תעקבו אחרינו

מה ציפיות השכר שלך?

זו אחת השאלות הנשאלות ביותר בראיון עבודה בין אם ראיון טלפוני ראשוני או כשאתם כבר יושבים במשרד מול המגייס וממש יכולים לראות את עצמכם בעמדת העבודה. זו שאלה חשובה בכדי לתאם ציפיות אבל גם שאלה בעייתית. מצד אחד אתם רוצים להרוויח בהתאם מצד שני אתם רוצים את העבודה ורואים את הפוטנציאל. וכמובן שגובה השכר הוא לא הפרמטר היחיד שאתם שוקלים בזמן שאתם מחפשים עבודה ולכן חשוב שתגיעו מוכנים לשאלה הזו ולא תאלמו דום כשהיא נשאלת.

איך תענו כמו שצריך לשאלה ‘מה ציפיות השכר שלך?’

בכדי לענות על השאלה הזו כמו שצריך אתם חייבם להגיע לכמה החלטות עם עצמכם ולענות עליה עם כמה שיותר ביטוחן עצמי. ברגע שתהיו החלטיים ובטוחים בעצמכם- לא תתבאסו לאחר מכן אם לא התקבלתם או אם התגמשתם על שכר נמוך יותר ממה שרציתם בהתחלה.

  1. החליטו מראש מה הסכום המינימלי שאתם מוכנים לעבוד עבורו. סביר להניח שיש לכם ניסיון בתחום וכבר עבדתם בחברה אחת ואפילו יותר ואתם יודעים כמה שילמו לכם וכמה משלמים עבור התפקיד הזה. היו ראליים בסכום- לפי הוותק והניסיון שלכם, יכולת ההשקעה שלכם במשרה וכמובן גודל החברה בהשוואה לחברות דומות במשק.
  2. אל תשאירו מקום למשחק. אם אתם יודעים בדיוק כמה אתם רוצים להרוויח ברוטו ואתם לא מעוניינים להרוויח פחות- אמרו את הסכום המדויק. אתם גם יכולים לומר בפירוש כמה הרווחתם בחברה הקודמת ולבקש שזה יהיה אותו השכר. אל תתנו טווח מחירים ואל תתנו להם לנסות לקלוע לסכום הרצוי.
  3. החליטו מראש אם אתם מתכוונים להתגמש ולהקשיב לצד השני. כך או כך לא מומלץ לפוצץ ראיון עבודה על שכר ולכן היו קשובים עד הסוף והישארו לראיון. אולי יציעו לכם שכר נמוך יותר בפחות שעות, אולי ימצאו עבורכם משרה משתלמת יותר. במידה והם הגיעו למסקנה שהשכר שאתם מבקשים גבוה מדי- הקשיבו להם בכדי להבין מדוע, כמה משלמים על המשרה שלכם וחשבו אם אתם מוכנים להתגמש ולרדת בשכר החודשי.
  4. זכרו שיש לקחת בחשבון עוד פרמטרים- אם אתם לא מרוצים מהשכר שהוצע לכם, כדאי שתבדקו את שאר התנאים- אולי הם אידיאליים ושווים את השכר הנמוך יותר? הכינו מראש רשימה של שאלות ותנאי עבודה בכדי לבדוק האם אפשר להתפשר בתחום אחד בשביל להרוויח בתחום אחר.
  5. השאירו את השכר פתוח למשא ומתן עתידי- במידה והחלטתם שאתם מתפשרים על שכר נמוך יותר מזה שציפיתם לו וביקשתם- בקשו להכניס סעיף בחוזה שמאפשר פתיחת תנאי השכר למשא ומתן לאחר תקופת ניסיון של מספר חודשים בכדי להוכיח שאתם שווים את השכר הגבוה יותר.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור