תעקבו אחרינו

איך למצוא עבודה תוך חודש מהיום

נגמרה הקורונה ותכף מסירים את המסכות, תמה החופשה ללא תשלום, ופתאום אתם מוצאים את עצמכם מחפשים עבודה. אז כן, לחפש עבודה זה מאתגר וזה בטח לא פוזיציה נוחה אבל כל שינוי בחיים הוא מבורך ועבודה חדשה זו ההזדמנות שלכם לצמוח ולהתחיל פרק חדש ומרגש.  אז קדימה, תשנסו מותניים ועם קצת רצון, מאמץ ותושייה תוכלו למצוא עבודה תוך חודש מהיום.

הדברים החשובים במציאת עבודה במהירות וביעילות:

חודש יכול להיות המון זמן אם מנצלים את הזמן כמו שצריך למציאת עבודה. ולכן אם אתם רציניים אחרי חודש אתם תחייכו לנוכח המחשבה שחודש קודם לכן היתם סוג של מובטלים. אבל בשביל זה צריך להתכונן ולתכנן.

1. קורות חיים- בין אם יש לכם קורות חיים מוכנים או שלא עדכנתם את שלכם כבר כמה זמן- הגיע הזמן לרענן. עברו עליהם בדקו שהם מתאימים, ערכו אותם אם צריך, תנו למישהו אחר להעיף מבט ולחוות דעה מקצועית. הוסיפו מכתב מקדים שישכנע אנשים לקרוא דווקא את קורות החיים שלכם והכינו כמה עותקים לחלק לכל מקרה שלא יקרה.
2. הירשמו למאגרים ואתרים- יש היום ברשת הרבה אפשרויות שונות של חיפוש עבודה. אפליקציות, אתרים, לכל אחד מהם יש סוכנים חכמים שיעבוד עבורכם. הירשמו איפה שאתם יכולים והכניסו את הפרטים שלכם בכדי לקבל עדכונים על עבודות חדשות בתחום.
3. אל תשבו רגל על רגל- גילשו ברשת (גם ככה זה מה שאתם בטח עושים רוב היום) כנסו לקבוצות, היו ערניים לאנשים שמחפשים עובדים, הציעו את עצמכם בקבוצות השונות לפעמים תופתעו לגלות מאיפה תגיע ההצעה הטובה הבאה.
4. נטוורקינג- זה הזמן להכיר ושיכירו אתכם. אם זה ללכת לקבוצה שמתכנסת באופן קבוע עם בעלי מקצוע בתחומים שונים ולהציג את עצמכם ואם זה להסתובב בכל מיני מעגלים חברתיים ולהציג את עצמכם ואת העובדה שאתם מחפשים עבודה. ככה תכירו עוד ועוד אנשים והם יזכרו אתכם כשישמעו על משרה פנויה בתחום.
5. זה הזמן לחשב מסלול מחדש- אם אתם לא בטוחים בתחום שלכם או במקצוע שלכם זה הזמן לחשב מסלול מחדש. לרענן תעודות ודיפלומות מקורסים ותארים בנושאים אחרים ולהתחיל לגשש לגבי עבודה בתחום שלא עבדתם בו עד כה אבל כן למדתם וכן מעניין אתכם או תחום שעבדתם בו בעבר ואתם מעוניינים לחזור ולעבוד בו כעת.
6. לנצל כל הזדמנות- עם ההורים, עם חברים, במפגשי משפחה או מפגשים חברתיים- לא תמיד אתם יודעים מי מחפש דווקא עכשיו עובדים ומי מכיר מישהו שמחפש עובדים לכן תמיד היו פתוחים לניצול הזדמנויות ושידעו שאתם מחפשים עבודה וכך תגדילו את מעגל האנשים שמחפשים עבודה בשבילכם.
ניפגש עוד חודש!

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור