משרות פנויות בירושלים

לוח דרושים וחיפוש משרות בירושלים

איזור

תחום

משרות פעילות

משרות שנמצאו

  • ירושלים
    לארגון ממשלתי דרוש/ה משגיח/ה משולב/ת
    מקום העבודה: קרית גת
    עבודה במשמרות כולל לילות וסופי שבוע

    תיאור התפקיד:
    •אחריות לצפייה ברכבות המתקרבות למקום
    •הדרכת עובדים בדבר הסכנות בעבודה בקרבת מסילה
    •השגחה על עבודות הרכבת ו/או קבלן המבצעים עבודות תשתית בקרבת כבלי איתות ותקשורת
    •מתן הנחיות למיקום ביצוע עבודות שונות בסמוך לכבלי תקשורת ומתקני איתות.
    •השגחה על העברת כלי צמה בהתאם לנהלים.
    •תדרוך צוות העובדים / ראשי הצוותים בהתאם להוראות ההפעלה.

    דרישות סף:
    •12 שנות לימוד לפחות

    יתרונות:
    •ניסיון בעבודה בתחום החשמל/ תשתיות חשמל
    •ניסיון בעבודה מול קבלנים (השגחה/ פיקוח)
    •ידע בקריאת שרטוטים, תוכניות שטח ומפרטים טכניים.

    כישורים נדרשים לתפקיד:
    •עברית ברמה טובה מאוד
    •יכולת עבודה עצמאית

    דרישות נוספות :
    •נכונות לעבודה בכל חלקי הארץ בהתאם לנדרש.
    •נכונות לעבודה במשמרות ובשעות לא שגרתיות

    לפרטים נוספים חייגו: 0772374600
    ניתן להעביר קו``ח במייל: Cv96@tigbur.co.il

  • ירושלים
    לחברה ממשלתית מובילה
    דרוש\ה מזכיר\ת מנהל אגף

    משרה מלאה
    מיקום: לוד

    תיאור התפקיד:
    זימון ותיאום פגישות ודיונים ופגישות בהתאם להנחיית הממונה ובתיאום עם גורמי חוץ.
    ניהול יומנים
    מענה לטלפונים, הודעות דוא`ל ופניות מגורמי פנים וחוץ.
    רישום וריכוז הודעות, תזכורת ומטלות והעברתן לנמען הרלוונטי.
    ניהול מעקב אחרי החלטות, מסמכים וכל אשר יידרש עי הממונה
    תיאום אירועים ופעילויות של האגף
    כתיבה וניסוח מסמכים
    תיאום ומעקב אחר משימות שוטפות תוך עמידה ביעדי לו`ז מוגדר
    הכנה והפקת דוחות בתחום פעילות האגף וככל ויידרש עי הממונה
    הכנת מצגות, לרבות ריכוז חומרים לפגישות
    ניהול, ריכוז ותיעוד וזמינות המידע שבאחריות האגף במערכות המידע


    דרישות:
    תעודת בגרות מלאה לפחות
    ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי מזכירות שבוצע במהלך עשר השנים האחרונות הכולל: תיאום פגישות, ניהול יומן, מעקב ובקרה אחר משימות, תפעול משרד
    שליטה מלאה בתוכנות ה- Office
    כושר ביטוי בכתב ובעל-פה בעברית ברמה טובה

    לפרטים נוספים יש לחייג 077-2374600

  • ירושלים
    לארגון לאומי בירושלים דרוש/ה מתאם/ת מנהלי/ת-אגף תקציבים ובקרה


    ניהול אדמ` של המשרד, לרבות: תיאום פגישות, ניתוב דואר/דוא`ל, תיאום לו`ז ויומן פגישות, הקלדת מסמכים, מתן מענה טלפוני לפונים.

    הכנת סיכומי דיון, מעקב החלטות ומעקב אחר ביצוע מטלות, מעקב אחר קבלת התייחסות לפניות מגורמים מקצועיים, שליחת תזכורות וכו`.

    טיפול שוטף בפניות לאגף וסיוע בהכנת חומרים לישיבות ופגישות, בהתאם לצורך.

    סיוע למנהלת האגף ולמנהלות המחלקות באגף בהפקה ועיצוב של חומר מקצועי ומצגות, הפקת דוחות אקסל, גרפים וכו`.

    תיעוד שוטף של מסמכים, פרוטוקולים, נתונים ועוד.

    הפקת ושליחת חשבוניות ומעקב אחר גביית תשלומים והתאמת רישומים.

    עבודה עם מערכת התקשרויות והמערכת הפיננסית של קק`ל.

    ביצוע מטלות נוספות עפ`י הנחיות הממונה.
    השכלה:
    12 שנות לימוד, בגרות מלאה

    ניסיון:
    ניסיון של שנתיים לפחות, בניהול אדמיניסטרטיבי של משרד

    לפרטים ושליחת קו`ח:050-4042215/noy.bizawi@tigbur.co.il נוי

  • ירושלים
    תיאור כללי:
    עובד/ת האחזקה אחראי/ת על ביצוע עבודות תחזוקה מונעת ותחזוקת שבר באתר הייצור בשדרות, הכולל קווי אקסטרוזיה,
    מכונות גמר להכנת שקיות ריטורט ומערכות תשתית תומכות (אוויר דחוס, מים, חשמל ועוד).
    התפקיד כולל טיפול בתקלות שוטפות, שיפור זמינות ציוד, ושמירה על תקינות מערכות הייצור והתשתיות באתר.
    תחומי אחריות:
    ביצוע תחזוקה מונעת ושוטפת למכונות הייצור ולמערכות תומכות
    איתור, אבחון ותיקון תקלות בציוד הייצור, בדגש על קווי אקסטרוזיה ומכונות גמר
    טיפול בתקלות חשמל ובקרה במכונות ובמערכות האתר
    סיוע בהתקנה, הפעלה והטמעה של ציוד ייצור חדש
    עמידה בנהלי בטיחות, גיהות ואיכות העבודה
    דיווח שוטף למנהל האחזקה על מצב הציוד, ביצועי אחזקה ותקלות חריגות
    דרישות סף:
    רישיון חשמלאי מוסמך לפחות (יתרון לחשמלאי ראשי)
    ניסיון של 3 שנים לפחות בתחזוקה במפעל ייצור תעשייתי
    ניסיון בתחזוקת קווי אקסטרוזיה ומכונות תעשייתיות – יתרון משמעותי
    יכולת עבודה עם מערכות מכניות, פנאומטיות וחשמליות
    ידע בקריאת שרטוטים ותוכניות חשמל/בקרה
    נכונות לעבודה במשמרת בוקר, כולל זמינות לשעות לא שגרתיות (כוננות לפי הצורך)
    כישורים נדרשים:
    אחריות אישית גבו

  • משרות חמות

    תהליך חיפוש עבודה בירושלים

    בשנים האחרונות חברות ועסקים רבים בוחרים להתיישב בפאתי ירושלים, בקריות ההייטק הנמצאות בעיר ובמרכז העיר. התנופה בהקמת מרכזים כמו פארק הר החוצבים ומגדלי משרדים במרכז העיר, מביאה עימה בשורה חדשה לירושלמים ולתושבי הסביבה.  אם בעבר חיפוש עבודה בירושלים, היה נחשב כמשימה מפרכת עד בלתי אפשרית. הרי שהיום, הודות לתנופת הבנייה של משרדי ההייטק והחברות בעיר. מקומות תעסוקה חדשים צצים חדשות לבקרים וכעת דורשי העבודה בירושלים, יכולים לעבוד במגוון רחב של מקצועות ומשרות.

    תהליך חיפוש עבודה בירושלים ובכלל הינו תהליך מורב  אך שכרו בצידו. האדם המחפש עבודה, מלבד הצורך במשכורת ופרנסה. מחפש עניין, ייעוד ומימוש עצמי. על מנת למצוא את משימת החלומות, על מנת למצוא משרה בעיר ירושלים, משרה שתענה על כל הדרישות. מומלץ להעזר בשירותי חברת השמה מובילה, חברת השמה המחזיקה באמתחתה מגוון רחב של משרות עבור חיפוש עבודה בירושלים.

    שרותי חיפוש עבודה בירושלים עם תגבור כוח אדם

    חברת תגבור מחזיקה במגוון רחב של משרות דרושים בכל רחבי הארץ בכלל ובירושלים בפרט, משרות בתחום: ביטוח, בנקאות, אופטיקה, ביולוגיה, הייטק ועוד. משרות דרושים באחוזי משרה מגוונים, משרות אם, משרות עם שכל גלובאלי, שעות, משמרות ועוד.
    חיפוש עבודה בירושלים דרך חברת תיגבור כח אדם וסיעוד יוביל למציאת עבודה ומשרה מכובדת בהתאם לדרישות ולציפיות שלכם..

    ירושלים היא עיר מעורבת ומגוונת וככזאת אפשרויות התעסוקה בעיר הן רבות ומגוונות. החל מעבודה במגזרים השונים, דרך תעסוקה במשרות עם היבט רוחני ודתי וכמובן שפע של משרות דרושים בכל תחומי החיים. חיפוש עבודה בירושלים באמצעות חברת השמה, יחסוך לכם זמן, ימקד את החיפוש במשרות הרלוונטיות עבורכם. ישיג לכם ראיונות עבודה במקומות אטרקטיביים. ובעיקר יאפשר לכם שקט נפשי בתהליך חיפוש העבודה.

    שיהיה בהצלחה.

    חיפוש עבודה בירושלים חיפוש עובדים