תעקבו אחרינו

מציאת עבודה בשיווק דיגיטלי

מחפשים עבודה בשיווק דיגיטלי ולא יודעים איפה להתחיל? הגעתם למקום הנכון! היות ומשרות בתחום השיווק הדיגיטלי הן משרות נחשקות הכנו עבורכם את המדריך למציאת עבודה בתחום.

הכינו את עצמכם לקראת חיפוש עבודה

בכל פעם שאתם עומדים להתחיל בתהליך חיפוש עבודה, חשוב שתעשו עבודת הכנה ולא תשלחו סתם ככה קורות חיים. איך עושים את זה? הנה כמה רעיונות:

  1. פתיחת פרופיל בלינקדאין – אם אתם לא מכירים את הרשת החברתית העסקית הזו, דעו שהיא המפתח שלכם לעולם העסקים. אם בפייסבוק אנחנו כותבים על החיים שלנו ובאינטסגרם אנחנו מעלים תמונות, בלינקדאין אנחנו ממוקדים בתחום העסקי, בלימודים ובהשתלמויות. בפרופיל תציינו מה למדתם, אילו תארים, תעודות והסמכות יש לכם וכמובן במה עבדתם. לאט לאט תתחילו להוסיף עבודות שלכם, מאמרים ותציעו חברות לאנשים מהתחום. פתיחת הפרופיל המקצועי (עם תמונת פרופיל המשדרת מקצועיות) תאפשר יצירת קשרים חברתיים בתחום השיווק הדיגיטלי שיהיו בעתיד פתח להצעות עבודה או שיתופי פעולה.
  2. כתיבת קורות חיים מקצועיים – קורות החיים כיום נכתבים בצורה שונה מבעבר. קורות החיים הם לא מסמך “יבש” המספר מה עשיתם ומתי, קורות החיים מתארים את הכישורים שלכם ואת יכולת ההתאמה שלכם לתפקיד. ככל שהם יהיו יותר מותאמים לדרישות התפקיד, כך יגדלו הסיכויים שלכם להתקבל.
  3. הכנת תיק עבודות – בין אם למדתם בקורס או למדתם לבד, חשוב שיהיה לכם תיק עבודות עדכני ומגוון שיראה למראיינים כיצד היכולות שלכם באות לידי ביטוי שנותנים לכם תפקיד. אין לכם תיק עבודות? – המציאו אחד! בחרו כמה מותגים גדולים וקטנים והכינו להם כמה עבודות לדוגמא, כפי שנאמר תמונה שווה אלף מילים.

מתחילים בחיפוש עבודה בשיווק דיגיטלי

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להיאזר בסבלנות, מעטים הם האנשים שמוצאים עבודה תוך כמה ימים ולרב תהליך חיפוש העבודה נמשך מספר שבועות ולעיתים גם מספר חודשים.

הדבר השני שצריך לעשות הוא למפות את כל המקומות בהם מתפרסמות מודעות לעבודה בשיווק דיגיטלי: קבוצות פייסבוק, אתרים מקצועיים, אתרים של משרדים לשיווק דיגיטלי, אתרי דרושים,חברות השמה ועוד.

מדי יום מומלץ לעבור על הקבוצות הרלבנטיות ועל האתרים ולחפש הצעות עבודה שמתאימות לכישורים שלכם, יחד עם זאת מומלץ גם להראות יוזמה ולפנות בצורה עצמאית למשרדי פרסום וחברות בהם תרצו לעבוד גם אם אלה לא פירסמו מודעת דרושים.

איך עונים למודעת דרושים בשיווק דיגיטלי?

כשאתם פונים אל משרה כזו או אחרת, זיכרו שאתם לא היחידים שעונים על המודעה וחשוב לייצר עניין כבר בשורת הנושא של המייל על מנת שתבלטו מעל האחרים. שורות נושא עם הכיתוב קורות חיים של ישראל ישראלי, לרב יזכו להתעלמות אך אם שורת הנושא תהיה ישראל ישראלי רוצה לעבוד אצלך! – כאן כבר יש פניה שיותר מושכת לעין.

גם בגוף המייל, בפנייה עצמה, השתדלו לכתוב קצר, לעניין והקפידו לציין בעקבות איזה פרסום הגעה. בפנייה עצמה הקפידו לרשום בצורה ממוקדת באיזה תפקיד אתם מעוניינים ומתי ניתן ליצור אתכם קשר.

אל תשכחו לצרף את תיק העבודות שלכם והתאימו אותו לחברה אליה אתם פונים, למה הכוונה? אם אתם פונים למשרת מעצב גרפי בחברת הייטק אל תצרפו אל תיק העבודות שלכם עיצוב גרפי שעשיתם לקוסמטקאית. צרפו עיצובים הקשורים לעולמות הטכנולוגיה והמיחשוב.

איך פונים למעסיק פוטנציאלי בתחום השיווק בדיגיטל?

פנייה בסגנון לקוני כגון “היי, מה שלומך? נעים להכיר שמי ישראל ישראלי ואני פונה בקשר להצעת עבודה שפרסמתם”, יכולה להניב תוצאות, אך רב הסיכויים הם שהיא לא תזכה להתייחסות רבה מצד האדם שיפתח את המייל.

לעומתה, פנייה יצירתית יותר, כגון “היי, נעים להכיר שמי ישראל ישראלי וראיתי את הקמפיין האחרון שעשיתם למותג X ומאוד אהבתי ש….(כמובן לפרט איזו סיבה או שתיים). אשמח להצטרף אל צוות העובדים ולחשוב יחד עם רעיונות נוספים למותג” יכולה להביא אתכם רחוק יותר.

כבר בפניה כזו האדם שקורא את המייל יודע שאתם מכירים את הלקוחות שלהם, יודעים מה דרך החשיבה ושאתם חדורי מוטיבציה להתקבל לעבודה.

הכנה מנטלית לקראת ראיון עבודה

אין ספק שגם אם יש לכם ניסיון בעבודה בשיווק דיגיטלי, מעמד ראיון העבודה עצמו הוא מעמד מלחיץ. נסו להגיע את עצמכם ולהתאמן בבית על הצגה עצמית, הצגת תיק העבודות שלכם ובטחון עצמי. ככל שתהיו יותר בטוחים בעצמכם, כך תגדילו את הסיכויים להתקבל.

בהצלחה

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור