תעקבו אחרינו

מיקור חוץ תוכנה

גיוס עובדים באמצעות מיקור חוץ הינה שיטת ניהול פופולארית ונפוצה בעידן המודרני, מיקור חוץ זו למעשה שיטה בה מוציאים חלק מהפעילויות של החברה החוצה לקבלני משנה. אז מה סב בדיוק מיקור חוץ תוכנה? מיקור חוץ תוכנה זה אותו הדבר רק שבמקרה הזה מדובר בתהליך בו מוציאים את בדיקות התוכנה לביצוע על ידי גורם חיצוני, גורם אשר לא מעורב בתהליך של פיתוח התוכנה בחברה.

למה חשוב לבצע QA באמצעות שירותי מיקור חוץ תוכנה?

השלב של בדיקות התוכנה הוא אחד השלבים החשובים והחיוניים ביותר בתהליך של פיתוח של כל תוכנה. מעבר לבדיקת בעיות אפשרויות שיכולות לצוץ חשוב לבדוק את כל הנתונים כמו נגישות, התאמה לדפדפנים השונים ואבטחת מידע. יש צורך בבדיקות תוכנה מעמיקות ומקיפות מבלי לבזבז את הזמן של מפתחי התוכנה ולכן מיקור חוץ הופך בעצם להיות האופציה הכי טובה לשלב הזה בתהליך ומכאן מגיעה החשיבות של מיקור חוץ לתוכנות.

מיקור חוץ של בדיקות תוכנה מתחלק לשני סוגים. הסוג הראשון מתמקד בביצוע של בדיקות בלבד של כל תוכנה ותוכנה והסוג השני מתמקד בתכנון וגם בביצוע של הבדיקות.

יתרונות גיוס עובדים באמצעות מיקור חוץ תוכנה:

היתרונות לארגון שמחליט לבצע את בדיקות התוכנה במיקור חוץ הם רבים ומשמעותיים.

  1. חיסכון בעלויות- במהלך פיתוח של תוכנה יש לא מעט צורך בבדיקות והצורך עולה ויורד ומשתנה במהלך אותה תקופה. ניתן להחזיק צוות בודקים טכני שיבצע את הבדיקות רק כאשר יש בהן צורך ולא להחזיק צוות בדיקות מיותר בזמנים שאין בו צורך. כמו כן ניתן להתאים את גודל הצוות בהתאם ולהקטין או להגדיל אותו בהתאם.
  2. פניות הצוות המפתח- כאשר ישנו צוות מיומן ומקצועי שמתרכז ומתמקד בבדיקות התוכנה, הצוות שפיתח את התוכנה יכול להתפנות לשאר הפעולות והפעילויות החשובות ולא לבזבז זמן יקר בביצוע בדיקות. ברגע שמקבלים ריקושטים לגבי התוכנה הקיימת ניתן להקצות את זמן העבודה לפיתוח פתרונות חדשים ואחרים.
  3. אמינות ומקצועיות- כאשר החברה המבצעת את בדיקות התוכנה מתמחה בתחום יש לה אפשרות לבצע בדיקות נרחבות ומקיפות ולהשתמש בכמה מערכות הפעלה חומרה ובדיקת דפדפנים. הביצוע הנרחב של הבדיקות מאפשר נקודת מבט נוספת, ודיוק המוצר בעזרת אותן בדיקות נרחבות ואמינות יותר.
  4. צוות מקצועי יעיל וזריז- חיסכון נוסף בעלויות שהינו משמעותי מאוד בעיקר אצל חברות וארגונים בעולם המערבי המודרני הוא האפשרות לשכור את שירותיו של צוות מקצועי שיושב במדינה אחרת בצד השני של העולם בה כוח העבודה זול יותר ולכן ניתן לקבל בדיקת תוכנה של כל תוכנה ותוכנה באופן מקצועי מהיר ויעיל מבלי לבזבז זמן (עובדים בשעות אחרות בגלל הפרשי השעות ובכך חוסכים את הזמן שהצוות המקומי לא עובד).
איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור