תעקבו אחרינו

עבודה מהבית לאמהות

אמהות רבות מוצאות את עצמן (וגם אבות יש לומר) במירוץ מטורף אחרי הזמן. להספיק לצאת מהבית בזמן, להספיק לאסוף את הילדים עד חמש אחר הצהריים, להספיק לבשל, לנקות, לסדר ומה לא….הרשימה כל כך ארוכה. אין ספק כי האיזון שבין העבודה וההורות הוא לא דבר פשוט בכלל.

אמהות רבות אשר יוצאות לחופשת לידה או רוצות להגדיל את ההכנסה החודשית מוצאות את עצמן מחפשות עבודה מהבית, כזו שניתן לעשות כשהתינוק ישן או בשעות הערב כשהבית רגוע ושקט. עבור אותן אימהות חיפוש עבודה מעולם לא היה קל יותר!

ניתן כיום למצוא מגוון רחב של תפקידים ומשרות בתחומים שונים המתאימים לעבודה מהבית לאמהות, ביניהם: מכירות ושיווק, שירותי משרד, תרגום, הזנת נתונים ועוד משרות רבות נוספות.

אמהות עובדות מהבית בזמן ובקצב שלהן

עבודה מהבית מאפשר לאימהות לעשות את העבודה בקצב שלהן ובזמן שלהן. במקרים רבים מדובר במשרות על בסיס תפוקה והספק המתעלמות ממסגרת הזמן שבה העבודה נעשית בפועל. למה הכוונה? רב העבודות מהבית לאמהות מאפשרות לעבוד בכל שעה של היום, בכל מקום ובלבד שהעבודה נעשית. לדוגמא, הקלדת נתונים – למעסיק לא משנה אם את מקלידה את הנתונים למחשב בשעה שתיים בצהריים או בשעה שתיים בלילה, כל עוד העבודה מסתיימת עד תאריך היעד שהוגדר מראש.

עבודה מהבית בשיטה הזו מאפשרת גמישות מירבית לאימהות לניהול מטלות הבית וגידול הילדים ללא לחץ מיותר.

עבודה מהבית לאמהות מחייבת משמעת עצמית

אחת מהדרישות החשובות מאמהות ואבות הרוצים לעבוד מהבית היא היכולת לעמוד במשמעת עצמית ולעמוד בפיתויים הנמצאים בבית ומסיחים את הדעת מהעבודה עצמה. לדוגמא, לצאת לסיבוב ארוך עם הכלב, לקרוא ספר, להשלים שעות שינה או לראות נטפליקס.

עבור אמהות ואבות הבוחרים לעבוד מהבית חשוב שתהיה משמעת עצמית גבוהה כך שיוכלו לעמוד במשימות היומיות או השבועיות שהגדירו לעצמם בכדי לעמוד ביעד. במקרים בהם המשמעת העצמית רופפת והעבודה נגררת, תוכלו למצוא את עצמכן גם עובדות בסופי שבוע וחגים.

עבודה מהבית מתאימה לאנשים שמסוגלים לעבוד לבד

במקביל להילה הזוהרת האופפת את נושא העבודה מהבית לאימהות וחיפוש עבודה מהבית, חשוב לציין כי מדובר בעבודה בעל אופי מבודד וככזו היא לא מתאימה לכל אחת ואחד. אם תחשבו על זה אולי לעבוד מהבית זה מאוד נוח, אך זה מצמצם באופן משמעותי את המפגש עם אנשים אחרים.

אין עם מי לצאת לסיגריה, אין עם מי לצאת להפסקת קפה ובטח שאין עם מי לשבת לארוחת צהריים.

לכן, עבודה מהבית מתאימה עבור אלה שאוהבים להיות לבד או ממעטים במפגשים חברתיים.

אם את רוצה לעבוד מהבית ולא בטוחה איזו משרה תתאים לך, היועצים של חברת תגבור ישמחו לסייע לך ולמצוא עבורך את המשרה הטובה ביותר

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור