תעקבו אחרינו

איך לכתוב קורות חיים לחייל משוחרר

לא קל לצאת לעולם אחרי שירות ממושך בצבא ולהחליט מה אתם הולכים ללמוד ואיפה אתם הולכים לעבוד. יש שיודעים בדיוק מה הם רוצים לעשות ואחרים עדיין מחפשים עבודות זמניות בכדי להרוויח כסף ולממן את הטיול הגדול של אחרי צבא. בין אם אתם רוצים עבודה זמנית או קבועה אתם צריכים קורות חיים שיעזרו לכם להתקבל אליה. אבל איך כותבים קורות חיים בתור חיילים משוחררים ללא מספיק ניסיון וותק בעולם התעסוקה? תהליך של חיפוש משרות בתור חייל משוחרר הוא תהליך לא קל, אבל זו משימה אפשרית בהחלט בעזרת ארבעה טיפים מנצחים.

ארבעה טיפים מנצחים לצורך כתיבת קורות חיים לחיילים משוחררים:

  1. אל תשתמשו באותו פורמט קבוע שראיתם אצל החברים שלכם או במסמך שכולם משתמשים בו. אין כזה דבר פורמט קבוע של קורות חיים שכן לכל אחד יש את היתרונות שלו, את היכולות שלו ואת הניסיון שלו. אתם יכולים לקחת פורמט כללי של קורות חיים אך חשוב מאוד שתנסחו אותם בצורה שמתאימה לכם ומחמיאה לניסיון שלכם וליכולות שלכם ושלא יראו כמו קורות חיים גנריים שכולם שולחים.
  2. תפרטו ותסבירו. גם אם רק השתחררתם מהצבא יכול מאוד להיות שעבדתם בזמן התיכון או עד הגיוס ויכול מאוד להיות שהתפקיד שמילאתם בצבא מתאים בכישורים שלו לתפקיד שאתם מנסים להתקבל אליו בעבודה. רשמו בדיוק מה עשיתם במסגרת התפקיד ופרטו את תחומי האחריות שלכם, ככה תוכלו לשווק את עצמכם ואת היכולת שלכם בהתאם להיבטי התפקיד הספציפי.
  3. הקפידו על קורות חיים מסודרים ומאורגנים. ערכו את המסמך בצורה קריאה וברורה בלי דגשים מיותרים, בל מירקור של שורות ובלי סימני קריאה לא רלוונטיים. הקפידו על כותרות מודגשות, קווים תחתונים ואל תשתמשו בראשי תיבות שאולי ברורים לכם אבל מישהו אחר צריך לנסות לנחש מה הם אומרים. כמו כן בקשו ממישהו אחר לעבור על קורות החיים שלכם לפני השליחה על מנת לוודא שאין שגיאות כתיב או טעויות ניסוח.
  4. הוסיפו מכתב מקדים קצר ותמציתי במייל עצמו- המכתב צריך להיות אישי ומותאם למשרה בכדי להדגיש אתם רציניים ואתם מעוניינים במשרה. הקפידו שהמכתב יהיה לעניין ולא באורך של קורות החיים אלא פסקה אחת בתוך גוף המייל שתשכנע את המעסיק הפוטנציאלי לפתוח את קובץ קורות החיים שלכם.

אף מעסיק לא מצפה מכם לניסיון תעסוקתי של אדם בוגר שיש לו כבר כמה שנים באזרחות אבל כן חשוב שתשתמשו בכל הניסיון והידע שצברתם במהלך שירותכם הצבאי ותשבצו אותו בתהליך כתיבת קורות חיים בצורה מקצועית וחכמה.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור