תעקבו אחרינו

כיצד למצוא עבודה בגיל 60?

עלייה בתוחלת החיים מגבירה את הצורך בשירותי סיעוד, כוח אדם ועזרה לבני גיל הזהב. יחד עם זאת, היא מלווה גם בשינויים בשוק העבודה ובצורך בשירותי השמה. כך למשל יותר ויותר אנשים מעל גיל 60 מגלים שהם יכולים לנצל את הכשירות הפיזית והקוגניטיבית שלהם על מנת להחליף קריירה או למצוא עבודה חדשה. מאותו רגע והלאה, כל שנותר הוא לדעת איך עושים את זה.

הנה למשל כמה טיפים ודגשים שיקלו עליך למצוא עבודה בגיל 60 ומעלה:

קביעת סדר עדיפויות במהלך חיפוש עבודה

גברים ונשים מעל גיל 60 צריכים לחפש עבודה לפי מה שחשוב להם. המשמעות בפועל היא שעליהם לקבוע סדר עדיפויות, כמו למשל להכריע בין פרמטרים כגון עניין אישי, מספר שעות העבודה, מיקום גיאוגרפי, תגמול כלכלי וכדומה.

פיתוח ושמירה על רשת קשרים מקצועיים

רשת קשרים הייתה ונותרה אחד הכלים הכי טובים לטובת מציאת עבודה בשוק התעסוקה המודרני. גם עבור אנשים מעל גיל 60, הסוד הוא לתרגם את שנות החיים לקשרים חברתיים בעלי ערך. את הקשרים עצמם ניתן להגדיל באמצעות השתתפות בכנסים ומומלץ לתחזק אותה על ידי עזרה לאנשים. בהמשך, מומלץ להשתמש ברשת הקשרים גם ביום יום ולא רק כשמחליטים להחליף מקום עבודה.

מיתוג אישי

מיתוג אישי בקבוצות המתאימות ברשתות החברתיות מגדיל את הסיכוי למצוא עבודה. מלבד חיפוש עבודה רשתות חברתיות ופורומים מקצועיים, גברים ונשים מעל גיל 60 יכולים להרצות בכנסים או לפתוח בלוג. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הידע הטכני הנדרש אינו מורכב וגם אותו אפשר לרכוש עם הזמן.

לסיכום, פיתוח קשרים אישיים ומיתוג עוזרים למצוא עבודה גם אחרי גיל 60. אם מנצלים את ההזדמנות גם כדי לקבוע סדר עדיפויות חדש ומעודכן, כך יעלה הסיכוי למצוא משרה מתגמלת ומספקת.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור