חיפוש עבודה במרכז

לוח דרושים במרכז

משרות פעילות

משרות שנמצאו

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי במרכז דרוש\ה חשב\ת שכר
    תכלול תחום השכר על רבדיו השונים, לרבות נוכחות.
    מענה לפניות עובדים ושאילתות, ביצוע בקרות רוחביות בתחום השכר והנוכחות.
    הטמעת ובקרת הסכמי שכר ושינויי חוקה, אפיון וניהול דוחות בקרה ונתונים, ביצוע סימולציות שכר ע`ס הסכמי שכר שונים ונתונים אישיים.
    דרישות:
    תואר ראשון- יתרון
    תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה (בתוקף, מטעם לשכת רואי החשבון).
    ניסיון עבודה בחשבות שכר של שנה לפחות.
    הכרות עם הסכמי שכר של המגזר הציבורי, הכרות מוקדמת עם מערכת הבריאות - יתרון.
    ידע בסוגיות מורכבות בהיבטים של מס הכנסה, ביטוח לאומי, הפרשות סוציאליות וכד`.
    יחסי אנוש ברמה גבוהה, שירותיות, מענה אדיב לפניות, דיוק, מקצועיות, יוזמה.
    יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, עבודה בעומס ותחת לחץ, עמידה בלוחות זמנים.
    יכולת התבטאות והבעה עצמית. התנהלות עצמאית מול מנהלים במרכז הרפואי.
    שליטה מלאה באקסל - חובה, הכרות עם מערכת מל`מ וסינריון - יתרון.
    משרה מלאה עם נכונות לביצוע שעות נוספות לפי צורך


  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי במרכז דרוש\ה מזכיר\ת לאגף המטואנקולגית ילדים
    היקף משרה -75% , משרה זמנית החלפה לחלד
    סידור עבודה למחלקה, אשפוז יום, מרפאה, יעוצים יומיים ברחבי בית החולים.
    סידור כוננויות
    סידור תורנויות- לציין שמורכב במיוחד כי כולל תורני חוץ, סיוע של תורנים מילדים ומתמחי המחלקה
    תאום ישיבת רנטגן שבועית (כולל רשימות החולים הנדרשות ופרטיהם)
    תאום ישיבות חודשיות המחולקות אחת לשבוע- ישיבת קרינה , ישיבת PET CT, ישיבה אונקוגנטית, ישיבה פתולוגית (כולל רשימות החולים הנדרשות ופרטיהם)
    תאום ישיבות TEAMS מחלקתיות קבועות ודחופות. לציין שהפגישות הדחופות קורות הרבה ומצריכות תאומים מורכבים של גורמים רבים.
    תאום תוכנית אקדמית.
    ניהול יומן פגישות מנהלת המחלקה
    סיוע למנהלת המחלקה במגוון פעילות המחלקה, ניהול קרנות, פיקוח על תרומות, התקשרויות עם מנהלים אחרים בבית החולים ומחוץ לו.
    תאום השתלמויות, כנסים ימי עיון לרופאי המחלקה
    דרישות:
    3 שנות ניסיון אדמיניסטריבי מזכירותי
    ניסיון בארגון רפואי- יתרון משמעותי
    תעודת מזכירות רפואית- יתרון
    זמינות מיידית לתחילת עבודה
    שליטה מלאה ביישומי אופיס
    יכולת תפעול, יכולת למידה מהירה, יכול

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה בנקאי/ת מכירות במרכז בנקאי רב ערוצי

    פרופיל ותיאור משרה:
    לאשכול היוזמה במוקד חולון מחפשים את כוכבי המכירות הבאים.
    התפקיד כולל ניהול שיחות מכירה, התאמת מוצרים פיננסיים ללקוחות בשיחות נכנסות ויוצאות.
    במסגרת התפקיד בנקאי אשכול היוזמה עובדים בצוותי עבודה משותפים ומתמקדים בהתאמת פתרונות אשראי ללקוחות הבנק.
    העבודה היא בצמוד לתסריט שיחה קבוע וכפוף לנהלי ציות.

    דרישות גיוס
    ` יכולת מקצועית שירותית ומכירתית גבוהה
    ` יוזמה וראיה עסקית רחבה
    ` יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים עבודה רבים
    ` הסתגלות לשינויים בתדירות גבוהה
    ` גמישות מחשבתית ויכולת למידה גבוהה ומהירה
    ` יכולת ביצוע מספר משימות במקביל ולמידה עצמאית של תחומים מקצועיים
    ` כושר ביטוי והתנסחות - יכולת ביטוי טובה שוטפת ורהוטה
    ` יכולת עבודה בשגרה ומסגרתיות
    ` עמידה ביעדי זמינות ותפוקות
    ` מוסר עבודה גבוה
    ` עבודה בהגינות וביושרה


    מסלול ההכשרה
    ` הקורס והחניכה מתקיימים במוקד חולון למשך כ 3 שבועות
    ` במהלך ההכשרה נדרשת זמינות מלאה ללא חופשות

    זמינות ומשמרות
    ` שעות פעילות המוקד 08:00-18:00
    ` המשרה רלוונטית ל 100% משרה ומעלה
    ` עבודה בימי ש

  • מרכז - גוש דן
    לחברה גדולה ומובילה דרוש/ה מתכנן/ת מוצר ולוגיסטיקה
    תיאור התפקיד-
    אחריות על תכנון המוצר, מלידתו ועד ייצור המוצר הראשוני כולל בחינת דרישות הלקוח והתאמתן
    ליכולות המפעל.
    תכנון, הכנה וביצוע של הרצת ניסיונות בקווי היצור
    תכנון לוגיסטי של התוצ`ג תוך אופטימיזציה ושיפור מתמיד לחסכון בעלויות .
    תכנון מידות ופריסות של כל סוגי חומרי האריזה השונים
    הקמת מק`טים ומפרטים המשמשים לאריזת המוצרים
    תכנון לוגיסטי מיטבי של התוצרת הגמורה לפי דרישות הלקוח וניצול אופטימלי של שטחי
    המכולות/משטחים.
    בדיקה ואישור של מוצרים חדשים בשלבי הייצור, האריזה וההמכלה.
    דרישות-
    הנדסאי/ת תעשייה וניהול או לימודי עיצוב תעשייתי – חובה
    ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה תעשייה דומה – יתרון
    היכרות עם מערכת ה SAP – יתרון משמעותי
    היכרות עם תוכנת Cape-pack - יתרון
    יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן יעיל
    ידע ביישומ י אופיס – חובה
    אנגלית ברמה טובה
    משרה מלאה ללא היברידיות

  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתית באזור לוד
    דרוש/ה pmo אינטגרטיבי
    תיאור התפקיד:
    אחריות לביצוע אינטגרציה רוחבית לרבות מעקב ובקרה בין כלל הפרויקטים בתכנית הפיתוח של הארגון תוך שיפור יכולות בקרה ומדידה - משלב הייזום, דרך שלבי התכנון, ההקמה, ועד מסירת הפרויקטים.
    אחריות תקציבית למימוש תכנית הפיתוח.
    ייצוג החטיבה מול הנהלת החברה ומשרדי הממשלה בכל הקשור לתכנית הפיתוח של הארגון .

    דרישות:
    בעל/ת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול/כלכלה/ מנהל עסקים
    3 שנות ניסיון לפחות בניהול/בקרה של פרויקטים בהיבטי תקציב ו/או לו`ז
    ניסיון בניהול תקציב בהיקף מצטבר של מיליארד ₪
    ניסיון בבניית תוכניות עבודה ומעקב אחר יישומן
    ניסיון בעבודה בתוכנות OFFICE ובמערכת הSAP
    ניסיון בניתוח נתיב קריטי של פרויקט- יתרון
    ניסיון בתחום התשתיות - יתרון
    ניסיון בעבודה ב- MS PROJECT - יתרון
    ניסיון בעבודה מול גורמי ממשלה - יתרון

    משרה מלאה - ימים א-ה 9 שעות עבודה .
    לשליחת קורות חיים cv61@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    למוסד אקדמאי דרוש/ה מנהל/ ת ספרייה
    תנאים שווים למתאימים!
    הגדרת התפקיד :
    o אחריות לגיבוש מדיניות הספרייה, לרבות פיתוח אוסף הספרייה, רכש, השאלה, קטלוג ויעץ .
    o אחריות על מדיניות העבודה מול בתי הספר והעומדים בראשם .
    o ניהול תקציב הספרייה .
    o ניהול צוות הספר ייה הכולל גיוס, הכשרת וניהול צוות הספרייה .
    o אחריות לקידום ופיתוח הספרייה בהיבט הטכנולוגי, לרבות פיתוח שירותים בתחום המחשוב
    והטמעת טכנולוגיות חדשות .
    o הובלת פרויקט ובניית אוסף ייעודי של בית ספר לרפואה ע`ש דינה רקאנטי )בהקמה(. הכולל
    הקמת מאגרי מידע וספריה ייעודית .
    o מתן תמיכה וייעוץ מקצועי לחוקרים, מרצים וסטודנטים באוניברסיטה .
    o קשר מקצועי עם ספקים שונים ומו`לים בארץ ובחו`ל .
    o ניהול הקשר של הספרייה בפורומים מקצועיים שונים.
    o גיוס מיידי, משרה מלא ה וגמישות לביצוע שעות נוספות .
    דרישות התפקיד :
    o תואר שני במידענות/ספרנות
    -חובה.
    תואר שני נוסף בתחום עיוני יתרון. -
    o ניסיון והבנה מעולים בתחומי טכנולוגיה, דיגיטל וחדשנות.
    o ניסיון מוכח בניהול ספרייה. במוסד אקדמי
    יתרון . -
    o ניסיון בניהול צוות עובדים.
    o ניסיון בניהול פרויקטים חדשים.
    o ניס

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות באגף המסחרי בחטיבה לבנקאות מסחרית.

    תיאור המשרה:
    ` אחראי קשרי לקוחות בצוות
    ` אחריות לטיפול שוטף בתיקי לקוחות עסקיים בינוניים וגדולים

    תחומי פעילות ואחריות:
    ` ניתוח וכתיבת בקשות אשראי
    ` השגת לידים ללקוחות פוטנציאלים והעמקת פעילות עם לקוחות קיימים
    ` טיפול בדוחות, ביצוע מעקבים בנושא אשראי ובטחונות
    ` קשר שוטף עם לקוחות לרבות פגישות
    ` ממשקים פנים ארגוניים

    כישורים ודרישות התפקיד:
    ` תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים/ משפטים - חובה
    ` ניסיון קודם בתחום אשראי עסקי - חובה
    ` תפקוד טוב תחת לחץ וריבוי משימות
    ` ידע בניתוח דוחות כספיים
    ` יכולת התבטאות טובה בכתב ובע`פ
    ` גישה שירותית ושיווקית מול לקוחות
    ` יכולת עבודה בצוות
    ` יכולת למידה טובה

    שעות וימי עבודה:
    ` ימי העבודה א` - ה`
    ` העבודה במשרה מלאה ורציפה (ללא פיצול)
    ` אורך שבוע עבודה רגיל - 39 שעות עבודה (5 ימים בשבוע)

    יצירת קשר
    0772371901/3/4/5/6
    מייל לקוח- holon@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי בת`א דרוש\ה כלכלן\ית מתחיל\ה.
    תיאור התפקיד:
    ניהול, ניתוח, בנייה ובקרת תקציב המרכז הרפואי על רכיביו השונים.
    עריכת אומדני הכנסות מקופות חולים ומבטחים מוסדיים נוספים.
    עריכה ובקרת התחשבנות מול קופות חולים, ברמה חודשית ושנתית.
    חישוב הנחות בהתאם להסכמים פרטניים וגלובליים עם המבטחים השונים.
    יישום הסכמים במערכות ביה`ח.
    בקרת רישום הכנסות משירותים רפואיים שניתנו למבוטחי קופות חולים ומבטחים מוסדיים נוספים במערכת פיננסית.
    ניתוח פעילות, בקרה והכנסות המרכז הרפואי, לרבות הכנת דוחות הכנסות ודיווחם לגורמי פנים וחוץ.
    אפיון וניהול דוחות ודשבורדים במערכות BI.
    תואר ראשון בתחום כלכלי (מנהל עסקים, מנהל מערכות בריאות, כלכלה או תעשייה וניהול)
    תואר שני - יתרון
    ניסיון של כ- 2-3 שנים ככלכלן.ית בארגון או בתפקיד פיננסי דומה (דגש על עבודה מול דטאות בהיקפים גדולים)
    הכרות מוקדמת עם מערכת הבריאות (קופות חולים, בתי חולים, משרד הבריאות או האוצר) - יתרון
    ניסיון בהכנת דוחות כלכליים וניתוחם
    ניסיון עבודה במערכות מחשוב שונות (SAP יתרון)
    הכרת תוכנות אופיס ודגש על אקסל ברמה גבוהה- טבלאות פיווט ווילוקאפ
    יכולת אנליטית

  • מרכז - גוש דן
    למרפאה רפואית באיזור השרון דרושים`/ות נציגי שירות לקוחות
    במרפאה צוות נציגות שירות. במרפאות גדולות צוות נציגות השירות מנוהלות ע`י נציגת שירות בכירה.
    נציגות השירות מעניקות שירות פרונטאלי לקהל הלקוחות המגיע למרפאת השיניים במגוון נושאים - שירותיים, פיננסיים ותפעולים.
    העבודה ב2 משמרות: (תיתכן גמישות בשעות)
    משמרת בוקר 08:00-14:00
    משמרת ערב 14:00-20:00/21:00
    יש מרפאות עם משמרות לילה עד 23:00
    ימי שישי לסירוגין 08:00-13:00

    יש קורס פנים ארגוני נציגות חדשות

    במסגרת התפקיד:
    1. מתן מענה פרונטלי מקצועי ושירותי לבקשות, תלונות ומתן תורים ללקוחות המרפאה
    2. מתן שירות פנימי לצוות הרפואי של המרפאה
    3. טיפול בהצעות מחיר, סגירת תוכניות טיפול והסדרת תשלומים
    4. עמידה ביעדים צוותיים בנושאי שירות ומכירה
    5. מענה טלפוני למטופלים שיוצרים קשר עם מוקד שרות הלקוחות ומבקשים קשר עם המרפאה
    6. ניהול יומני הרופאים במרפאה
    7. גביית תשלומים
    8. טיפול בדוחות הנוגעים לענייני תשלומים, תורים ותפעול
    9. תיוק מסמכים בתיקים רפואיים
    10. פרויקטים מיוחדים ע`פ בקשות המנהלים האדמניסטרטיביים

    דרישות:
    1. כושר ביטוי ברמה גבוהה בשפה העברי

  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתי באזור לוד
    דרוש/ה מזכיר/ת אגף מערכות מידע ומחשוב זמני/ת
    תיאור התפקיד :
    זימון דיונים ופגישות בהתאם להנחיית מנהל האגף ובתיאום עם הגורמים פנים וחוץ
    רישום פגישות ביומן ועדכון השינויים
    תכנון יומן שבועי ועדכונו בהתאם לצורך
    רישום וריכוז הודעות , תזכורת ומטלות והעברתן לנמען הלרוונטי
    טיפול בסוגי הדואר הנכנס והיוצא (חיצוני ואימייל )
    הכנת חומרים רלוונטים לדיונים ופגישות ומעקב יום יומי
    ביצוע הדפסות עפ`י הנחיית הממונה
    ניהול ורישום מעקב אחרי החלטות , מסמכים וכל אשר יוגדר ע`י מנהל האגף
    ניהול המידע שבאחריות האגף , תיעודו וזמינותו במערכות המידע
    טיפול בהזמנת ציוד משרדי מול נציגי אגף לוגיסטיקה
    ניהול קופה קטנה
    דרישות :
    12 שנות לימוד לפחות
    ניסיון של שנה לפחות בתפקידי אדמניסטרציה
    שליטה בניהול יומן ממוחשב באמצעות outlook
    שליטה בתוכנת office
    כושר הבעה בע`פ ובכתב בעברית ברמה טובה
    תודעת שירות גבוהה

    שעות עבודה -8.5 שעות עבודה ביום (שעון גמיש )
    לשליחת קורות חיים :
    cv61@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי גדול דרוש/ה רכז/ת רשומות רפואיות במערך לניהול סיכונים

    תכולת תפקיד:
    אחריות לאיתור והפקת מידע רפואי של מבוטחי הקופה, מתוך הרשומה הרפואית לפי דרישה כדין,
    תוך התייחסות לסוגיות של ניהול סיכונים
    ווידוא שלמות ותקינות כלל המסמכים הנלווים לבקשה
    הבטחת חיסיון המידע הרפואי כנדרש בחוק ובתקנות
    ממשקי עבודה שוטפים עם גורמים מקצועיים שונים בקופה להשגת מידע נדרש
    שידור תיקים מהמחשב המרכזי בקו מאובטח. קשר עם גורמי הארכיב, מחיקת סריקות.
    העברת תיקים לחברות מבטחות , ללשכה המשפטית, לעורכי דין חיצוניים
    `העברת נתונים על אנשי צוות מעורבים בקופה לשם יצירת קשר (מציאת טלפונים, מיילים)
    `אדמיניסטרציה - ניהול יומן ולו`ז, זימוני ועדות ניהול סיכונים מרובות משתתפים כולל משתתפים מחוץ לארגון, ועדת פשרות - הכנת חומרים לוועדה (תיקים רפואיים) , ביצוע רכש הזמנות פנימיות - ציוד, כיבוד וכד`.
    ביצוע משימות נוספות בתחום עיסוקה, בתיאום עם הממונה

    כישורים נדרשים:
    השכלה:
    תעודת בגרות
    תעודת מזכירה רפואית

  • מרכז - גוש דן
    לחטיבה הפיננסית דרוש/ה מנהל/ת חדר גיבוי עסקאות חוץ

    תחומי פעילות:
    המחלקה אחראית על בקרה ושחרור עסקאות מט`ח, בדיקת מסמכי מקור, ניהול חשבונות קורספונדנטים, ניהול אירועים בעסקאות מט`ח וסליקת עסקאות מט`ח.

    תיאור התפקיד:
    ` ניהול צוות עובדים
    ` אחריות על רישום ופירעון עסקאות מט`ח במערכות הבנק
    ` ניהול קשר שוטף מול גורמים מקבילים בבנקים בארץ ובחו`ל
    ` בדיקה ואישור העברות מט`ח ושקלים
    ` עבודה מול גורמים בחטיבות המטה ובסניפי הבנק, תמיכה בפעילות סניפים בחשבונות מכשירים פיננסים
    ` תמיכה בפעילות חדר עסקות חוץ
    ` ניהול נזילות המט`ח בבנק

    כישורים ודרישות התפקיד
    ` תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים
    ` מנהל בעל ניסיון בתחום מכשירים פיננסיים ומט`ח
    ` כושר ביטוי גבוה ושליטה בשפה אנגלית בכתב ובעל פה
    ` חשיבה ביקורתית
    ` שליטה מלאה בתוכנות OFFICE ועבודה מול מערכות מידע מרובות

    כפיפות
    מנהל החטיבה הפיננסית

    שעות העבודה:
    ימים ראשון לא עובדים, שני - חמישי - 16:15 - 08:00
    ימי שישי - 14:00 - 08:00
    מוכנות לעבודה מעבר לשעות העבודה

    יצירת קשר
    0772371901/3/4/5/6
    מייל לקוח- holon@tigbur.co.il