תעקבו אחרינו

כך תהפכו לנכס עבור המעסיק שלכם

אין ספק שאנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת למדי. הרבה מאוד עובדים מפוטרים או מוצאים לחופשה ללא תשלום ומי שנשאר לעבוד עובד פחות שעות בתנאים אחרים לגמרי ומרגיש שכל רגע זה עלול להיגמר. כאשר המעסיק יצטרך לוותר על עובדים הוא יאלץ לערוך שיערוך של השווי שלהם והחשיבות שלהם לחברה ולכן עליכם לדאוג להיות תמיד נכס עבור המעסיק שלכם בכדי להישאר במקום העבודה.

עובד צריך לספק הרבה יותר ממסוגלות בסיסית:

התפקיד שלכם בתור עובדים, וזה לא משנה איזה תפקיד אתם ממלאים בארגון- הוא להיות יעילים וחשובים בצורה כזו שלא ירצו להחליף אתכם. לכל עובד כמעט יש תחליף ולכן אפשר למצוא עובד לכל תפקיד- ולכן חשוב שתוכיחו באופן קבוע שאתם הכי טובים לתפקיד.

היום כבר ידוע שמעבר למסוגלות בסיסית של מילוי הדרישות המינימליות של התפקיד על העובד להוכיח שהוא שווה את השכר ואת תקן התפקיד שלו. עליו להביא לתפקיד כישורים נוספים, יכולות מעבר לנדרש ולהגדיל ראש באופן קבוע בכדי להיות נכס עבור המעסיק ובכדי שלא יראו צורך להחליף אותו. בכדי לעשות זאת עליכם להיות עם אצבע על הדופק כל הזמן בכדי לא להגיע יום אחד לעבודה ולגלות שאתם חופפים מחליף עתידי.

  • התמחו בתחום שלכם- אל תסתפקו בלדעת את החומר ולהבין אותו באופן בסיסי- לימדו אותו, חקרו אותו. היו המומחים בתחום שלכם, אלה שבאים אליהם לשאול שאלות ויודעים את הנתונים הכי טוב מכולם.
  • הקדימו את כולם- לימדו באופן קבוע את הטכנולוגיות והפיתוחים העתידיים, בקשו לצאת להדרכות והרצאות, חקרו וגלו מה עתיד להיכנס לארגון ולתחום בו אתם עוסקים בכדי להיות הראשונים.
  • השקיעו בתפקיד שלכם בכל יום מחדש- חייכו, היו נחמדים, עזרו לאחרים. בצעו את המטלות שלכם על הצד הטוב ביותר. ברגע שעושים את המקסימום ולא את המינימום מרחב העבודה הופך להיות נעים יותר ומקבל יותר לכם ולעובדים סביבכם. גם לכם יהיה יותר נעים להגיע לעבודה וגם לאלו שעובדים אתכם. ברגע שיעריכו אתכם גם מקצועית וגם חברתית אתם כבר נכס לחברה.
  • רכשו ניסיון- אתם לא יודעים מה יקרה מחר בדיוק כמו שהמנהל שלכם לא יודע. למדו כמה שאתם יכולים בעבודה שלכם, רכשו ניסיון וכלים שאולי תצטרכו בתפקידים אחרים במקומות אחרים, כאלה שיקדמו אתכם.
  • הגדילו ראש וקחו עוד אחריות- אם יש לכם אפשרות בקשו עוד תחומי אחריות, למדו עוד תפקיד כך שתוכלו למלא מקום של עובד חסר ולהגדיל את החשיבות שלכם בארגון או לצמצם שני תפקידים לאחד מה שיאפשר לכם גם לבקש שכר גבוה יותר ותנאים טובים יותר.
איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור