תעקבו אחרינו

גיוס והשמה דרך חברת השמה

אחד הקשיים הגדולים ביותר של חברות גדולות וארגונים גדולים הוא גיוס והשמת עובדים. הסיה דדי הגיונית- יש צורך בעובדים מקצועיים, מהימנים ואמינים שצריכים לעבור הכשרה מהירה ומדויקת ולאחר מכן להשתלב בחברה. צריך לברור היטב את העובדים בכדי לא לבזבז זמן וכסף על הכשרות לא רלוונטיות או להשקיע בעובדים לא רלוונטיים. לצורך גיוס והשמת עובדים בצורה הכי טובה יעילה ומהירה רוב החברות והארגונים נעזרים בחברות השמה וקבלנות משנה.

שירותי גיוס והשמה דרך חברת השמה

בכדי לאתר לגייס ולבצע השמה מדויקת של עובדים הדרך הטובה ביותר היא לפנות לחברת השמה אשר מתמחה בתחום. החברה מתמקדת ומומחית בגיוס איכותי של עובדים ללא חשיפת פרטים או העברת מידע רגיש הלאה.

חברות ההשמה יודעות כיצד לנהל ולתפעל באופן איכותי ומדויק קבלני משנה בכל תחומי התעשייה השונים ולזהות את הצרכים של הארגון שמחפש עובדים. לאחר זיהוי של אותם צרכים אותה חברת השמה יודעת למיין את מבקשי העבודה אשר נמצאים אצלה במאגר ולמצוא את העובד המתאים ביותר לאותו תפקיד פנוי ושיכול להשתלב התרבות הארגונית של אותה חברה.

כל חברה וכל ארגון יכולים כמובן לבצע גיוס והשמה עובדים באופן עצמאי שכן הם מכירים את התרבות הארגונית שלהם בצורה הטובה ביותר, את דרישות החברה באופן כללי ואת דרישות התפקיד באופן ספציפי. עם זאת- פנייה לעובדים פוטנציאליים, הוצאת פרסום לתפקיד, מיון הפניות, גיוס העובדים הטובים והנכונים ביותר ולאחר מכן השמה והטמעה שלהם בארגון הוא תהליך שלוקח זמן וצריך להיות יעיל ומדויק אחרת הוא מבזבז זמן וגם כסף. ואלו שני דברים שאף ארגון לא יכול להרשות לעצמו לפספס. אז מה עושים? נעזרים בשירותיה של חברה לצורך גיוס והשמת עובדים. חברה שזהו תפקידה ויודעת לא רק למפות את צרכי הלקוח לפי הדרישות והצרכים של החברה אלא גם למיין את הפניות ולגייס עבור אותה חברה את העובד או את העובדים הרלוונטיים בלבד.

חברות השמה מכירות גם את התעשייה ואת תהליך הגיוס וההשמה בתחומים השונים בתעשייה וכן מלווה את המועמדים לאורך כל התהליך- מהמיונים הראשונים דרך תהליך המיון והסינון של החברה, הגיוס עצמו ועד לסיום תהליך קליטה מוצלח וקשר רציף לאחר קליטת העובד בחברה. היתרון עבור החברה הוא משמעותי ומהותי- מגיעים אליו לסינון אחרון לפני גיוס רק מועמדים עם פוטנציאל גבוה להשתלב בתוך החברה, שכבר עברו תהליך סינון ראשוני ונמצאו מתאימים. כמו כן לאחר שהם עוברים את התהליך ומגויסים כעובדים של החברה עדיין יש את הליווי של חברת ההשמה גם לאחר הקליטה כעובד מן המניין.

 

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור