תעקבו אחרינו

חיפוש עבודה לאחר פרישה

במשך שנים אנשים רבים מפנטזים על הפרישה לפנסיה או על היציאה לגמלאות. אך, לאחר שהם עוזבים את העבודה, נפרדים מהקולגות ו”מתחילים את החיים מחדש” הם מגלים שלא כל הנוצץ, זהב ולמעשה רבים מהם מתחילים לחשוב – האם הפרישה מהעבודה הייתה רעיון טוב?

סיבות לחיפוש עבודה לאחר פרישה

לא רק שיעמום או חוסר מעש מביאים אנשים להפסיק לשבת בבית ולצאת אל חיפוש עבודה לאחר פרישה. קיימות סיבות נוספות, ביניהן:

צורך כלכלי – במקרים רבים לאחר הפרישה, אנשים רבים מגלים כי למרות שחסכו והפרישו לפנסיה מדי חודש, כעת ההכנסה החודשית אינה מספיקה להם בכדי להתקיים ועליהם בלית ברירה להתחיל בחיפוש משרות.

יכולת פיזית ומנטלית – למרות שיצאו לפנסיה, אנשים רבים נמצאים במצב מנטלי ופיזי טוב. מה שנקרא “כוחם עדיין במותנם” ואין להם סיבה אמיתית לשבת בבית מלבד הגיל. והרי כולם יודעים כבר מזמן שגיל זה רק מסתבר והרב אנשים בשנות ה- 50,60 ואפילו ה- 70 לחייהם ממשיכים לעבוד ולתרום לחברה.

לייצר שגרה חדשה – כמה אפשר לקום בבוקר ולחשוב מה נעשה היום? כמה אפשר לראות טלוויזיה? כמה אפשר לשבת בבתי קפה? עבור אנשים רבים השגרה החדשה מהר מאוד הופכת ליום ארוך, משעמם וחסר תועלת. מציאת עבודה לאחר פרישה בהיקף קטן יותר (למשל חצי משרה) או מציאת עבודה בתחום אחר (הסבה מקצועית) יוצרת שגרה חדשה ונותנת סיבה לקום בבוקר.

יחד עם זאת, הרבה אנשים לאחר פרישה הרוצים לחזור לשוק העבודה פשוט מפחדים לעשות את זה.

חששות לפני חזרה לעבודה

הרבה אנשים פשוט לא יודעים איך לחפש עבודה בגיל שלהם, יש כאלה החוששים מללמוד מקצוע חדש בעולם טכנולוגי, יש כאלה המפחדים לשלוח קורות חיים כי הם מפחדים מאפליה בגלל הגיל, יש כאלה החוששים לכתוב את קורות החיים שלהם ויש כאלה המפחדים להתמודד עם רשויות המס בגלל העבודה בגיל מבוגר.

אם אתם שוקלים לחזור אל שוק העבודה לאחר פרישה, דעו שיש מי שיכול להדריך אתכם בכל אחד מהשלבים החל מחיפוש העבודה ועד החתימה על החוזה במקום העבודה החדש.

חיפוש עבודה עצמאי לאחר פרישה

אם בעבר היה ניתן למצוא עבודה מפה לאוזן או על ידי חיפוש בעיתון, היום הדבר לא כל כך פשוטים. רב האנשים לפני פרישה שולחים קורות חיים דרך האינטרנט, מחפשים באתרי דרושים או משתמשים ברשתות החברתיות.

עדיף כמובן לדעת מראש באיזה תחום מחפשים עבודה וכמה שעות רוצים לעבוד בכל יום או במהלך השבוע ולא לשלוח קורות חיים לכל משרה שיש.

לחברת תגבור ניסיון של שנים בעזרה, הכוונה ובמציאת עבודה למגוון רחב של עובדים במגוון תחומים. אם פרשתם לאחרונה מהעבודה, אם אתם בתהליך חיפוש משרות לאחר פרישה, נשמח לשוחח איתכם ולהעניק סיוע במציאת התפקיד הבא שלכם.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור