תעקבו אחרינו

איך למצוא עבודה לחופש?

לחפש עבודה זה לא קל אף פעם אבל עוד יותר קשה כשמחפשים עבודה לקיץ. קשה אבל אפשרי. אפשרי בהחלט למצוא עבודה לקיץ וגם לאחר מכן, רק צריך למקד את דרכי החיפוש.
עשינו לכם סיכום קצר של הדרכים המומלצות והיעילות ביותר למציאת עבודה בחופש הקרוב ובכלל.
רגע לפניי שאתם קופצים על לוח הדרושים

הדרכים הטובות ביותר למציאת עבודה בחופש:

נטוורקינג- זו אחת הדרכים הטובות ביותר שיכירו אתכם ואת היכולות שלכם וגם להכיר כמה שיותר אנשים שיכולים לסייע לכם. ככל שיכירו אתכם יותר אנשים במעגלים גדולים ונרחבים כך יגדלו הסיכויים שתקבלו הצעות עבודה רלוונטיות. הנטוורקינג עובד על הכרות והגדלת מעגלי ההכרות כך שתוכלו להכיר אנשים, לייצר עבודה ואפשרויות וגם כמובן שיזכרו אתכם כמחפשי עבודה. חשוב שתעשו רושם טוב, “תמכרו” את עצמכם ואת היכולות שלכם כמו שצריך בכדי שיזכרו אתכם לטוב. בכל המקומות האלה תוכלו להכיר כמה שיותר אנשים מכמה ביותר מקומות ולפתוח את הראש לעבודות נוספות שאולי לא חשבתם עליהן.

פנייה יזומה- אל תחכו שחברות וארגונים יחפשו אתכם, חפשו אתם אותם. ארגנו לכם רשימה של חברות וארגונים רלוונטיים ומקומות שהיתם רוצים לעבוד בהם ושאתם מאמינים שאתם מתאימים לעבודה שם לחופש ובכלל. פנו אליהם והציעו את עצמכם, גם אם הם לא חיפשו אתכם בצורה יזומה, יכול להיות שתסגרו להם בדיוק את הפינה הזו.

מציאת עבודה דרך חברות השמה וכוח אדם- חברות השמה ומיקור חוץ הן דרך נהדרת למצוא עבודה לחופש. הן מרכזות באופן קבוע במהלך כל השנה וגם בחופשים את כל הנתונים הצרכים והדרישות של ארגונים קטנים וגדולים. באותן חברות הם יודעים בדיוק מה כל ארגון ומה כל חברה מחפשים- ויודעים להתאים להם את העובדים באופן זמני או קבוע. ברגע שאתם מחפשים עבודה לתקופה מוגבלת של זמן, לחופש קצר או ארוך- הם יודעים אילו ארגונים רלוונטיים לעבודה עבורכם. במידה ואתם מחפשים עבודה לחופש עם אפשרות להמשיך לאחר מכן לעבוד כעובדים מאותו ארגון או אותה חברה אז הם יודעים לצוות אתכם לשם. כמו כן בעתיד אם תרצו לחפש עבודה במקום אחר ולזמן ארוך יותר הנתונים שלכם כבר נמצאים בתוך המערכת של אותה חברת השמה שיכולה לסייע לכם גם בעתיד.
אפשרות נוספת למציאת עבודה לחופש היא מפה לאוזן- לבקש מחברים, מכרים, הורים, אחים וכל מי שאתם מכירים ומכיר אתכם שיפתח את האוזניים ויחפש עבורכם עבודה- אם הם שומעים משהו שצריך או מישהו שמחפש שימליצו עליכם, אם הם נתקלים בעבודה שרלוונטית עבורכם- שיקשרו אתכם בכדי שתוכלו ליצור קשר ולמצוא את העבודה שאתם צריכים ומחפשים לחופש.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור