תעקבו אחרינו

איך לחפש עבודה בזמן שעובדים?

השאלה איך לחפש עבודה בזמן שעובדים רלוונטית כיום עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. קודם כל, העידן הנוכחי מתאפיין בתדירות גבוהה של החלפת מקומות עבודה. כתוצאה מכך, גם אנשים שיש להם עבודה שואלים את עצמם איך לחפש עבודה בזמן שעובדים ומה עושים כדי לרענן את השגרה. שנית, קיימים כיום כלים חדשים לחיפוש עבודה באופן דיסקרטי ובלי שהמעסיק הנוכחי יידע על כך.

עדכון קורות חיים לפני שיוצאים לדרך

הדבר הראשון שצריך לעשות בנוגע לשאלה איך לחפש עבודה בזמן שעובדים הוא לעדכן את קורות החיים. השאיפה היא להגיע למצב שבו קורות החיים נמצאים במצב “שליחה”, כי כך ניתן להגיש מועמדות למשרות חמות ולעקוף מועמדים אחרים. במסגרת עדכון קורות החיים רצוי להתייחס בעיקר למצב המשפחתי, למקום המגורים, להכשרות מקצועיות וללימודים.

התאמת החיפוש עבודה לאזור המגורים

הדבר השני שמומלץ לעשות כדי למצוא עבודה בזמן שעובדים הוא לבצע סינון גיאוגרפי בין האפשרויות. אין טעם לחפש עבודה בעיר אחרת אם לא מתכוונים לעבור דירה, אז גם אין סיבה לבזבז על זה זמן. בפועל, אפשר להתמקד בפונקציה של חיפוש עבודה בראשון לציון אם גרים באזור המרכז – או להרחיב את החיפוש לאזור הצפון והדרום אם גרים בערים המתאימות.

שמירה על דיסקרטיות בתהליך חיפוש עבודה

ברוב המקרים, מי שנמצא בתהליך חיפוש עבודה בזמן שהוא עובד לא רוצה שהמעסיק יידע על כך. הבעיה היא שכאשר מבצעים חיפוש עבודה בראשון לציון למשל, יש סיכוי גבוה שקורות החיים יגיעו אל החברה שבה ממילא עובדים. הפתרון לזה הוא לשמור על דיסקרטיות כמו למשל באמצעות ציון השם בראשי תיבות על גבי טופס קורות החיים, שליחת הודעות מהמייל הפרטי ולא מהמייל של החברה ושימוש בקשרים אישיים.

איך קשרים אישיים עוזרים למצוא עבודה?

במהלך חיפוש עבודה בראשון לציון, תושבי העיר צריכים לנצל את ההיכרות שלהם עם עובדים אחרים ולמצוא עבודה חדשה על בסיס קשרים אישיים. קשרים אלו עוזרים למצוא עבודה כי הם מאפשרים למועמד להציע את עצמו בלי לשלוח קורות חיים ובלי להיחשף. במילים אחרות, רק צריך שחברים וקרובי משפחה יידעו על חיפוש העבודה שלך ויעבירו את הפרטים למעסיק הרלוונטי.

כל עיר והמאפיינים שלה

הביקוש לעובדים בערים מסוימות עשוי להיות שונה בהשוואה לביקוש לעובדים בערים אחרות. אם רוצים לחפש עבודה באופן שלא מסכן את הקריירה הקיימת, צריך לדאוג להתמקד בתחומים הרלוונטיים. למעשה, אפשר לראות הבדלים אפילו בין מודעות דרושים בראשון לציון, דרושים בתל אביב ודרושים ביבנה – אף על פי שמדובר בערים קרובות.

העבודה הבאה שלך כבר כאן

נציגי חברת תיגבור כוח אדם יכולים לעזור לך למצוא עבודה בהתראה קצרה. בכל אזור מגורים שתבחר בין אם זה חיפוש עובדים ומשרות שבהם דרושים בראשון לציון או בחברות חיםוש עובדים בתל אביב אנו נשמור על הפרטיות שלך גם במקום העבודה הנוכחי ונעביר את קורות החיים שלך למעסיקים רלוונטיים מיד לאחר שנקבל את פנייתך דרך האתר.

דרושים בראשון לציון

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור