חיפוש עבודה במרכז

לוח דרושים במרכז

משרות פעילות

משרות שנמצאו

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתחום הרפואה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכה המשפטית
    מיקום המשרה: תל אביב
    משרה מלאה (8-16)

    במסגרת התפקיד:
    עבודה משפטית:
    -תביעות ודרישות פיצוי בתחום הרשלנות הרפואית: קליטה של כל התביעות ודרישות התשלום המוגשות בתחום הרשלנות הרפואית, ובתוך זה: שליחת התביעה/הדרישה לגורמים המקצועיים הרלבנטיים בקופה להתייחסותם, ליווי מלא וצמוד של עו`ד מהלשכה המשפטית המטפל בתביעה, מסירת ייפוי כח לעו`ד מייצגים, מעקב אחר מועדי דיון ובקשות המוגשות בתביעות, ווידוא התייצבות נציג קופה לדיון בתביעות קטנות.
    -נט המשפט: הגשת כתבי בית-דין לבתי המשפט במערכת בתי המשפט בהגשה ישירה, הוצאה לפועל ומעקב אחר החלטות, זימונים וקבלת פס`ד באמצעות מערכת נט המשפט ותיוקם בתיקי התביעה.
    -עבודה שוטפת מול משרדי עו`ד חיצוניים וספקים שונים, כולל העברת ייפוי כח וטיפול בתשלום שכ`ט מול חטיבת הכספים;
    -טיפול בצווי בית משפט לקבלת רשומות רפואיות
    -תשלומי אגרות בית המשפט

    אחריות אדימינסטרטיבית:
    -מענה בלשכה משפטית: מענה טלפוני, קבלת דואר ודוא`ל, קבלת פקסים. קליטת החומרים המתקבלים, סריקתם ומסירתם לעורכי הדין הרלבנטיים.
    -ניהול מסמכים של תביעות הקרן: פתיחת תי

  • מרכז - גוש דן
    דרוש\ה מנהל\ת תחום תכנון וביצוע.
    • ניהול, ריכוז ותיאום הפעילויות בתחומי קשרי הקהילה, ההסברה והיח`צ.
    • בניית מערך הסברתי כולל אודות הפרויקטים מול התושבים, בעלי העסקים, רשויות מקומיות ובעלי
    עניין נוספים.
    • כתיבת תכניות עבודה שנתיות, ניהול תקציבים ובקרה על עמידה ביעדים.
    • בניית מערכת יחסים עם הרשויות המקומיות לתאום ההסברה תוך סיוע בהסרת חסמים ויצירת
    שיתופי פעולה.
    • ניהול וקידום מיתוג הפרויקט מול הקהילה ובעלי העניין, לרבות באתרי עבודות – גדרות, שילוט
    חומרי הסברה וכו`.
    • ניהול ממשקים ובקרות עבודה מול זכיין.
    • ניהול מערך הסיורים באתרי העבודות.
    • כתיבת נהלים והטמעתם בתחומי העיסוק.
    • ניהול ספקים/יועצים ונותני שרות בתחומי העיסוק.
    • סיוע למנהלת האגף בכל אשר יידרש לצורך עמידת האגף והחטיבה ביעדים.
    בעל/ת תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי מוכר.
    • ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום קשרי קהילה וההסברה.
    • ניסיון בהתמודדות עם קונפליקטים, התנגדויות ובניית אמון מול הציבור הרחב.

  • מרכז - גוש דן
    דרוש\ה מנהל\ת תחום קשרי קהילה -
    ניהול, ריכוז וקידום תחומי קשרי קהילה ופעילות הסברתית לפרויקטים המבוצעים ע`י החברה.
    התפקיד כולל:
    • ניהול, ריכוז ותיאום הפעילויות בתחומי קשרי הקהילה, ההסברה והיח`צ.
    • בניית מערך הסברתי כולל אודות הפרויקטים מול התושבים, בעלי העסקים, רשויות מקומיות ובעלי
    עניין נוספים.
    • כתיבת תכניות עבודה שנתיות, ניהול תקציבים ובקרה על עמידה ביעדים.
    • בניית מערכת יחסים עם הרשויות המקומיות לתאום ההסברה תוך סיוע בהסרת חסמים ויצירת
    שיתופי פעולה.
    • ניהול וקידום מיתוג הפרויקט מול הקהילה ובעלי העניין, לרבות באתרי עבודות – גדרות, שילוט
    בעל/ת תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי מוכר.
    • ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום קשרי קהילה וההסברה.
    • ניסיון בהתמודדות עם קונפליקטים, התנגדויות ובניית אמון מול הציבור הרחב.
    • יתרון משמעותי יינתן לבעלי ניסיון ב:
    o תחומי קשרי קהילה בפרויקטי תשתית תחבורתית
    חומרי הסברה וכו`.
    • ניהול ממשקים ובקרות עבודה מול זכיין.
    • ניהול מערך הסיורים באתרי העבודות.
    • כתיבת נהלים והטמעתם בתחומי העיסוק.
    • ניהול ספקים/יועצים ונותני שרות בתחומי העיסוק.

  • מרכז - גוש דן
    מוקד טלפוני/תפעולי למגוון רחב של לקוחות רכב פרטי, רכבי ליסינג ורכבים מוסדיים,
    ולמגוון דגמים: פרטי, מסחרי, משא ואוטובוס.
    בתחומי תפעול: אחזקה שוטפת, תקלות, תאונות, שירותי חילוץ וגרירה, סיוע טכני בתקלות דרך, אספקת רכב חליפי ועוד.
    מענה טלפוני, הקמת הזמנות והפעלת ספקים, מעקבים, עדכונים ובקרות.
    עבודה דינאמית, מעניינת ומאתגרת בסביבת עבודה נוחה ואינטימית.

    דרישות תפקיד:
    בעלי תודעת שירות גבוהה, יכולת נתינה ומחויבות לשירות
    אמפטיים, סבלניים, קשובים ונעימים
    אדיבים, אמינים, אכפתיים ומסורים
    משימתיים, מכווני מטרה, בעלי יכולת עמידה בלחצים
    זיקה לתחום הרכב/ ניסיון קודם במוקד שירות- יתרון
    שליטה בישומי מחשב -חובה
    יכולת ביטוי גבוהה בע`פ ובכתב
    כתב יד קריא וברור - חובה

    תנאי העסקה:
    ימי עבודה: א-ה , שישי וערבי חג תורנות (פעם בשבועיים לערך)
    שעות עבודה : 8:00 - 17:00.
    צוות קטן ואינטימי, מתקן משרדים חדש ונעים, חדר אוכל וחדר כושר
    לפרטים: 0508290523

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתל אביב דרוש\ה רכז\ת הדרכה - העסקה עד 9 חודשים

    תיאור המשרה-
    `שותפות בבניית תכנית רווחה שנתית ובקרה אחר יישומה, בהתאם למדיניות מאוחדת וחטיבת משאבי אנוש
    תכנון, טיפול והוצאה לפועל של פרויקטים ואירועי רווחה
    `סיוע בתפעול ולוגיסטיקה של הרווחה במגוון האירועים כגון: חגים, כנסים, משלחת לפולין טקסים, מעונות ילדי עובדים ועוד, בשגרה ובחירום.
    `מענה וטיפול שוטף בפניות עובדים וגמלאים בנושאי רווחה
    `סיוע בכתיבה והכנת תקשורים והנחיות עבודה
    `הזמנת מתנות מול הספקים, תיאום מול מנהלות מש`א במחוזות ובדיקת אספקתם
    `אירועים אישיים לעובדים - קבלת דוחות ממחלקת השכר על אירועי עובדים, אישורם וטיפול בהתאם לאירוע ספציפי, כגון: ימי הולדת, קורס הכנה לפרישה, מועדון גמלאים, ילדי עובדים, מתגייסים ועוד
    oאירועי רווחה לעובדים, כגון - אירועי קיץ, נופש, ימי גיבוש והתנדבות ועוד, כולל רישום, תפעול ובקרה
    `אבל-שליחת אישורי ערכה כולל אגרת אבל והודעה למנהלת תקשורת פנים-ארגונית ולעו`ס רווחת העובד
    `ריכוז טפסי בקשות להלוואה, הכנתם לחברי הוועדה והזנתם במערכת החילן
    `אחריות לטיפול והזנת חשבוניות ספקי רווחה למערכת ה-SAP, כולל בקרה


  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתחום הבריאות דרוש/ה יועץ/ת פיתוח ארגוני - למשרה זמנית (6-9 חודשים).
    משרה מלאה: 8:00-16:00
    מיקום המשרה: תל אביב

    תכולת תפקיד:
    הובלת פרויקטים ארגוניים ותהליכי פיתוח ארגוני ביחידות בתחומי העבודה של המח`:
    -ניהול פרויקטים הכוללים ליווי יחידות ארגוניות ו/או צוותים ומתן ייעוץ ארגוני וניהולי.
    -אבחון ואפיון צרכים, גיבוש רציונל, הבניית תכניות התערבות ותוכניות פיתוח מנהלים.
    -מימוש תכניות התערבות, תוך סיוע בהטמעת שינויים ותהליכים ליחידות השונות והפעלת הגורמים הרלוונטיים עד לסיכום תהליך.
    -פיתוח, הנחיה והדרכה של תכניות לפיתוח מנהלים בארגון והכשרות ארגוניות לעובדים.
    -עבודה מול ספקים, כולל התקשרות מול הספק ובקרה שוטפת, בהתאם לצרכי הארגון.
    -הובלה ושותפות בצוותי העבודה בפרויקטים
    -שותפות בגיבוש והטמעת תהליכי עבודה בתחומי הפיתוח הארגוני בחברה.

    דרישות סף:
    השכלה - חובה:
    תואר שני בהתנהגות ארגונית / במשאבי אנוש / סוציולוגיה ארגונית / פסיכולוגיה ארגונית / ייעוץ ארגוני / לימודי עבודה
    ניסיון - חובה:
    ניסיון של לפחות 3 שנים בתחומי ייעוץ ופיתוח ארגוני
    ניסיון של לפחות שנתיים בליווי ייעוצי למנהלים
    ניסיו

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול דרוש/ה סגן/ית מנהלת אגף תשתיות, תחבורה ותנועה ומנהל/ת מחלקת תנועה לאיזור השרון.
    משרה למלאה

    תיאור התפקיד:
    . סיוע בהתוויה, קידום וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום עליו מופקד האגף
    . סיוע, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת באגף בכלל ובמחלקת תנועה בפרט
    . ניהול שוטף של מחלקת תנועה
    . ניהול צוות העובדים במחלקה
    . הכנת תכנית עבודה לנושא התנועה ברחבי העיר ומעקב אחר ביצועה לרבות שמירה על המסגרות התקציביות
    . ניהול מרכז בקרה ושליטה על הרמזורים
    . סנכרון הפרויקטים עם התחבורה הציבורית בעיר
    . ניהול פרויקטים מטרופוליטניים
    . טיפול במערך התנועה בעיר כולל תיאומים מול גורמי חוץ ופנים ומשרדי הממשלה
    . ליווי תהליכי רישוי ובניין עיר בהיבטים תנועתיים
    . משימות נוספות כפי שיוגדרו על ידי מהנדסת העיר ו/או מנהלת האגף

    דרישות התפקיד:
    תנאי הסף:
    השכלה:
    . תואר אקדמי מושלם בהנדסה אזרחית או באדריכלות אשר נרכש במוסד המוכר ע`י המל`ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו`ל
    או
    הנדסאי רשום באותם תחומים (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים)

    ניסיון מקצועי :
    . עבור בעל תואר אקדמי ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלו

  • מרכז - גוש דן
    למפעל בינלאומי העוסק בתחום הפארמה הממוקם בתל אביב דרוש/ה אנליסט/ית עסקית זמנית החל`פ פירוט המשרה: תפקיד זה ממלא תפקיד מכריע בתמיכה בארגון המכירות הגלובלי על ידי מתן תובנות וניתוח לגבי תנאי השוק הנוכחיים ומגמות ביחס ללקוחות. התפקיד דורש ניתוח מעמיק של מקורות הנתונים המשניים של החברה כדי לזהות ולכמת הזדמנויות לצמיחת העסק. כמו כן, התפקיד מעניק תמיכה לצוות המכירות באמצעות אספקת מידע רלוונטי ללקוח ושוק בזמן ומדויק, ניתוח מכירות, תמיכה שיווקית באמצעות מצגות, כנסים ותחזוקה ועדכון מאגרי מידע של החברה. תפקיד זה תומך במשרד המכירות. דרישות התפקיד: 1. תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק, כלכלה. 2. מינימום 1-2 שנות ניסיון באנליטיקה, מכירות או שיווק 3. חוש עסקי חזק. 4. בעל/ת יכולת עבודה בצוות עם יחסי אנוש ותקשורת טובים 5. יכולת שיתוף פעולה עם דרגים שונים של הנהלה ועובדים/ות. 6. יכולת עבודה כחלק מצוותים גלובליים, רב תפקודיים. 7. תשומת לב לפרטים, תוך שמירה על יכולת סינתזה חזקה. 8. יכולת זיהוי סוגיות אסטרטגיות והנעת פתרונות באופן יזום. 9. שליטה ב-Microsoft Office, במיוחד ב-Excel וב-PowerPoint. 10. עבודה נוחה עם מאג

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתחום הבריאות דרוש/ה מנהלת חשבונות אשראי ובנקים
    כפיפות: מנהלת מחלקת גזברות-חשבות
    מיקום המשרה: תל אביב
    היקף המשרה: משרה מלאה

    תכולת התפקיד:
    -אחריות על התנהלות כרטיסי אשראי (התאמות, פתיחת נק` קצה, תפעול שוטף)
    -סיוע בביצוע רישומים של במערכות הקופה בהקשר של בחשבונות הבנק של הקופה
    -סיוע בהתאמות לחשבונות הבנק מול ספרי הקופה לרבות קליטה של נתונים מהבנק, בדיקת שלמות והתאמה ל SAP
    -בחינה שוטפת של חיובי עמלות מגופים פיננסיים
    -סיוע בניהול שוטף של צ`קים דחויים
    -עבודה בממשקים מול גופים פיננסיים ומול גורמים פנים ארגוניים
    -ביצוע משימות נוספות בתחומו/ה, בתיאום עם הממונה

    דרישות התפקיד:
    דרישות סף:
    -השכלה- מנה`ח סוג 2 ומעלה
    -5 שנות ניסיון
    יתרון:
    -מנה`ח סוג 3
    -ניסיון- עבודה עם חברות אשראי של לפחות שנתיים
    -עבודה ב-SAP

    מיומנויות:
    -היכרות עם חברות האשראי והמערכת הבנקאית
    -תקשורת בינאישית טובה ומוכוונות לשירות
    -יכולת הנעת תהליכים וממשקים
    -יוזמה ופרואקטיביות
    -שליטה במערכות מידע וב-OFFICE

  • מרכז - גוש דן
    תיאור המשרה
    ` תכניתן בכיר ומנוסה בשפת NATURAL MF לפיתוח ותחזוקה של תכניות BATCH ומסכים (מפות), כולל ממשקי BATCH ודוחות.
    ` נדרש ידע גם בפיתוח ותחזוקת תכניותCOBOL MF עבור תכניות BATCHודוחות.
    ` נדרשת הבנה עסקית של תהליכי המערכת, אפיון פתרונות וביצוע הפיתוחים באופן עצמאי E2E (משלב הניתוח עד היישום בפיתוח ובדיקות יחידה).
    ` מדובר בפיתוח ותחזוקה וניהול מחזור החיים במערכת כספית קריטית ומרכזית לניהול ספקים ותשלומים.
    ` נדרש להיכנס למערכת קיימת עם יכולת קריאת קוד קיים, מערכת עם תיעוד חסר ולנתח גם על בסיס הקוד את המצב הקיים לצורך אפיון פתרונות לצרכים עד ליישומם.
    ` ניהול כתיבה ותכנון מהלכי MF כולל סקריפטים JCL וג`ובים בCTM
    ` ידע וניסיון בכתיבת SQL מול DB2
    ` יתרון בידע בSAPIENS

    דרישות המשרה

    ` מינימום של 5 שנות ניסיון בפיתוח במערכות MF COBOL או NATURAL - חובה
    ` מינימום של 2 שנות ניסיון בקובול - יתרון
    ` מינימום של 2 שנות ניסיון בניתוח מערכות - חובה
    ` מינימום של 2 שנות ניסיון בפיתוח בNATURAL MF BATCH , מסכים (מפות), JCL , מהלכים- חובה
    ` מינימום של 1 שנת ניסיון וידע בכתיבת SQLים מול DB2- חובה
    ` מיני

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה: ממלא/ת מקום אחראית מיון וגיוס כ`א החלפה בגין יציאה לחופשת לידה תיאור התפקיד: אחריות על הליך איתור, מיון וגיוס מועמדים, כולל ביצוע ראיונות, בדיקת אסמכתאות, תאום ועדות בחינה והכנת פרוטוקולים. מענה וקשר שוטף עם מועמדים, מנהלים מגייסי,חברות אבחון  וחברות השמה. דרישות: השכלה תואר אקדמי או הנדסאי / טכנאי רשום או השכלה תורנית - חובה ניסיון מקצועי: ` עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית* - ניסיון מקצועי מוכח של שנתיים לפחות במיון וגיוס כ`א ` עבור הנדסאי רשום - ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות במיון וגיוס כ`א ` עבור טכנאי רשום - ניסיון מקצועי מוכח של 4 שנים לפחות במיון וגיוס כ`א כישורים ודרישות נוספות: ` ניסיון מקצועי בתחומי העיסוק הרלוונטיים במגזר ציבורי - יתרון ` ניסיון בגיוס באמצעות רשתות חברתיות - יתרון ` ידע וניסיון בעבודה עם מערכות HR חילן - יתרון ` ייצוגיות, דיסקרטיות, אמינות, יושרה מקצועית ` סדר, דיוק וקפדנות בביצוע, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תעדוף ` אסרטיביות, יכולת ביצוע משימות בתנאי לחץ ועמידה בזמנים ` עברית ברמה גבוהה, כושר התבטאות גבוה בכתב ובע`פ ` שליטה בתוכנות office, יכולת עבודה בסביבה ממ

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתחום הבריאות דרוש/ה רואה חשבון
    מיקום המשרה: תל אביב
    היקף המשרה: משרה מלאה - 8:00-16:00.

    תכולת התפקיד:
    -ניהול ובקרה על ספר החשבונות הראשי
    -ביצוע רישומי חתך חשבונאי חודשי ורבעוני
    -ביצוע פעולות איחוד ורישומים בין חברתיים
    -ביצוע רישומים בין מגזריים
    -רישום אומדנים והפרשות חשבונאיות
    -רישומי הכנסות
    -רישומי שכר
    -ניהול ספר רכוש קבוע
    -דיווחים רגולטוריים למשרד הבריאות
    -דיווחי מס שוטפים ודיוני שומות

    כישורים נדרשים - דרישות סף:
    רואה חשבון מוסמך 5 שנים לפחות - חובה
    ניסיון כבוגר משרד רו`ח מה-BIG 4 3 שנים לפחות - חובה
    יתרון:
    -ניסיון עבודה בחברה בריכוז תהליכי דיווח כספי ודיווחי מס שוטפים.
    -נסיון עבודה בחברה שמחזור הפעילות שלה מעל 200 מיליון ₪
    -נסיון בעבודה בהתאם לדרישות SOX
    -ניסיון בעבודה עם תוכנת SAP
    -ניסיון בעבודה עם AS400
    -סיום עבודה במשרד רו`ח בדרגת מנג`ר
    -תואר שני בתחום חשבונאות/כלכלה/משפטים

    מיומנויות
    -שליטה מלאה בתוכנות ויישומי Office.
    -הובלת תהליכים
    -עבודה בצוות
    -אסרטיביות
    -שירותיות
    -תקשורת בינאישית טובה

    רוצה לקחת חלק?
    לפרטים ושליחת קורות חיים:
    gal.berger@tig

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה בנקאי/ת מט`ח תיאור תפקיד:   למרכז מט`ח דרוש/ה בנקאי/ת לבקרות בתחום הרגולציה ולעבודה שוטפת בתחומי המט`ח כישורים ודרישות התפקיד: •    ידע בתחום המט`ח וניסיון בתחום הבנקאי - יתרון. •    אחריות אישית ברמה גבוהה ויכולת עבודה בתנאי לחץ ובאינטנסיביות. •    יוזמה, יכולת הבנה עצמאית, ניתוח אירועים ותהליכים לעומק, מציאת פתרון והסקת מסקנות. •    שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית. •    אוריינטציה מחשובית ברמה גבוהה, יכולת למידה מהירה של מערכות שונות   •    ידע בתוכנות OFFICE כולל אקסל    + ידע ב- BUSINESS OBJECT  •    תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצויינים. תחומי אחריות ופעילות: •    עבודה מול היחידה לאיסור הלבנת הון, רשויות המס וגורמי ציות. •    סיוע ומתן מענה מקצועי לסניפים וליחידות השונות בבנק, בירורים דרך מערכת הסוויפט.. •    התאמת חשבונות. •    גיבוי לכל שאר תפקידי המט`ח במחלקה.       מיקום – ראשון לציון  

  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתית באזור לוד
    תיאור התפקיד :
    הובלה ופיקוח על ביצוע פרוייקטים ובתאים עם גופי פנים ארגוניים תוך עמידה ביעדים
    מוגדרים של תקציב , לו`ז ואיכות.
    דרישות סף :
    תואר ראשון בהנדסה /תעשייה וניהול/מנהל עסקים/כלכלה
    ניסיון בניהול קבלנים/יועצים/ות מתכננים בפרויקטים בשטח
    ניסיון של שנתיים בניהול ובקרה על פרויקטים חוצי ארגון - כולל בניה וניהול תוכניות עבודה , מעקב ובקרה אחר יישום תכנית עבודה לעמידה ביעדים וניהול תקציב
    יכולת ניהול תחומים מולטידיסיפלנריים במקביל
    ניסיון בתוכנות office
    כושר ביטוי בכתב ובעפ בשפה האנגלית ברמה טובה
    כושר ביטוי בכתב ובעפ בשפה העברית ברמה גבוהה
    יתרונות :
    תואר שני בהנדסה /תעשייה וניהול/ מנהל עסקים/כלכלה
    ניסיון בעבודה מול ארגונים ממשלתיים או גופים ציבוריים כולל כבאות והצלה , משטרה
    ניסיון בניהול משא ומתן מול ספקים/יועצים/ות
    היכרות עם תקן ישראלי- 5435
    היכרות עם מערכות בטיחות אש
    משרה מלאה
    לשליחת קורות חיים cv61@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי במרכז דרוש\ה חשב\ת שכר
    תכלול תחום השכר על רבדיו השונים, לרבות נוכחות.
    מענה לפניות עובדים ושאילתות, ביצוע בקרות רוחביות בתחום השכר והנוכחות.
    הטמעת ובקרת הסכמי שכר ושינויי חוקה, אפיון וניהול דוחות בקרה ונתונים, ביצוע סימולציות שכר ע`ס הסכמי שכר שונים ונתונים אישיים.
    דרישות:
    תואר ראשון- יתרון
    תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה (בתוקף, מטעם לשכת רואי החשבון).
    ניסיון עבודה בחשבות שכר של שנה לפחות.
    הכרות עם הסכמי שכר של המגזר הציבורי, הכרות מוקדמת עם מערכת הבריאות - יתרון.
    ידע בסוגיות מורכבות בהיבטים של מס הכנסה, ביטוח לאומי, הפרשות סוציאליות וכד`.
    יחסי אנוש ברמה גבוהה, שירותיות, מענה אדיב לפניות, דיוק, מקצועיות, יוזמה.
    יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, עבודה בעומס ותחת לחץ, עמידה בלוחות זמנים.
    יכולת התבטאות והבעה עצמית. התנהלות עצמאית מול מנהלים במרכז הרפואי.
    שליטה מלאה באקסל - חובה, הכרות עם מערכת מל`מ וסינריון - יתרון.
    משרה מלאה עם נכונות לביצוע שעות נוספות לפי צורך


  • מרכז - גוש דן
    לחברה מובילה בתחומה באזור פתח תקווה
    דרוש/ה מפעיל/ת GIS ו- CAD

    הגדרת התפקיד (תחומי פעילות ואחריות):
    א. שרטוט ועדכון מפות/תכנית בינוי/היתרים בהתאם לפורמט אחיד.
    ב. ביצוע חישובי שטחים.
    ג. הכנת תיקונים למפות
    ד. קליטה, בקרה, הטמעה של מיפוי ותוצרי תכנון במאגרי המידע
    ה. קבלת מדידות - הזנה במערכת צבאית
    ו. העברת סטטוס תקינות למודד

    דרישות תפקיד:

    ` הנדסאי/ת אדריכלות/ בנין
    או
    ` בוגר/ת מגמת אדריכלות תיכונית.
    או
    ` בעל/ת תעודת שרטט
    או
    ` סטודנט/ית לאדריכלות שלמד/ה קורס AutoCAD במסגרת לימודיו
    או
    ` אדריכל/ית / אדריכל/ית נוף / מהנדס/ת בנין /מכונות
    וגם:
    ` בוגר/ת קורס GIS אזרחי/ צבאי
    או
    ` בוגר/ת קורס עבודה משולבת בין CAD ו- GIS
    או
    ` סטודנט/ת אשר למד קורס GIS במסגרת לימודיו האקדמאיים
    דרישת חובה!
    ` ניסיון מצטבר של 36 חודשים בעבודה ב-GIS ו- AutoCAD,
    מתוכם לפחות 12 חודשים בשרטוט ב- AutoCADוגם לפחות 12 חודשי ניסיון בעבודה ב-GIS
    ` שליטה בתוכנות OFFICE
    ` שליטה מלאה בתוכנת CAD וגם ARCGIS/ GISPRO

    ` יתרון: עבודה עם מפרטי שרטוט מבא`ת
    ` יתרון: עבודה במערכות SAP
    ` יתרון: שליטה בתוכנת REVIT
    ` יתרו

  • משרות חמות

    חיפוש משרות דרושים במרכז 

    חיפוש משרות מתפתחות

    בעידן המודרני והמתעדכן, על מנת להגביר את סיכוינו בחיפוש משרות פנויות, עלינו להיות מעודכנים גם ביעדי הטכנולוגיה המתגברת. תיגבור כח אדם וסיעוד מנגישה את תהליך חיפוש המשרות המעודכנות. בדומה לשוק ההיכרויות המשתנה בעקבות התפתחויות טכנולוגיות, לכדי אתרי היכרויות, מבחני אישיות ואפליקציות של מפגשים, כך גם שוק העבודה ושוק חיפוש המשרות הפנויות השתנה לאין היכר, ורצוי להכירו. אפשר להתחיל בהיכרות באתר של תיגבור כח אדם וסיעוד.

    להגביר את חיפוש המשרות

    הנגישות לחיפוש משרות גדלה, וניתן להגבירה דרך חברות השמה כתיגבור כח אדם וסיעוד. על מנת להגיע אל הדייט המקצועי הגדול, הלא הוא ריאיון עבודה, יש צורך ביותר מידע חובבני בשליחת אימוג’י מקושט בלבבות, ובכל זאת כדאי להגיע בגישה שתמשוך את תשומת הלב וגם כאן תיגבור כח אדם וסיעוד תוכל להועיל. כדאי להתאזר בסבלנות בתהליך חיפוש משרות בעידן המסרים המידיים, ולזכור שלמציעי המשרות כבר יש עבודה, והם לא תמיד מתפנים אל קורות החיים שלכם באותו רגע בו התחלתם בתהליך חיפוש המשרות, דרך תיגבור כח אדם וסיעוד או לא. כדאי לפתח קצת סבלנות, אולי תפתחו בינתיים כמה אפליקציות עד שהמשרות הפנויות יתפנו עבורכם.