תעקבו אחרינו

אל תתנו להם להפריע לכם

מי לא מכיר את הרגע הזה במשרד, אתם מגיעים בבוקר, עם תוכנית ברורה מה אתם הולכים לעשות ואיך, מתיישבים בעמדה ומתחילים לעבוד, פתאום מהצד’ החבר הכי טוב שלכם חייב להראות לכם את הטריילר החדש שיצא, הטלפון שלכם מצלצל עם שיחת טלפון שלא נגמרת, גלילה בפייסבוק מכניסה אתכם לעולם שלם של גילויים וגלילה אינסופית שלא נגמרת ומונעת מכם לעבוד.

הפרעות והסחות דיעת במקום העבודה הם עניין שבשגרה, לא ניתן לחיות בלעדיהן ולא ניתן לנטרל אותם, כן ניתן לשלוט בהן, למתן אותם ולוודא שסוף יום עבודה יהיה יעיל ומוצלח למרות ואולי אפילו בזכות כל אותן הסחות דיעת קטנות.ערכנו עבורכם רשימה של כל אותם גורמים שמפריעים לכם לעבוד

הגורמים שמפריעים לכם לעבוד ואיך תמנעו מהם להמשיך להפריע לכם:

מחסור בשינה מפריע לעבודה
כלל ידוע הוא שאם לא ישנים טוב אז עייפים ואם עייפים אז לא מצליחים לתפקד כמו שצריך. אז מה עושים? פשוט וקל ומאוד ברור- ישנים! זה אומר ללכת לישון בשעה נורמלית ביום עבודה וזה אומר לישון היטב ולקום בשעה סבירה. שינה טובה תמנע עייפות וכך תוכלו להישאר מרוכזים במהלך היום.אתם טיפוסי לילה וחייבים להשאר ערים, תעשו לכם כלל יום כן יום לא, נסו למצוא את האיזון בין הערות בשעות הקטנות לבין חיי עבודה פרודקטיביים.

טיפול בעניינים אישיים מפריע לשגרת היום
בין אם אתם מאוהבים, אתם בתהליכי פרידה, רבתם עם החברה הכי טובה או שאמא שלכם חולה.  שיחת טלפון טעונה ברגשות או התכתבות בהודעות אינסופיות יכולה לקחת לכם זמן עבודה יקר, חשוב  לזכור כי לכולנו יש חיים אישיים והם נוגעים לנו בכל תחום ותחום בחיים . אבל הם גם מפריעים לנו להתרכז ומפריעים לנו לעבוד. ולכן צריך להשתדל ככל האפשר את מה שלא קשור לעבודה להשאיר מחוץ לעבודה. וכן מותר אחת לתקופה כשמכירים אהבה חדשה, או כשיש איזה עניין רגשי שמצריך טיפול, להסחף בטלפונים. מנגדר עשו לכם כלל מה שאי אפשר לטפל בו בשעות העבודה- השאירו מחוץ לעבודה וטפלו בו לאחר מכן.נסו להמנע ככל האפשר מהתכתבויות אינסופיות או שיחות פסיכולוג ארוכות. כל עוד לא מדובר במקרה חירום הדברים יכולים להמתין. תתפלאו לעיתים המתנה גורמת לבעיות להרגע ולהתמתן.

עבודה שלא לפי תוכנית עבודה פוגעת ביעילות שלכם
אם יהיה לכם סדר יום ברור, מסודר ומתועדף תוכלו לעבוד בצורה יעילה וברורה. זה אומר לבוא בבוקר לעבודה, להתחיל את היום בהכנת תוכנית עבודה יומית או שבועית ולעבוד לפי רשימה של משימות בין אם על נייר או במחשב. לסמן וי על כל משימה שביצעתם ולהמשיך הלאה. תחושת הסיפוק עם סיום כל משימה תעלה והיעילות שלכם תהיה גבוהה יותר.

מולטיטאסקינג לא לכל אחד ולא בכל מצב

גם אם אתם מאלה שמסתדרים עם משימות או רוצים להרשים את הבוס- אל תיקחו הכל על עצמכם. ריבוי משימות ועבודה בכמה מישורים במקביל היא אולי משהו שניתן לעשות וגם די טוב אבל זה גם מתיש, מוריד את הערך ומכניס ללחץ. מה שאפשר העבירו הלאה, הורידו מכם משימות, תנו לאחרים לעזור ולהירתם ועבדו בצוות איפה וכמה שניתן.

לקחת על עצמכם עוד

גם אם הבוס חושב שאתם תצליחו לעמוד בעוד משימה וגם אם הנושא החדש ממש מעניין אתכם- אתם לא תצליחו להתרכז במשימה אחת כשתדעו שיש עוד משימה שמחכה לכם לכן דעו לומר לא או יותר נכון לא כרגע ולא להעמיס על עצמכם מעבר.

כל שניה בפייסבוק עלולה להפוך לבזבוז זמן

מאוד קל להישאב לרשת במיוחד כשהכל היום אונליין. להיכנס “רק” לבדוק מיילים או להציץ לשנייה אחת בפייסבוק ואז אתם מגלים שעברה שעה. לשוחח עם חברה לעבודה על כוס קפה אחרי ההפסקה כששתיכן אמורות להיות בעמדה ועובדות ובכלל למשוך את המשמרת. אולי יהיה לכם נחמד בעבודה אבל לא בטוח שתהיה לכם עבודה בהמשך.

עובדים, קחו את הטיפים לתשומת לבכם, גם תהפכו את עצמכם ליעילים יותר וגם לא תצטרכו לצאת במסע אל עבר מציאת עבודה חדשה.

מעסיקים, לפני שאתם מכריזים על עובד כלא יעיל, נסו לאתר את הגורמים שמפריעים לו לעבוד, ייתכן ושיחה קצרה לכלל העובדים יכולה למנוע תהליך גיוס עובדים חדש ולסייע לכם להפיק את מירב התועלת ממצבת העובדים הקיימת.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור