תעקבו אחרינו

לא קיבלתם תשובה מהמעסיק? זה מה שעליכם לעשות

“כנראה משהו לא עובד בקו”ח שלי” אתה חושב לעצמך ותוהה “האם יש משהו שאפשר לעשות כדי לשפר אותן?”. אז לפני שאתה פונה אל יועץ קריירה או חברת כח אדם והשמה, שווה להביט שוב על הקו”ח ולראות אולי נפלה בהם טעות שבגללה לא קיבלת תשובה מהמעסיק.

הדרך בה קורות החיים נכתבים וערוכים משפיעים על הדרך בה המעסיק רואה אותך כעובד פוטנציאלי. קו”ח הם המפתח לארגון החדש וחשוב שהמפתח יתאים ל”מנעול” בצורה הטובה ביותר על מנת לפתוח את הדלת ולהתקבל לעבודה.

ריכזנו עבורכם 5 דברים שאפשר לעשות אם לא קיבלתם תשובה מהמעסיק:

  1. כישורים מקצועיים – לפני שאתה מגיש מועמדות למשרה, חשוב לוודא שיש לך את הכישורים המקצועיים המתאימים בכדי לבצע אותה. במידה והמעסיק פרסם 5 דרישות מקצועיות הכרחיות כגון היכרות עם תוכנות מסוימות, עבודה מול ארגונים גדולים או ניהול תקציבים בהיקפי ענק ואתה פנית אל הארגון כשאין לך את 5 הדרישות האלה, הרי שמיד קורות החיים שלך יועברו לגריסה.
  2. עריכת קו”ח – למרות שיש מבנה מסוים לקורות חיים (פרטים אישיים השכלה, ניסיון תעסוקתי, כישורים אישיים) אפשר ואפילו מומלץ לחרוג ממנו על מנת להדגיש את היתרון שלכם. לדוגמה, אם אתה מחפש עבודה במכירות ואין לך תואר אקדמי, אבל במשך 20 שנים עבדת בחברות שונות כאיש מכירות ואחר כך כמנהל צוות וכיום אתה מנהל איזור, הרי שאין טעם לציין כי אין לך השכלה פורמלית. את כל הידע והניסיון במכירות צברת מתוך העבודה בשטח ולא בכיתת הלימודים. אם תכתוב בקו”ח את העובדה שאתה חסר השכלה אקדמאית, עלולים להתעלם ממך ולעבור לקורות החיים הבאים. אך אם תציין תחילה את הניסיון שלך בעבודה, המעסיק יתעלם מהעובדה שאין לך תואר אקדמאי.
  3. ניסוח כוללני – פעמים רבות אנחנו מנסחים את קורות החיים שלנו בצורה כזו שהיא תתאים לכל משרה בתחום. כך נוצר מצב שקורות החיים שלך הם כלליים מדי ונראים שטחיים. מומלץ להכין מספר גרסאות של קורות החיים ולהתאים כל אחד מהם לתחום העיסוק. לדוגמא, קו”ח אחד למשרת תכנות, קו”ח שני למשרת פיתוח וקו”ח שלישי למשרת מנהל צוות.
  4. מכתב מקדים – שלחו את קורות החיים בצירוף מכתב מקדים, אך שימו לב שהוא לא יהיה ארוך מדי. אם קורות החיים הם תמציתיים, עניניים וממוקדים הרי שהמכתב המקדים (המצורף אל הקו”ח) יכול להוות הזדמנות נהדרת לספר למעסיק בצורה פחות פורמלית ויותר אישית מי אתם ואיך אתם יכולים להתאים למשרה המבוקשת.
  5. שגיאות כתיב והגהה – אם אתה מחפש עבודה קרא שוב את קורות החיים ובדוק האם נפלו בהן שגיאות כתיב, אולי יש ניסוח תחבירי שנשמע כמו שפת רחוב ולא שפה מקצועית. פעמים רבות ניסוח בשפה פשוט וטעויות כתיב מראות על פזיזות וחופזה ועולה החשש שכך גם תתנהלו בתפקיד עצמו.

שלחת קורות חיים חדשים – מה עכשיו?

אם אתה מחפש עבודה ומצאת את משרת החלומות שלך, אך לא חזרו אליך אחרי ששלחת קורות חיים תוכל לפעול באחת מ – 3 הדרכים הבאות:

  1. לשלוח מייל התעניינות מנומס בכדי לבדוק האם חלה התקדמות בתהליך
  2. להתקשר אל המנהל שראיין אותך ולבדוק האם יש תשובה
  3. לוותר בצער רב ולשלוח קו”ח למשרה אחרת

ההחלטה האם להתעקש על המשרה או להמשיך הלאה תלויה אך ורק בך. כל מה שנותר לנו הוא לאחל לך בהצלחה ולקוות שבימים הקרובים תמצא מקום עבודה חדש.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור