תעקבו אחרינו

חיפוש עובדים זמניים

עבודה קבועה או עבודה זמנית? הרי לא קל למצוא עבודה, להתקבל ולהתמיד- אז אם כבר לא עדיף להשתקע בעבודה קבועה? מצד שני לעבודה זמנית יש לא מעט יתרונות ומסתבר שגם המעסיקים מהצד שלהם לא ממהרים להחתים על חוזה ארוך טווח ודווקא כן מבצעים חיפוש עובדים זמניים. כיום ניתן למצוא בלוח חיפוש משרות לא מעט עבודות אשר מצויין בהם שהם לתקופה זמנית בלבד.

יתרונות למעסיק ולעובד

לעבודה זמנית מסתבר יש יתרונות גם לעובדים עצמם וגם למעסיקים. אז לא פלא שלאחרונה יש ביקוש עולה וגובר דווקא בתחום חיפוש עובדים זמניים, בעיקר בתקופה כזו שאנשים נמצאים בין עבודות ולא יודעים מה יהיה הלאה.

עבודה זמנית היא לא עבודה חאפרית- היא עבודה לכל דבר ועניין ואם תעשו רושם כעובדים אולי תמצאו את עצמכם הופכים לעובדים קבועים או עוזבים מקום עבודה שנחשב עבורכם בהתחלה דרך להעביר את הזמן ולהרוויח קצת- עם ניסיון בתחום והמלצה חמה הלאה.

  • עבודה זמנית היא דרך נהדרת להעביר את הזמן ולהרוויח כסף בזמן שאתם בין עבודות. בין אם פוטרתם או התפטרתם ואתם לא יודעים מה הלאה, במקום שתשבו בבית תלכו לעבוד.
  • עבודה זמנית בתחום שמעניין אתכם זו דרך נהדרת להתקדם וללמוד, לצבור ניסיון וידע וללמוד את התחום מבפנים כך שתוכלו להשתמש בזה הלאה בחיפוש עבודה בתחום.
  • עבודה זמנית בתחום שמעניין אתכם באופן כללי או בחברה שמעניינת אתכם באופן ספציפי יכולה להוות כרטיס כניסה לחברה לעבודה קבועה. לכו תדעו אם זו שאתם מחליפים תחזור מחופשת לידה אחרי שלושה חודשים, חצי שנה או שנה או לא תחזור בכלל. ואולי בזמן שאתם עובדים שם יפתח תקן לתפקיד חדש? החברה תעדיף להמשיך לעבוד עם מישהו שנמצא במערכת מאשר לגייס מבחוץ עובדים חדשים.
  • עבודה זמנית היא לרוב גם עבודה חלקית מה שמאפשר לעבוד בעוד עבודה במקביל
  • עבודה זמנית יכולה להתאים ללא מעט תקופות בחיים- אחרי שחרור, לפני טיול גדול בחוץ לארץ או בזמן חופשת לידה.

מה הם היתרונות בעבודה זמנית למעסיקים?

  • אפשרות לגייס אנשי מקצוע טובים לפרויקטים ספציפיים לתקופת זמן מוגבלת
  • אפשרות להוסיף עובדים בתקופות של לחץ ועומס בין אם ידועות מראש במהלך השנה או באופן פתאומי ובלתי צפוי
  • עובדים זמניים הם לרוב יעילים יותר מעובדים קבועים שיש להם את התנאים שלהם והצרכים והדרישות הקבועות. הם מגיעים לעבודה לזמן מוגבל ולכן הם לרוב זמינים יותר מבחינת ימי עבודה ושעות עבודה ולא מגיעים עם דרישות עבודה כלשהן
  • מדובר בדרך נהדרת לבדוק את ההתאמה של עובד למערכת שכן אם עובד זמני מראה נכונות ומסוגלות אפשר בהחלט להכניס אותו לתוך המערכת במידת הצורך וההתאמה ולהפוך אותו לעובד קבוע.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור