תעקבו אחרינו

טיפים לגיוס עובדים לעסק

עובדים הם המשאב העיקרי של כל עסק. עובדים טובים, יעילים עם מוטיבציה לתרום להתפתח. עובדים כאלה לא תמיד קל למצוא ולגייס וגם לשמר בתוך הארגון, בעיקר כשמדובר בארגון גדול. קיימות לא מעט שיטות חלקן ישנות ומסורתיות וחלקן חדשות וחדשניות לגיוס עובדים לתוך הארגון,  וכדאי לנסות אותן ולבדוק איזו שיטת גיוס עובדים מתאימה ביותר לעסק שלכם ולהתמקד בה.

איך מגייסים עובדים לעסק?

ההמלצה הראשונה היא להשתמש בכלים הקיימים. יש לכם עובדים טובים בארגון? בקשו את עזרתם. עובדים שכבר נמצאים זמן מה בתוך הארגון יודעים מה נדרש מהם מבחינת עבודה וגם מודעים לתנאי העבודה הקיימים. מבצעים כמו ‘חבר מביא חבר’ או תוכניות גיוס שכוללות עמלות למי שמביא עובד חדש לחברה יכולות לדרבן את העובדים הקיימים לחפש עבורכם עובדים חדשים שמתאימים לארגון ולסייע רבות בגיוס שלהם.

פרסום במדיה החברתית- בעולם הטכנולוגי של היום הכל נעשה במדיה החברתית ממכירת דירה דרך קניית אוטו ועד גיוס עובדים. העלו קמפיינים של גיוס עובדים בדף הפייסבוק שלכם, הכניסו פוסטים בקבוצות דורשי עבודה, שתפו את הפרסומים עם חברים ועובדים וכך תגיעו ללא מעט מחפשי עבודה פוטנציאליים.

טיפ נוסף בחיפוש של עובדים חדשים לעסק הוא לא להתקבע על האזור הגיאוגרפי בו אתם נמצאים. במצב שבו רוב העבודה נעשית מרחוק ועובדים רבים עובדים מהבית האפשרויות הטכנולוגיות מאפשרות לארגון לגייס עובדים שאינם גרים בקרבת מקום לבית העסק לעבודות שיכולות להתבצע בקלות וביעילות גם מרחוק.

פנייה לשירותי מיקור חוץ  גיוס באמצעות אאוטסורסינג יחסוך לכם זמן רב באיתור המועמד הפוטנציאלי

חשוב שתהיו ערניים לשוק ותדעו מה מחפשי עבודה מחפשים. כך תוכלו לדעת לאילו תפקידים יש ביקוש רב, אילו עובדים פוטנציאליים נמצאים בשוק מחפשי העבודה ולהציע להם את המשרות הרלוונטיות ואת העבודות המתאימות להם בתוך הארגון ולא לחפש באופן כללי עובדים ולאחר מכן לחפש לאיזה תפקיד בתוך החברה הם יכולים הכי להתאים.

אל תוותרו על אף שיטת חיפוש עובדים וגיוס עובדים גם אם היא נראת לכם מיושנת או לא עובדת.  לפעמים מה שעובד אצל אחרים לאו דווקא יעבוד אצלכם ולפעמים דווקא השיטה שאתם בטוחים שלא מתאימה לארגון שלכם היא זו שתביא לכם את העובדים הכי איכותיים. תוכלו לבדוק אם שיטה מצליחה יותר או מצליחה פחות רק לאחר שניסיתם אותה לזמן מה וזאת לאחר שמיקדתם אותה לקהל היעד שלכם. מדיה חברתית, דיוור ישיר, סיוע מהעובדים בתוך החברה, תליית מודעות דרושים במקומות אסטרטגיים ואפילו פרסום בעיתונות המקוונת ובעיתונות המודפסת יכולים להביא לכם חשיפה נרחבת שבעקבותיה תגענה פניות של מחפשי עבודה רלוונטיים אותם תוכלו לגייס לשורות הארגון שלכם.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור