תעקבו אחרינו

מחפשים עבודה לנוער בחופש הגדול ? כל מה שחשוב לדעת

הקיץ הגיע וכבר הסתיימה לה שנת הלימודים ? ההתרגשות גדולה לקראת החופש הגדול? מצד אחד הקיץ הגיע וזה הזמן לפרוק כל עול, ללכת לים, לצאת לטיול ולבלות במסיבות ומצד שני הזדמנות לעבוד ולהרוויח קצת כסף. ההורים לפעמים יכולים לעזור במעט דמי כיס אבל כסף אשר הרווחת בעבודה הוא שלך וזכותך לנצל אותו כפי רצונך. לקנות ג’ינס, לרדת שבוע לאילת עם החברים או אפילו לצאת לחו”ל לכמה ימים.

איך מוצאים עבודה לבני נוער?

ישנן לא מעט דרכים לחיפש עבודה לבני נוער. דרך המלצות, למשל חבר אשר עובד במקום מסוים ממליץ עליך, בייביסיטר מקובל להשיג דרך המלצות ועוד. החופש הגדול זאת תקופת ביקוש גדולה לבייביסיטר.

דרך מעולה להשיג עבודה המיועדת לבני נוער היא דרך אתרי חיפוש עבודה באינטרנט. אתרים אלה משופעים בהצעות טובות, משתלמות ובעיקר הוגנות מבחינת שכר ותנאי העבודה. כל מה שצריך זה להיכנס לאתר מהימן, למלא את הפרטים ותחום העבודה הרצוי וההצעות תתחלנה לזרום במהירות.

על אילו נושאים כדאי להציב דגש בחיפוש עבודה לבני נוער?

בעת תהליך חיפוש עבודה לבני נוער בחופש הגדול, כדאי לשים לב לכמה נקודות עיקריות:
  • לצערנו לא מעט מעסיקים מנצלים את תמימותם של בני הנוער, חוסר הידע והרצון לעבוד ומעסיקים אותם בתנאים לא הוגנים ובשכר נמוך מהמקובל, בעוד גובה השכר חייב להיות ברף המינימום או מעל לכך.
  • כדאי לדעת: שכר מינימום כיום עומד על 29.12 שקלים לבני 18 ומעלה, עד גיל 16 שכר המינימום הוא 21.45 ומעל גיל 16 ועד 17 השכר הוא 22.98. בהנחה שאת רוב הסכום אפשר לחסוך, אחרי חודשיים של עבודה אפשר לצבור סכום נחמד מאוד – במיוחד בגיל נוער.
  • עבור בני נוער, משך העבודה מוגבל לעד 8 שעות בכל יום – ולא יותר.
  • במקרה חריג שבו עבדת שעות נוספות – יש לוודא כי הן משולמות.
  • מגיעה לך הפסקה למנוחה ואוכל על פי חוק (רוב מקומות העבודה אינם מספקים אוכל לעובדים).
  • על עבודה בשבת מגיע לך תשלום של 150% מהשכר הקבוע.

מלבד כל זאת, חשוב לדעת כי לא כל האתרי דרושים המציעים אפשרות למצוא עבודה, מהימנים או מקצועיים מספיק. מומלץ לפנות לאתרים ידועים ובעלי מוניטין על מנת להבטיח לעצמך עבודה טובה, נוחה ומשתלמת.

חיפוש עבודה לבני נוער יכולה להעניק גם סיפוק ועניין

תחומי חיפוש עבודה לבני נוער הם רבים ומגוונים. מלצרות, בייביסיטר, ניקיון, מכירה בדוכני מזון מהיר, סדרנות בבתי קולנוע או עבודה בחקלאות שהיא גם חוויה בפני עצמה. ההיצע הוא עצום וכדי להתמצא בו מומלץ להיעזר באתר תיגבור כוח אדם, שהנה חברת השמה מובילה לשירותי כח אדם וסיעוד. כאן ניתן למצוא עבודה שיש בה עניין וסיפוק, חוויה מעשירה ומתגמלת לבני נוער בישראל.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור