תעקבו אחרינו

טיפים למעסיק- לפעמים לגייס לא נכון עולה ביוקר

אין ספק שגיוס מוצלח של עובד טוב הוא גיוס שמחזיק לאורך שנים. אבל בכדי לגייס את העובד הנכון לתפקיד המתאים ביותר צריך להיות מקצועיים ומיומנים. כאשר ברוב החברות מי שמנהל את תהליך הגיוס הם העובדים עצמם מדובר בקושי כפול- הם גם עוסקים בגיוס במקום לעסוק בעבודה השוטפת שלהם וגם לא מיומנים מספיק ועלולים לגייס עובדים לא טובים. אז מה עושה מעסיקה
שמחפש עובדים בכדי להימנע מגיוס שגוי ולהקפיד על גיוס מוצלח?

טיפים למעסיק להימנע מגיוס שגוי ולהקפיד על גיוס מוצלח:

  1. בחרו אדם אחד ומנו אותו למנהל גיוס – ברגע שהתפקיד הזה הוא של אדם אחד הוא מתמחה בתחום, לומד את הדרישות, את המיומנות ומצליח לגייס את האדם הנכון לתפקיד הנכון. השקיעו בהדרכה של אותו אדם, פנו לו זמן מהתפקיד שלו או הקצו תפקיד ספציפי למגייס לחברה אפילו כעובד חיצוני לתקופה קצרה עד שתמצאו את העובד הרלוונטי.
  2. הקפידו על פרסום נכון – בכדי להימנע מקבלת מבול של פניות לא רלוונטיות היו ברורים בדרישות התפקיד ובתנאים שלו כבר בשלב הפרסום. נכון שאתם רוצים למשוך אליכם עובדים ולגרום להם לרצות לעבוד אצלכם אבל פרסום אטרקטיבי הוא לא מספיק והוא חייב להיות ברור ומדויק בכדי שתקבלו רק פניות רלוונטיות.
  3. מיינו סננו ובדקו את קורות החיים – אל תזמינו למבחני מיון או לראיון פרונטלי כל מי שפנה אליכם. עברו על קורות החיים, קראו אותם ובדקו התאמה לתפקיד. וודאו שקורות חיים לא מתפספסים- הם יכולים לעבור אצל המגייס ולאחר מכן אצלכם בכדי שתוכלו לקבל החלטה פה אחד. לאחר שקורות חיים עוברים את הסינון הראשוני- העבירו את המגויס הפוטנציאלי ראיון טלפוני או מבחני מיון בכדי לבדוק אם הוא מתאים לעבודה. אם עבר את השלב הזה רק אז הזמינו אותו לפגישה פרונטלית וראיון בחברה.
  4. גיוס מוצלח לא נגמר בחוזה העסקה – ברגע שקיבלתם עובד לתפקיד השקיעו בו. תדאגו שהוא עובר חפיפה מקצועית ושיש לו את כל הנתונים להצליח. בכדי שעובד ייקלט כמו שצריך במקום העבודה וירצה להישאר עליו להרגיש שהוא במקום הנכון- הכינו לו עמדה, דאגו שיהיה מי שיחפוף אותו, וודאו שטוב לא מבחינה אישית ומקצועית. דאגו לבדוק את ההתקדמות שלו, ולראות שלא רק הוא מתאים לכם אלא גם אתם מתאימים לו. ברגע שתשקיעו כמו שצריך בעובד חדש בתקופת ההכשרה חברתית ומקצועית- הוא יהיה מעוניין להישאר בחברה ולתרום לה ואתם תרוויחו עובד טוב לאורך זמן.
  5. בדקו את עצמכם ואת תהליך הגיוס – אם עובדים עוזבים לאחר זמן קצר, בדקו למה. בדקו את תהליך הגיוס את המגייס ואת עצמכם בכדי לא לחזור שוב על אותן טעויות.
איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור