תעקבו אחרינו

תהליך מציאת עבודה לחיילים משוחררים

חיכיתם לא מעט ליום השחרור ופתאום אתם מבינים שכל דבר שאתם רוצים לעשות מהיום והלאה דורש כסף. אז מה עושים? מתחילים במבצע ‘עבודה חיילים משוחררים’ לשנס מותניים לערוך קורות חיים ולהתחיל לחפש עבודה. בין אם אתם מחפשים עבודה באופן עצמאי או בעזרת חברת השמה ישנם כמה דגשים שכדאי שתשימו לב אליהם.

דגשים בתהליך של חיפוש עבודה בתור חיילים משוחררים:

  1. אל תילחצו אם אין לכם מספיק ניסיון תעסוקתי ואתם מרגישים שקורות החיים שלכם ריקים יחסית. בתור חייל משוחרר מחפש עבודה סביר להניח שאין לכם ניסיון וותק כמו אזרח כמה שנים ולכן התמקדו במה שיש לכם.
  2. אל תצפו למצוא עבודה ישר ומהר וגם לא את משרת החלומות שלכם. יכול להיות שאתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים אבל לא בטוח שתמצאו את העבודה הזו ישר. אל תוותרו והמשיכו לחפש אם לבד או עם חברת השמה.
  3. תגלו שהרבה מאוד חיילם משוחררים מחפשים עבודה חיילים משוחררים ולכן התאזרו בסבלנות ואל תשבו רגל על רגל ותמתינו שהמשרה תגיע אליכם. יכול מאוד להיות שתאלצו להתפשר על עבודה כזו או אחרת אפילו לתקופה קצרה. זכרו שהיא זמנית והשתמשו בה לצורך צבירת ניסיון וותק תעסוקתי.
  4. אל תתביישו לבקש ולקבל עזרה בתהליך חיפוש העבודה ובתהליך מציאת העבודה. אם זה לבקש מחברים שיבדקו במקום העבודה שלהם, להעזר כלכלית בהורים לתקופה זו, לנצל קשרים שיש לכם לצורך שליחת קורות חיים- כל אלה רלוונטיות מתמיד בכדי למצוא עבודה בתור חיילים משוחררים.
  5. בדקו היטב את התנאים ואת הפרטים של כל עבודה שמציעים לכם. הרבה מאוד פעמים יציעו לכם בתור חיילים משוחררים עבודה מועדפת לצורך קבלת הפיקדון או עבודה בחו”ל. זה יכול להיראות לכם נוצץ מאוד או קל מאוד אבל חשוב שתבינו למה אתם נכנסים לפני שאתם ממהרים להתחייב.
  6. כתבו קורות חיים. גם אם אין לכם הרבה מה לכתוב בהם כדאי שיהיה לכם קובץ רשמי מסודר עם הפירוט של מה שעשיתם בצבא כולל תיאור התפקיד והניסיון התעסוקתי שצברתם לפני השירות ובמהלך השירות. הכינו מראש מכתב מקדים שתוכלו לשנות ולהתאים בהתאם לסוג העבודה שתרצו להתקבל אליה, במידה ואתם מחפשים עבודה דרך חברת השמה ספקו לה את המכתב המקדים והם יעזרו לכם להחליט לאילו חברות יהיה כדאי לשלוח מכתב מקדים. קורות החיים שלכם ישמשו בסיס שעליו תוכלו להוסיף ולשדרג עם כל עבודה במהלך השנים וזה בדיוק הזמן לכתוב אותם.
  7. זכרו שגם חיפוש עבודה הוא עבודה ולכן אל תסתפקו בשליחת קורות חיים פעם ביום ולאחר מכן המתנה למענה אלא חפשו עבודה באופן אקטיבי.

בהצלחה!

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור