תעקבו אחרינו

תהליך חיפוש עבודה בחברות הייטק ללא ניסיון

תוכן עניינים

משרת הייטק היא מקצוע מבוקש אצל גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. עם זאת, רבים מהם שואלים את עצמם איך לחפש עבודה בהייטק ללא ניסיון – והאם זה בכלל אפשרי. החדשות הטובות הן שכיום ניתן למצוא גם עבודה מתגמלת ומאתגרת בענף המחשבים בלי ניסיון מוכח, אך יש בכל זאת כמה דברים שצריך לעשות בשביל זה.

הקדשת זמן לחיפוש עבודה

לא משנה באיזה תחום או מקצוע רוצים לעבוד, חשוב להתייחס ברצינות לתהליך החיפוש בין אם מדובר בחיפוש עצמאי או דרך
חברת השמה. על אף הקושי, חיפוש עבודה זו עבודה במשרה מלאה ואין ברירה אלא להקדיש לה משאבים וזמן. יתרה על כך, הביקוש לעבודה בהייטק עולה על הצורך של המעסיקים ולכן גם התחרות בין המועמדים גדולה מאוד. כתוצאה מזה, מועמדים שלא מגלים רצינות עוד בשלבים של חיפוש עבודה עלולים למצוא את עצמם מחוץ לתכניות של חברות ההייטק הגדולות.

הגדרת תחומי חיפוש גם בתוך חברות הייטק

מבחינה פרקטית, בבואנו לדון בשאלה איך לחפש עבודה בהייטק ללא ניסיון, אנו מוצאים שהתשובה קשורה לרקע האישי של כל מועמד. מומלץ להגדיר תחומי חיפוש בענף ההייטק ולהתמקד רק באלו שרלוונטיים. אף על פי שהמטרה היא כאמור למצוא עבודה ללא ניסיון, אפשר להשתמש ברקע מהלימודים או אפילו מהתיכון על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה. לחילופין, לא כדאי לדבוק רק במקצוע האחרון וחשוב לשמור על ראש פתוח.

עדכון קורות חיים – הבליטו תכונות אשר מתאימות לעבודה בהייטק ללא ניסיון

קורות חיים הם כרטיס הביקור שלך במהלך חיפוש עבודה. בעזרת קורות החיים אפשר להשאיר רושם ראשוני חיובי על מחלקת משאבי האנוש שאחראית על תהליך הגיוס, לבלוט על רקע מועמדים אחרים ולקבל זימון לראיון. לפיכך, כדאי שקורות החיים ינוסחו בצורה נכונה ושהפרטים שמופיעים בהם יהיו אמינים. יש לעדכן את קורות החיים קרוב ככל האפשר למועד הגשת המועמדות ולהיצמד למאפייני המשרה כפי שמפורט במודעת הדרושים.
אם אתם מחפשים מקצוע מסויים בתחום ההיטק ואין לכם נסיון כדאי להבליט את התכונות המקצועיות המתאימות ספציפית לאותו תפקיד, במידה ואתם מחפשים עבודה בהייטק ללא נסיון במספר תחומים, כדאי לשים לב שאתם מבליטים בפסקאות הראשונות בקו”ח את הסיבות בגינם אתם מתאימים לאותו תחום, ייתכן מצב בו תזדקקו למספר נוסחים של קו”ח שלכם. יש לקחת בחשבון שיש מספר מועמדים גדול לעבודה בהייטק ללא נסיון, ולכן חשוב להיות מקורי ומעניין בפסקאות הראשונות בכדיי לקבל זימון לראיון.

חיפוש עבודה בהייטק ללא ניסיון ברשתות חברתיות

חפשו משרות הייטק ללא נסיון ברשתות החברתיות, ישנם מספר קבוצות של דרושים הייטק ללא נסיום ברשתות החברתיות שם תוכלו להתעדכן במשרות שתחום ההייטק לחסרי נסיון, כמובן שמומלץ לבדוק את סוג התפקיד, הדרישות והתכונות הרצויות לביצוע התפקיד, במידה ואתם עונים על הקריטריונים המבוקשים, תוכלו ליצור קשר עם המעסיק. ישנה גם אפשרות לפנות באופן יזום אל כותב המודעה ולשאול אותו על התפקיד ולנסות לתאם ראיון באופן ישיר עם כותב המודעה במידה הוא שייך לצוות כוח האדם של החברה או אם מדובר בחברת כוח אדם והשמה.

בשימוש בפונקציה של “סוכן חכם”

תהליך חיפוש עבודה יכול להיות יותר ארוך ממה שחשבתם ולכן מומלץ להרשם לשירות “סוכן חכם” המאפשר לקבל הודעה באמצעות דואר אלקטרוני על כל משרה חדשה המעודכנת בלוח דרושים. היתרון של השירות בהקשר של עבודה בהייטק הוא שניתן להגדיר תחומי עיסוק ופרמטים מסוימים מראש, כך שרק הודעות רלוונטיות יגיעו אליך. כמו כן, השימוש בפונקציה של סוכן חכם יאפשר לך לדעת על משרות פנויות ללא ניסיון לפני מועמדים אחרים.

הפעל את  הקשרים האישיים שלך בתהליך חיפוש עבודה

עוד דרך טובה למצוא עבודה בהייטק ללא ניסיון היא להפעיל קשרים אישיים. רוב המעסיקים יעדיפו מועמד שיש עליו המלצות מצד העובדים הקיימים, גם אם אין לו ניסיון. כמו כן, עובדים טובים אפשר להכשיר גם תוך כדי תנועה ולכן יחסי האנוש חשובים יותר מהרזומה המקצועי.

אנחנו כאן בתיגבור כוח אדם בשביל העתיד שלך

נציגי תיגבור כוח אדם ישמחו לעזור לך למצוא את משרת החלומות בהייטק. כל שנותר לך לעשות כעת הוא להשאיר פרטים באתר ואנו נעשה עבורך את העבודה הקשה.

איך לחפש עבודה בהייטק ללא ניסיון?

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור