תעקבו אחרינו

עבודה לאימהות – כל הדרכים למצוא משרות אם

תוכן עניינים

אימהות רבות מתקשות למצוא עבודה לאחר הלידה, עבודה כזו אשר תתאים לשגרת החיים החדשה והמחייבת. אתגר מורכב עוד יותר הוא למצוא עבודה כאשר מדובר בתינוק או תינוקת קטנים מאוד – הזקוקים להנקה במשך כל שעות היממה. ובכן, אל דאגה, תיגבור כוח אדם כאן כדי לסייע לך במשימה!

חיפוש עבודה מהבית לאימהות

כדאי לדעת כי בעידן המודרני, שוק העבודה מוצף בהצעות עבודה לאימהות מהבית, משרות אם נוחות ומשתלמות. צריך רק לדעת לאתר אותן. בעידן האינטרנט ישנו מגוון רחב של עבודות אשר ניתן לעשותן מבלי לצאת מהבית – וכל מה שצריך הוא מחשב תקין, חיבור לאינטרנט וידע בסיסי מאוד בשימוש במחשב עצמו. במקביל לכך, ישנן עוד עבודות מהבית גם ללא מחשב או עבודות בחוץ בשעות גמישות או בהיקף משרה אפשרי ונוח לאמא הצעירה.

משרות אם מובילות במשק

ישנם משרות אם פופלריות בשוק התעסוקה, אותם ניתן לבצע מהבית, הנה כמה מהבולטים שבהם:
  1. תרגום – לחברות רבות יש צורך לתרגם מסמכים או את האתרים שלהם, וזקוקות לדובריי שפות. את העבודה ניתן לעשות מהבית, וחלק גדול מהמעסיקים במשק, מודע לכך, ומציע את העבודה לסטודנטים, אמהות וכאלה אשר רוצים לעבוד מהבית.
  2. מכירות – במידה ויש לכם יכולות מכירה טובות אתן תהיו נכס למעסיקים רבים גם אם זה אומר שתעבדו מהבית.בהרבה מאוד תחומים אנשי המכירות יכולים לבצע את העבודה מהבית או ממקום המועדף עליהם, כל עוד הם כמובן מספקים ביצועים אשר תואמים את ציפיות המעסיק.
  3. מזכירה – ישנם הרבה עבודות מזכירות של ניהול וארגון מסמכים במחשב, מענה לטלפונים ועוד עבודה משרדית אשר ניתן לעשות מהבית. משרות מסוג זה פופלריות מאוד בקרב אמהות המחפשות משרת אם.
  4. שיווק דיגיטלי – אם יש לך ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי, ישנם מעסיקים אשר יעדיפו שהעובדים יעבדו מהבית לפי לוח הזמנים שלהם, כמובן שהעובד ימדד לפי הביצועים.
  5. טלמרקטינג/טלמיטינג – עוד משרת אם פופלרית מאוד, עבודות של טלמרקטינג, או קביעת פגישות נפוצות מאוד בקרב אמהות אשר מחפשות עבודה מהבית.

עבודה להורים – שוויון בין המינים

עבודה מהבית היא נוחה מאוד, אפשר לבצע אותה בפיג’מה ונעלי בית, עם כוס קפה בין הנקה להנקה, וגם כשהילדים גדלים והולכים לבית הספר, עבודה מהבית יכולה להיות אידאלית עבור אימהות המחזיקות את הבית ורוצות לחכות לילדים עם ארוחת צהריים מבושלת וחמה. ברוח של חתירה לשוויון בין המינים ומרוץ קרייריסטי מטורף, ילדים רבים הם “ילדי מפתח”, המחזיקים בתיק בית הספר את צרור המפתחות לבית כאשר במקרר מחכה להם מנת צהריים לחימום במיקרו. את ההורים הם יפגשו רק בערב במקרה הטוב.

משרות אם מאפשרות לגדל את הילדים בביטחון

ישנם יתרונות עצומים לעבודה מהבית עבור הורים לילדים ובוודאי כי עבור הילדים זאת ברכה כאשר לפחות אחד מההורים נמצא בבית בצהריים בשעת החזרה מבית הספר. תחושת החמימות המשפחתית והביטחון כשהילד או הילדה חוזרים הביתה, אל הקן החם, היא חשובה ביותר עבור ההתפתחות האישית של הילדים. מחקרים פסיכולוגיים רבים מראים כי ילדים אשר גדלו בקרבה לאחד ההורים לפחות במשך רוב שעות היום, הם ילדים אשר הגיעו רחוק בחייהם הבוגרים.

כיצד מוצאים משרות אם ?

תתפלאו אבל משרות אם יש בשפע רק צריך לחשוב מחוץ לקופסא ולחפש את התחומים הנכונים. מגוון העבודות המתאימות לאימהות הוא גדול מאוד ולהלן רק חלק ממנו. כתיבת מאמרים, תרגום מאמרים, תרגום סרטים, מענה על סקרים, ניהול מסחר באמזון, טיפול בתינוק נוסף על הטיפול בתינוקך ובאותן שעות – וזו רק רשימה חלקית. אתר תיגבור כוח אדם מספק מענה מצוין לנשים המחפשות משרות אם, משרות במגוון סוגים המאפשרות גמישות בשעות או עבודה מהבית. בנוסף לכך, נשמח לספק לך הדרכה בנושאים צליחת ראיון עבודה, כיצד להגיש קורות חיים ועוד. איך מתחילים? כל מה שעליך לעשות הוא למלא בחלונות המיועדים לכך את הדרישות האישיות וכיוון המשרה הרצויה.  
איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור