תעקבו אחרינו

מהו מרכז הערכה? לצלוח את המשוכה בדרך למציאת עבודה

התקופה שבה אנחנו מחפשים אחר העבודה הבאה שלנו היא תהליך חיפוש עבודה שיכול לקחת זמן ולכן מדובר בתקופה לא פשוטה, יש שיגידו אפילו שמדובר בימים מורטי עצבים ממש. אנחנו מעוניינים מאוד כבר להביא את היכולות המקצועיות שלנו לידי ביטוי ולמצוא את מקום העבודה שיקלוט אותנו אך הדרך לשם יכולה להיות גם דרך מרכז הערכה שעבור חלקנו יכול להיות המכשול הגדול בדרך למציאת העבודה הנכונה עבורנו.

במהלך תהליך חיפוש עבודה יש חברות השמה וארגונים שיזמינו אתכם למרכז הערכה זכרו שלמעשה מרכז הערכה בוחן את היכולת שלנו לעבוד מול אנשים זרים, את הסבלנות שלנו לעבוד בתנאי לחץ, את המסוגלות שלנו להתנהל בתוך עבודה ובקבוצה וזו רק רשימה חלקית של מטרות מרכז ההערכה. לא לכולם הסיטואציה מרגישה נוחה ולא עבור כולנו זו הדרך לבחון האם אנחנו באמת מסוגלים לתרום לארגון אליו אנחנו נבחנים, לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לצלוח את מרכז ההערכה בדרך לעבודה הבאה שלכם.

הביעו את עצמכם כאילו אתם לבד בחדר

אם הביטחון העצמי שלכם נפגע כאשר אתם מתמודדים על התפקיד עם אנשים נוספים עליכם לדמיין כאילו אתם לבד בחדר עם המראיין או הבוחן. בכל מקרה, זכרו כי המטרה שלכם היא להרשים את הבוחנים ולא את המועמדים האחרים.

נסו לבלוט אך לא בעזרת מאמץ בולט מדי

מערך הדרכה שבנוי נכון יאפשר לכל אחד ואחת מאתנו את ההזדמנות לרכוש את הכלים להתבטא ולהביע את עצמנו באופן יעיל לאורך ההערכה – אבל היזהרו לא ליפול במלכודת ולנסות ולהבליט את עצמכם יתר על המידה. מועמדים שמנסים לבלוט בכל דרך פוגעים בעצמם כיוון שזה נראה כאילו הם מתאמצים יותר מדי כדי להרשים את הבוחנים.

הקשיבו להנחיות והבינו את מטרת המשימות

במידה וביקשו מכם לבנות פאזל או מגדל מלגו כנראה שהמטרה היא אינה לראות את יכולתכם במשחקי ילדים, נסו להבין את המטרה הנסתרת של הבוחנים וכמובן היצמדו להנחיות – זה מראה שאתם קשובים ומביני עניין.

מרכז הערכה הוא למעשה סוג של מבחן בדרך למציאת העבודה המתאימה עבורכם, מומלץ להיערך אליו בהתאם ויישום הטיפים המופיעים כאן בהחלט עשוי לעשות עבורכם את הבדל בין קבלה לעבודה לבין כישלון.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור