תעקבו אחרינו

התאימו את קורות החיים למשרה רלוונטית

אם אתם מחפשים עבודה ושולחים את קורות החיים שלכם, טובים ככל שיהיו, לכל מקום אפשרי כדאי שתכירו את הכלל העיקרי שאומר: “לא שולחים אוטומטית את קורות החיים”. יש לכך הרבה סיבות אבל התאמת קורות החיים שלכם בעיקר תגדיל את הסיכויים שתתקבלו לעבודה שרציתם.כתיבת קורות חיים נכונה בהתאמה לתחום מדויקת לתחום זה בדיוק מה שעושה את ההבדל בין קורות חיים שמדפדפים עליהם, לבין אלו שמתענינים בהם.

מדוע לא שולחים קורות חיים אוטומטית ולמה חשוב להתאים אותם למשרה?

נכון, זה הכי קל פשוט להוסיף כמה מילים במייל ולשלוח בתפוצה רחבה את קורות החיים או לשלוח את אותו הקובץ בכל פעם שיש הצעה למשרה חדשה. זה אמנם מקל עליכם את המשימה אבל לא מקל עליכם למצוא עבודה. כדאי מאוד לבדוק את המשרה ואת הדרישות שלה ולעשות התאמות בקורות החיים שלכם ובמייל המקדים לפני השליחה וזאת מכמה סיבות.

  1. כי המייל של המעסיק מלא בקורות חיים שנשלחים אליו- אז למה שיתעכב על עוד קובץ סטנדרטי שברפרוף מהיר נראה כמו כל שאר הקבצים? כל מעסיק שנמצא בתהליך של חיפוש עובדים, מוצא את תיבת המייל שלו עמוסה וגדושה בקורות חיים,אם אין משהו בקורות החיים שיקפוץ לעין לאותו מעסיק ויראה שאתם “אחרים”, יבליט אתכם מעל המתחרים, הסיכוי שהמעסיק יכנס דווקא לקורות החיים שלכם נמוך, בחלק גדול מהמקרים בהנחה ומדובר במשרה נחשקת, המעסיק כלל ל יראה את קורות החיים שלכם
  2. כי אתם לא היחידים שמתמודדים לאותה משרה- וזה חוזר למייל של המעסיק. אתם צריכים לבלוט. להיות שווים את ההשקעה. ואיך ידעו זאת עליכם לפני הראיון הפרונטלי? אך ורק מקורות החיים. לכן ההשקעה המינימלית הזו של סידור והתאמת קורות החיים לאותה משרה יכולים להיות מה שיגרום להם לבחור אתכם ולא מישהו אחר שמתמודד על המשרה.
  3. כי יכול להיות שתפספסו משרה על הדרך- יכול להיות מאוד שאתם מתאימים למשרה מסוימת אבל קורות החיים שלכם לא מעודכנים בהתאם ולכן לא יהיה ניתן להבין זאת באופן ברור מהם. לא חבל שתפספסו בגלל זה משרה טובה?
  4. כי זה מראה על חוסר השקעה ועל אי הגדלת ראש-מי שמקבל הרבה קורות חיים יודע מה לחפש ומה לסרוק במיילים. השקעה במכתב מקדים כזה שהוא לא העתק הדבק והתאמת קורות החיים למשרה המבוקשת יבלטו למעסיק שעובר על עשרות קורות חיים ויגרמו לו להתעכב עליכם ולקרוא את קורות החיים שלכם.

איך מתאימים את קורות החיים?

-מחפשים כמה משרות? החזיקו בקובץ קורות חיים מתאים ומעודכן לכל משרה כזה שתוכלו לשלוח בהתאם למשרה.

– נראה לכם שהמשרה מתאימה? רגע לפני שאתם שולחים את קורות החיים בדקו את הדרישות של המשרה וודאו שהיא מתאימה לכם ושקורות החיים שלכם עונים על הרישות ורק אז שלחוץ

-מוסיפים מייל הכרות או מכתב מקדים? הכינו כמה נסחים ושמרו אותם בנפרד שיותאמו למשרה וישלחו בהתאם.

מה שבטוח- אל תשלחו את קורות החיים שלכם באופן אוטומטי לכולם ובכך תגדילו את הסיכויים להתקבל.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור