תעקבו אחרינו

איך למצוא עבודה בגיל 16

כמה כיף להגיע לגיל שש עשרה אפשר להוציא תעודת זהות וגם אפשר להתחיל לעבוד בצורה חוקית ולהתחיל אפילו לפתח מקצוע לעתיד. כן, ממש ככה, אתם יכולים להתחבר כבר עכשיו לחברה או ארגון כעבודה לחופש או עבודה זמנית בחופשים בין הלימודים- ולהמשיך לעבוד בה עד הגיוס, ללמוד ולהתקדם ולצבור ניסיון מה שיעזור לכם רבות בהמשך.
בגיל שש עשרה אפשר להתחיל לעבוד ולכן צריך להתחיל לחפש עבודה. לפעמים זה ממש קל למצוא- אפשר לגשת לשכנים ברחוב או בבניין ולהציע להם שירותי שמרטפות על הילדים שלהם, טיולים עם הכלבים שלהם ואפילו לבצע קניות בסופר לשכנים מבוגרים שלא יצאו מהבית סתם.
ומי שאין לו שכנים עם ילדים קטנים או כלבים שאפשר לטייל איתם או שמעוניין לעבוד בעבודות אחרות, ישנן דרכים נוספים למצוא עבודה.

חברים ומשפחה- מחפשים עבודה? ספרו לכולם מסביבכם. המשפחה והחברים שלכם מכירים אתכם הכי טוב ויודעים מהן היכולות שלכם ולאן אתם מתאימים והם הממליצים הטובין ביותר. ספרו להם מה אתם מחפשים ולאילו תחומים אתם פתוחים. אז ההורים שלכם ישתפו את החברים שלהם והחברים שלהם יעבירו הלאה וככה תגדילו את המעגל של האנשים שיודעים שאתם מחפשים עבודה.

פנייה יזומה- מחפשים עבודה? אל תשבו בבית ותחכו שיקראו לכם. כמוכן יש עוד לא מעט שמחפשים עבודה ולא כולם יודעים שאתם גם מחפשים. אתם עלולים להעביר את כל החופש בצורה כזו וחבל על הזמן המבוזבז. הכינו שלטים ותלו במכולת השכונתית ובדואר ובכל לוח מודעות אפשרי עם מספר נייד שלכם ליצירת קשר. שאלו במקומות מסביבכם אם מחפשים עבודה והציעו את עצמכם כולל השארת פרטים ליצירת קשר. העלו פוסט למדיות החברתיות ושלחו מיילים למי שצריך כולל הודעות וכדומה- כל דרך שתבהיר ותפיץ את העובדה שאתם מחפשים עבודה ואיך אפשר להגיע אליכם.

חברות השמה וכוח אדם – מחפשים עבודה? גשו להירשם בחברת השמה וכוח אדם. החברות האלה הן לא רק לאנשים מבוגרים שמחפשים עבודה והם בהחלט יכולות לעזור ולסייע לכם למצוא עבודה גם בגיל שש עשרה. הם יעזרו בכתיבה של קורות החיים הראשונים שלכם, בדיוק התחומים בהם אתם טובים ובשיבוץ שלכם בעבודה המתאימה. לחברות השמה וכוח אדם יש מאגר של ארגונים וחברות מתחומים שונים שמעבירות להן באופן קבוע רשימות של דרישות וצרכים וכך כאר אתם תגיעו אליהם על מנת להירשם ולחפש עבודה הנציג מולכם יוכל פשוט למלא את הפרטים שלכם ולהצליב את הנתונים בכדי לעזור לכם למצוא את העבודה המתאימה ביותר.
עבודה בגיל שש עשרה היא חשובה והיא דרך מעולה להתחיל עצמאות כלכלית- בהצלחה!

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור