תעקבו אחרינו

כל הדרכים להצליח בתהליך חיפוש עבודה אחרי תואר ראשון

תואר אקדמי הוא כלי חיוני לקריירה מתגמלת, אך הוא לא תמיד מבטיח תהליך מהיר של חיפוש עבודה. כתוצאה מכך, רבים שואלים איך מוצאים עבודה אחרי תואר ומה אפשר לעשות כדי לקצר את משך הזמן שעובר מרגע שמקבלים תעודה אקדמית ועד שנכנסת המשכורת הראשונה. כמו כן, צריך להביא בחשבון את ההבדלים בין מודעות דרושים במרכז לבין חיפוש עבודה באילת ובצפון.

התאמת תהליך חיפוש עבודה לסוג התואר

קל יותר למצוא עבודה אחרי תואר כאשר מבצעים חיפוש לפי פרמטרים רלוונטיים. הכי חשוב להתחיל בסינון גס בין מקצועות לפי פקולטות ותחומי לימוד, כמו למשל מדעי הרוח מול מדעי החברה ומדעים מדויקים מול מדעי המדינה. לאחר מכן, צריך להיכנס לעובי הקורה ולבדוק איזה חברות מגייסות עובדים עם תארים מסוימים.

ניצול שירותי חברת השמה וכלים הניתנים על ידי האקדמיה

בחלק מהמוסדות האקדמיים המפוזרים ברחבי הארץ עוזרים לעובדים למצוא עבודה. זה בולט בעיקר בתחומי לימוד שמחייבים התמחות – סטאז’ – כמו למשל תקשורת ומשפטים, אך קיים גם בתחומים אחרים ובלימודי תעודה. בסופו של דבר, גם למוסד האקדמי יש אינטרס שהבוגרים שלו ימצאו עבודה וזה משהו שכדאי לנצל.

התאמת משרות לתנאים האובייקטיביים

מידת ההתאמה בין סוג העבודה לבין התואר האקדמי היא לא היחידה שתנבא את שביעות הרצון שלכם מהתפקיד. בפועל, יש עוד המון פרמטרים המשפיעים על מערכת השיקולים ובהם מיקום המשרד, זמן הנסיעה, תנאי השכר, הטבות מיוחדות, שעות העבודה, אפשרויות קידום וכן הלאה. אם אתם נמצאים בתהליך חיפוש עבודה ורוצים למצוא עבודה שבה יש סיכוי גבוה להתמדה ולפיתוח קריירה, צריך לבדוק את שאר התנאים האובייקטיביים.

חיפוש עבודה לפי מיקום גיאוגרפי

המצב בפועל היא שקיימים הבדלים משמעותיים בין האופן שבו צריך לבצע חיפוש עבודה באילת, בתל אביב, בירושלים, בחיפה או בכל עיר אחרת. עוד לפני שנכנסים לעובי הקורה ובודקים את המאפיינים השונים של כל עיר, יש לקחת בחשבון את ההבדלים בין האזורים הגיאוגרפיים. בין היתר, באזור הדרום מגייסים בעיקר עובדים לענפי התיירות והתעשייה, בעוד במרכז הביקוש הוא לענפי התקשורת וההייטק. לשם השוואה, בצפון יש ביקוש גם לעובדים בתחום החקלאות והסביבה.

עדכון קורות חיים

בוגרים בעלי תואר אקדמי צריכים לבטא את זה בטופס קורות החיים שלהם. הטעות הנפוצה היא להמשיך לנסות לחפש עבודה עם אותם קורות חיים מימי התיכון או הצבא, בעוד בפועל אין בהם התייחסות ללימודים באקדמיה. בהמשך, רצוי לנצל את ההזדמנות ולעדכן את קורות החיים בפרטים לגבי כל הכשרה שרלוונטית למקצוע שעל הפרק.

איתנו קורות החיים שלך שוות יותר

נציגי תיגבור כוח אדם ישמחו לעמוד לרשותך בשלבים שונים של חיפוש עבודה לפני, במהלך ואחרי התואר האקדמי. לנו יש שיתוף פעולה פורה עם מעסיקים בכל רחבי הארץ ולמצוא עבורכם משרות דרושים במרכז שמתאימות לתואר האקדמי שלכם וכמובן שאתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים באתר ואנו נראה לכם איך מוצאים עבודה אחרי תואר – ונדאג לחבר גם אותך למקום עבודה שמתאים לכישורים שלכם.

דרושים במרכז

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור