תעקבו אחרינו

מיקור חוץ יתרונות

מיקור חוץ או בשמו הלועזי אואטסורסינג- הוא הגדרה של שיטת ניהול הקיימת בעולם המודרני בה התפעול של חלק מהפעילויות של החברה או הארגון מוצאות החוצה לקבלן משנה. פעילויות ופעולות הליבה של החברה נשארות בניהולה הישיר. הסיבה שרוב החברות בארץ ובועלם מעדיפות מיקור חוץ כיום היא שבצורה כזו החברה יכולה להתמקד ולהתמחות בתחום מסוים כאשר כל שאר הפעולות מסביב מבוצעות על ידי גוף חיצוני.

שירותי מיקור חוץ כל היתרונות במקום אחד:

בואו ונתמקד ביתרונות ובסיבות מדוע רוב הארגונים והחברות מעדיפות כיום מיקור חוץ כשיטת עבודה קבועה.

  1. העלות– צורת העבודה במיקור חוץ בה רוב העבודה נעשית על ידי עובדי קבלן חיצוניים היא זולה משמעותית שכן העלות לעובדי קבלן נמוכה משמעותית מהעלות של משכורת של עובד בחברה עצמה. לכן עדיף לעבוד עם קבלן חיצוני שמשלם לעובדיו מאשר להשאיר את אותה עבודה אצל עובד בתוך הארגון.
  2. הזמינות– ישנן מדינות בעולם השלישי בעיקר (כמו הודו לדוגמא) אשר אחת ההתמחויות שלהן הוא מיקור חוץ. יש להם כוח עבודה רב וזמין לבצע את העבודה שאותו ארגון או אותה חברה זקוקים לה.
  3. המקצועיות– ברגע שעובדי החברה עוסקים רק בתחום שהם צריכים לעסוק בו ולא מבזבזים את זמנם על הפעילויות מסביב הם מרוכזים יותר ואפקטיביים יותר. כמו כן עובדי הקבלן במיקור חוץ אשר מבצעים את הפעולות האחרות מתמחים בפעולות האלה והופכים להיות מקצועיים מנוסים ובעלי פתרונות מידיים ומהירים.
  4. חיסכון– מעבר לחיסכון בתשלום לעובד יש גם את החיסכון בזמן שכן עבודה מקצועית אצל אדם המנוסה בפעולה תבוצע מהר יותר מאשר על ידי עובד של החברה שפחות ממוקצע בה. כמו כן ברגע שהחברה הקבלנית לא עמדה בכל הדרישות של העבודה היא תתקן על חשבונה את העבודה עש לתוצאה מוגמרת העומדת בשביעות רצונו של הארגון המזמין.
  5. אין יחסי עובד מעביד עם עובדי הקבלן ואין צורך בהכשרה של העובד על חשבון החברה. עובדי הקבלן מנוסים ומוכשרים בתחום והם מטפלים בתקלות ומבצעים את המשימות על הצד הטוב ביותר ללא צורך בקורסים והכשרות למיניהם שעולים לא מעט למעסיק.
  6. קיזוז המעמ – במיקור חוץ אחד היתרונות הבולטים הוא שניתן לקזז את המע”מ מהתשלום שכן לא מדובר במשכורת שמעבירים לאחד העובדים עם תלוש משכורת אלא העברה של תשלום לחברה קבלנית כנגד חשבונית מס.

לכן כשאתם מתעניינים במיקור חוץ  ותוהים מה הם היתרונות תשימו לב שיש לא מעט שכן לא סתם זו הפכה להיות אחת השיטות היותר פופולאריות בעולם המערבי המודרני והמתקדם של העסקים היום.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור