלות מצד המרואיין מראות שהוא באמת רוצה את העבודה ושהוא כבר מדמיין את עצמו במשרד. לכן, כדאי לשאול כמה שיותר שאלות רלוונטיות ולהשתמש בהן על מנת להביע מוטיבציה.

ניסוח שאלות מראש לפני ראיון עבודה משמעותי

אם נכנסים לעובי הקורה מגלים שיש סוגים שונים של שאלות שאותן ניתן להעלות בפני המרואיין. ההבדל העיקרי הוא בין שאלות אישיות, שאלות מערכתיות ושאלות לוגיסטיות והסוד הוא לשלב ביניהן. כך למשל ניתן לשאול גם איך נראה יום עבודה רגיל בתפקיד, אך לא לשכוח להתעניין לגבי האווירה במחלקה וסידורי החנייה.

שמירה על אמינות במהלך הראיון עבודה

המראיין בוחן את האמינות של המרואיין באמצעות בדיקה של פערים בין מה שכתוב בטופס קורות החיים לבין מה שנאמר בעל פה. אם רוצים לשדר אמינות, מומלץ להיצמד רק לפרטים ביוגרפיים כנים. בסופו של דבר, אין טעם לנסות לשקר כי אף אחד לא ירצה להתקבל למשרה שאינה מתאימה לו.

בשורה התחתונה, תהליך חיפוש עבודה והראיון עבודה הוא עוד הזדמנות משמעותית ולא רק מהמורה בראיון אפשר ורצוי לשאול שאלות והוא גם מעניק הזדמנות להראות אמינות.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור