תעקבו אחרינו

להרוויח כסף בחופש הגדול

הדרך הטובה ביותר להרוויח כסף בחופש הגדול היא למצוא עבודה. כבני נוער אתם יכולים לעבוד במגוון רחב של עבודות. אך חשוב שתדעו את החוק, מה מותר ומה אסור, מה מגיע לכם ומה צריך לוודא שאתם מקבלים ממקום העבודה.
גיל ההעסקה המינמאלי בכל ימי שנת הלימודים הינו 15, בימי חופשות, החופש הגדול וחופשות החגים מותר להעסיק בני נוער החל מגיל 14.

מחפשים להרוויח כסף בחופש הגדול או לעבוד בתקופת החגים? הגעתם למקום הנכון

לפנייכם טיפים חשובים הנוגעים לעבודות בני נוער

שעות עבודה – כבני נוער הנמצאים בגיל ההתבגרות, גיל בו השינה וההתפתחות חשובה.
קיימות הגבלות בחוק שאינן מאפשרות למעסיק שלכם להעסיק אתכם במשך שעות רבות ללא גבולות ברורים.
ראשית, דעו כי מבחינה חוקית אסור להעסיק אתכם מעבר ל8 שעות ביום ולא יותר מ40 שעות בשבוע. גם אם אתם מאוד רוצים לעבוד ולעשות משמרות כפולות וגם אם אתם בכלל לא עייפים. חוקית זה אסור.
בנוסף אם אתם מתחת לגיל המותר בחוק העסקתכם איננה חוקית והמעסיק שלכם עובר על החוק.
שעות העבודה אינן יכולות להיות לפני השעה 6:00 בבוקר ולא מאוחר מהשעה 22:00
כמו כן כבני נוער מגיע לכם יום מנוחה בשבוע – ואסור לכם לעבוד ביום המנוחה השבועי, נער יהודי ביום השבת ונער שאיננו יהודי, ביום המנוח בהתאם לדתו.
זמני הפסקה – כל נער שעובד 6 שעות במהלך משמרת רצופה זכאי לקבל הפסקה בת לפחות 45 דקות, מתוכן לפחות 30 דקות רצופות.
העסקה בשעות הלילה – החוק איננו מאפשר להעסיק נערים בגילאי 16-18 בשעות הלילה.
זמני הלילה מוגדרים ברמת החוק לנערים מהשעה 22:00 בערב ועד 6:00 בבוקר.
נוכחות ורישום – חוזה לתעד בשעון נוכחות או רישום ידני את השעות בהם אתם עובדים, שעת הגעה ויציאה חתומה בידי העובד והמעביד. בדרך זו תוכלו בדיוק לדעת כמה עבדתם וכמה מגיע לכם.
ביטוח לאומי – בשונה מכלל המשק והאנשים העובדים, כבני נוער אתם לא מחוייבים לשלם ביטוחים , לאומי ובריאות. המעסיק הוא זה שצריך לשלם לביטווח לאומי והחוק אוסר עליו לנקות את התשלום מתלוש השכר שלהם.
תשלום למס הכנסה – כל הכנסה מחייבת תשלום למס הכנסה , אתם צריכים למלא טופס שנקרא טופס 101 עם הפרטים האישיים שלכם, לפי מדרגת המס יקבע כמה מס אתם צריכים לשלם ,יחד עם זאת התשלום למס הכנסה הינו שנתי, ורוב בני הנוער אינם צריכים לשלם תשלום למס הכנסה.

החזר נסיעות –   עליכם לדעת שהמעסיק מחוייב לשלם לכם על הוצאות הנסיעה למקום העבודה, יחד עם זאת קיימת מגבלה של סכום ההוצאה עבור הנסיעות למקום העבודה, הסכום לא יעלה על 22.60 ש”ח ליום .  כמו כן אם קיימות דרכים שונות להגיע למקום העבודה, המעסיק לרוב יבחר בדרך הזולה ביותר, אוטובוס ולא רכבת. חופשי חודשי ולא נסיעות יומיות. סכמו את הדברים עם המעסיק טרום העסקתכם.

אנחנו בתיגבור כח אדם, מומחים בגיוס עובדים ומציאת עבודה , אנחנו כאן בשביל לעזור לכם למצוא עבודה מתאימה. מחפשים עבודה כבני נוער, אנחנו כאן בשבילכם, צרו איתנו קשר

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור