תעקבו אחרינו

איך להתלבש לראיון עבודה?

גברים ונשים שמגיעים לראיון עבודה במהלך תהליך חיפוש עבודה לא מקבלים הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני.
בפועל, אחת הדרכים להגדיל את הסיכוי למצוא עבודה הוא להתלבש לראיון בצורה נכונה. לפיכך, שאלת מיליון הדולר היא מהו הלבוש המושלם לראיון עבודה וכיצד משיגים אותו.

הנה למשל כמה טיפים או דגשים שיכולים לסייע עבור מי מאתנו שכבר נמצאים בתהליך מול חברת השמה – וכבר הוזמנו לראיון:

התאמת הבגדים לאווירה של מקום העבודה המיועד

תפקיד ניהולי בבנק ידרוש לבוש מחויט שכולל חליפה ועניבה לגברים וחולצות מחויטות לנשים, בעוד בתפקידי שטח ניתן להופיע עם ג’ינס וחולצת כותנה. הנקודה היא שהכי חשוב להתאים את הבגדים לאווירה של מקום העבודה המיועד וכך להעביר מסר של מוטיבציה והיכרות עם התחום. במידה ולא בטוחים איזה סגנון מתאים לכל מקום, ניתן לשאול חברים או קולגות.

שמירה על ניקיון

כל סגנון לבוש צריך להיות שקול, נקי וסולידי על מנת לא למשוך יותר מדי תשומת לב. המטרה היא כמובן לבלוט על רקע מועמדים אחרים, אך מצד שני גם לא להיות אגרסיביים וצעקניים. את זה עושים אם בוחרים בסגנון לבוש נקי שעולה בקנה אחד עם הטעם האישי.

בחירה נכונה של הבושם

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול בראיון עבודה וברשימה הארוכה שלהם נמצא גם הבושם. אם רוצים להתלבש נכון לראיון עבודה חשוב, לא צריך להתיז יותר מדי בושם כי יכול להיות שהמראיין אלרגי. כמו כן, קשה לדעת מה יהיו הניחוחות במשרד ולכן רצוי שהבושם יהיה נעים אך עדין.

לסיכום, בשביל להתלבש נכון לראיון עבודה במהלך חיפוש עבודה הולמת עבורכם צריך להכיר את התחום. בהמשך, כל שנותר הוא לשמור על בגדים נקיים ולהתיז כמות עדינה של בושם גם על הבגדים וגם על הגוף.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור