תעקבו אחרינו

ראיון עבודה בזום – כל מה שחשוב להקפיד

בשנתיים האחרונות נדמה שכל החיים שלנו עברו לאונליין וכל מה שיכל להתקיים בזום התקיים בזום. גם תהליך של מציאת עבודה נהיה פתאום תהליך וירטואלי של צמיחה בלוח דרושים וחיפוש עבודה ברשת- ראיון עבודה בזום ועבודה מהבית.  בחלק מהמקומות הבינו שיש יתרונות בניהול ראיון מרחוק כאשר לא צריך להביא את המרואיין באמצע יום לראיון פרונטלי והמשיכו את הראיונות בזום. אם אתם בתהליך של מציאת עבודה וזימנו אתכם לראיון בזום- חשוב שתקפידו על הכללים הבאים.

על מה יש להקפיד לפני תחילת ראיון עבודה בזום- טיפים ודגשים:

דאגו לרקע- הרקע מאחוריכם צריך להיות נקי ולא מלא בתמונות או מבולגן ואם אין לכם קיר חלק או רקע מקצועי שימו מאחוריכם רקע של זום. וודאו לפני שאין אור שמסנוור ושהזווית מחמיאה לכם. בדקו את כל אלה לפני ואל תבזבזו זמן בלסדר את הזווית ואת הרקע שלכם בתחילת הראיון.

בדקו את הכל מראש- וודאו שיש חיבור תקין לאינטרנט, שהמצלמה עובדת ושהרמקול גם. נסו לעשות שיחת זום עם חברים בכדי שיתנו לכם פידבק על הרקע, על האיכות וכמובן על הנראות שלכם.  הטעינו את המחשב שלכם, בדקו אין עדכונים שיקפצו במהלך הראיון בכדי שהמחשב לא יאתחל את עצמו באופן פתאומי. דאגו לנקות את המסך שלכם מכל דבר לא קשור ולסגור כרטיסיות שלא רלוונטיות במידה ותידרשו לשתף מסך כלשהו מהמחשב שלכם.

התלבשו כמו לראיון עבודה פרונטלי- נכון שלא רואים את החלק התחתון שלכם אבל אם תקומו בטעות כי שכחתם שאתם רק עם תחתונים זה עלול להיות מביך. כמו כן אין ספק שלבוש רשמי ועסקי משפיע על ההתנהלות שלכם במהלך הראיון ולכן הקפידו על לבוש כולל נעליים גם לראיון בזום.

שמרו על השקט- סגרו מקלטי רדיו ומסכי טלוויזיה והשתיקו את הנייד בכדי למנוע רעשים או הפרעות במהלך הראיון.

על מה יש להקפיד במהלך ראיון עבודה בזום- טיפים ודגשים:

הקפידו על קשר עין- מכיוון שזום מתבצע בעזרת מצלמה יש להישיר מבט אל המצלמה ולא ישירות אל המסך מה שנראה כאילו אתם מסתכלים קדימה ולא אל האדם שמראיין אתכם.

שמרו על השקט- בזמן שהמראיין מדבר ואתם מקשיבים הקשיבו לו אך לחצו על כפתור השתק בכדי שלא ישמעו רעשים אצלכם. ברגע שזה תורכם לדבר שימו לב שהורדתם את ההשתק.

שמרו על ריכוז- קל מאוד להיות מוסחים כאשר הראיון מתקיים אצלכם בבית. לכן הישארו מרוכזים בראיון ובמראיין בסביבה שקטה ככל הניתן ונטרלו היסחי דעת. היו עם המראיין גם אם יש רעש פתאומי בחוץ והמשיכו את הראיון בצורה מקצועית

קחו חלק פעיל בראיון- זה שאתם מאחורי מסך לא אומר שאתם לא חלק פעיל. שאלו שאלות, כתבו הערות, היו חלק פעיל ושמרו על ערנות במהלך הראיון גם אם הוא לא מתבצע פנים מול פנים.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור