תעקבו אחרינו

איך לבחור חברת השמה מקצועית?

שירותי השמה מאפשרים למעסיקים למצוא את העובד שמתאים באופן ספציפי לדרישות שלהם. בניגוד לתהליכים אחרים של כוח אדם, המטרה של השמה היא לחסוך זמן וכסף עבור המעסיק. עם זאת, יש סוגים שונים של שירותי השמה וכדאי להכיר את ההבדלים ביניהם. בהמשך, אפשר להשתמש באותם הבדלים כדי לבחור חברת השמה מקצועית ואמינה.

בחירת חברה השמה לפי התדמית

התדמית של חברה קובעת כמה עובדים יפנו אליה ואיזה מאגר של מידע וקורות חיים היא תחזיק. ככל שהמוניטין של החברה חיובי יותר, כך עולה הסיכוי שגם המעסיק יוכל ליהנות מההשמה ולהפוך אותה להשקעה משתלמת. המסקנה היא שצריך למצוא חברה ותיקה, עם סיפורי הצלחה ועם המלצות גם מטעם המגייסים וגם מטעם המועמדים.

בדיקת פרטים טכניים אודות חברת השמה

ביצירת קשר עם חברה שמספקת שירותי השמה מקצועיים, ניתן לבדוק מהם בדיוק תנאי השירות. בשלב הזה, מה שבעיקר בודקים אלו פרטים טכניים כגון הסדרי תשלום, הנחות, מבצעים, הטבות, זמינות וכמובן מחירים. הפרטים הטכניים חשובים גם בתהליכי גיוס עובדים זמניים וגם בתהליכי גיוס עובדים קבועים, אך הם קריטיים במיוחד בגיוס בכירים לתפקידי מפתח.

בחירת חברת השמה לפי רשימת הלקוחות

הדרך לבחור חברת השמה מקצועית שמספקת שירותי השמה היא לבדוק את רשימת הלקוחות שלה. בעזרת רשימת הלקוחות ניתן לדעת באיזה תחומים החברה מתמחה ומי יכול ליהנות מהשירותים שהיא מציעה. ככל שיש לחברה מסוימת יותר לקוחות גדולים וחזקים, כך יש לה את הסיכוי הטוב ביותר להביא מועמדים מתאימים למשרה.

מידת הגמישות של החברה

בכל חברת השמה צרכי הגיוס משתנים לעיתים קרובות. השינויים בצרכי הגיוס נובעים משיקולים של המעסיק, משוק העבודה עצמו, מפערי ביקוש והיצע אצל המועמדים וכן הלאה, אז כדאי שחברת ההשמה תגלה גמישות בהתאם. אם החברה לא מסוגלת לענות על הצרכים של הלקוחות בהתאמה אישית, ייתכן ותהליך ההשמה כולו יתאפיין בזבוז זמן יקר.

בדיקת מה ההתמחות של חברת ההשמה?

עניין ההתמחות דורש דגש מיוחד כי רוב המעסיקים לא מודעים לכך שיש הבדלים בין סוגים שונים של שירותי השמה. בפועל, יש חברות שמציעות שירותי השמה דרך מחלקות מקצועיות שכל אחת מהן מתמחה בענף אחר. הדוגמאות הכי טובות לכך הן חברות שמספקות שירותי השמה נפרדים להייטק, לענף הפיננסים, למגזר הציבורי וכן הלאה.

בחינת סל השירותים של החברה

כדאי לרכז כמה שיותר שירותי השמה וכוח אדם תחת קורת גג אחת. חברת מקצועית המעניקה שירותי השמה ומרכזת אצלה את סל השירותים מסייעת למעסיק, כי היא מאפשרת לו למצוא עובדים בהשמה באופן מיידי ועומדת לרשותו גם בטווח הארוך.

מתגברים את הפוטנציאל שלך כמעסיק

חברת תיגבור כוח אדם הוקמה כדי לעזור למעסיקים כמוך ועל מנת לסייע לאנשים שמחפשים עבודה. השילוב הזה הופך אותנו לחברה מובילה גם בכל הנוגע לשירותי השמה – ובהשארת פרטים באתר נוכל לתגבר גם את הפוטנציאל שלך.

חברת השמה תיגבור כוח אדם

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור