תעקבו אחרינו

מה כדאי ללבוש לראיון עבודה

אם יש לכם ראיון עבודה, בין אם פגישה פיסית או בזום, אתם צריכים להתארגן בהתאם. שימו לב תהליך חיפוש עבודה הוא תהליך מורכב ומאתגר, תשקיעו בכל שלב ואל תרגישו מראש שאם זומנתם לראיון אז העבודה שלכם. זכרו כילא מספיק שהרשמתם בקורות חיים והיתה שיחה טלפונית טובה, אתם צריכים להתלבש כמו שצריך לראיון עבודה ולדעת להתכונן לראיון עבודה בכדי להשאיר רושם נכון ומקצועי. זה לא אומר לדפוק הופעה או לחנוט את עצמכם בחליפה, אבל יש כמה דגשים ללבוש לראיון עבודה ולעבודה באופן כללי.

עצות וטיפים ללבוש לראיון עבודה:

הגיעו מסודרים ונקיים-  וודאו שמה שאתם לובשים נקי ללא כתמים או חורים, מגוהץ ונראה כמו שצריך. הקפידו על מראה נקי ומסודר מבחינת לבוש ונראות כללית של איפור, שיער מסורק, גילוח או סידור הזקן. מראה מרושל מעיד על אופי מרושל או חוסר תשומת לב לפרטים ואתם רוצים לשדר מקצועיות וסדר ולכן זה מאוד חשוב שתיראו בהתאם.

התלבשו בהתאם לארגון ולתפקיד- אם התפקיד הוא שירות לקוחות טלפוני תוכלו ללבוש ג’ינס (ההמלצה היא ללבוש ג’ינס שאין בו הרבה קרעים ושפשופים) וטי שירט בעוד אם אתם מתכננים להיות בתפקיד ניהולי חולצה מכופתרת ומכנסיים מחויטים יתאימו יותר. התלבשו כמו שמתלבש אדם שכבר מבצע את התפקיד.

אל תתלבשו כמו מי שאתם לא- ראיון עבודה הוא סוג של הצגה אבל מדובר בהצגת תכלית שבה עליכם להרשים את מקבלי ההחלטות עם הנתונים שלכם ולא להציג בפניהם מישהו ומשהו שאתם לא. אל תלבשו חליפה מחויטת אם הפעם האחרונה שלבשתם כזו היתה בבר המצווה או בחתונה ואתם לא מרגישים בה בנוח, אל תגיעו לבושות בשמלת נשף מרשימה שלא קשורה לעבודה. לבשו את מה שהכי מתאים לכם, משדר אתכם וגם נוח לכם אחרת זה יבלוט מאוד.

קוד לבוש בסיסי- הקפידו על כללי לבוש בסיסיים מכבדים. בלי כפכפי אצבע, בלי מכנסיים קצרים, בלי משקפי שמש על הראש או חולצות בטן צמודות- כל אלה מתאימים ליום יום או לחוף הים ולא לראיון עבודה.

בחרו צבעים מתאימים- אין צורך למהר לסטייליסטית לבדוק איזה גוון צבע מתאים לכם אבל חשוב לא ללבוש בגדים בצבעים בולטים מדי כמו אדום או זרחניים כמו צהוב. וותרו על כיתובים או הדפסים שמסיטים את תשומת הלב מכם ובחרו גוון בהיר וניטראלי עם נוכחות נעימה לעין.

גם את הנעליים רואים- כאמור וותרו על כפכפי אצבע או סנדלים שמתאימים לחוף הים. תנעלו נעליים נקיות ללא קרעים או שפשופים, עקב לא גבוה מדי ושתהיינה נוחות ולא כואבות כדי שלא תפרענה לכם במהלך הראיון.

אביזרים- אביזרים הם תוספת מבורכת אבל אל תגזימו. התאפרו בצורה עדינה אך בולטת, השקיעו בתכשיטים שמשתלבים עם ההופעה ולא בשרשרת ענקית שתמשוך את תשומת הלב, והמנעו בכללי מעניבות מקושקשות מדי או יותר מדי צמידים על היד.

זכרו כי גם אתם מחפשי העבודה וגם המגייס משקיעים זמן ואנרגיה בתהליך. מצד המגייס הנמצא בתהליך חיפוש עובדים, על כל משרה יש עשרות רבות של מועמדים פוטנציאליים, לא אחת הפרטים הטכניים זהים ומה שיקבע אם תתקבלו או לא זה האופי שלכם ומה שתקרינו במהלך הראוין ולכן חשוב להשקיע ולהקפיד גם על הדברים “השוליים”. לפעמים העובדה שקיבלו אתכם ולא את המועמד האחר יכולה להיות שולית כמו צבע העניבה שלבשתם לראיון.

בהצלחה!

 

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור