תעקבו אחרינו

גם את קורות החיים צריך לשפץ?

 

בכל פעם שמחפשים עבודה השלב הזה מגיע- צריך לבדוק שקורות החיים שלנו מעודכנים ולשפץ אותם בכדי שיתאימו לתפקיד המבוקש. עם כל הרצון למצוא עבודה או לקבל תפקיד ספציפי ולהרשים את המראיינים עם קורות חיים- חשוב לא לסלף אותם, להישאר צמודים לאמת ולספק מידע אמין ונכון. עם זאת, ניתן בהחלט לשפץ אותם ולייפות מעט נתונים בצורה אותנטית ו”חוקית” שתגדיל את הסיכויים שלכם לקבל את העבודה.

החשיבות של קורות חיים בחיפוש עבודה:

קורות חיים במהלך חיפוש עבודה זה כרטיס הביקור שלכם. מופיעים בהם הפרטים הטכניים והנתונים הכללים שלפיהם תימצאו מתאימים או לא מתאימים לעבודה מסוימת, הניסיון התעסוקתי שלכם,  היכן למדתם ומה למדתם ותכונות שרכשתם במהלך החיים שיוכלו לעזור לכם בעבודה. לכן חשוב לכתוב אותם בצורה הכי ברורה וקריאה אך בו בזמן לוודא שהם מעניינים ומושכים יותר משאר אלפי קורות החיים שהמראיינים מקבלים כל יום.

איך תשפצו את קורות החיים שלכם?

מכתב מקדים- פסקה או כמה שורות עם התאמה של קורות חיים ושלכם לתפקיד המבוקש והסבר למה את קורות החיים שלכם צריך לקרוא יכולים לעזור לכם הרבה.

התאמת קורות החיים לתפקיד- אולי עשיתם הרבה, למדתם המון ורכשתם הרבה כלים אבל לא כולם רלוונטיים למשרה ולא תשלחו קורות חיים של כמה עמודים. בחרו את העבודות החשובות והרלוונטיות ואת הפרטים שמתאימים ותואמים לתפקיד שאתם מתמודדים עליו ואותם תדגישו.

הישארו נאמנים לאמת- אל תוסיפו יתרונות או תכונות כמו- פרפקציוניזם, עמידה בלתי מתפשרת בזמנים וכדומה אם אתם לא באמת כאלה. תמו הימים שמראיינים מחפשים מילים כלליות שלא אומרות כלום. רשמו מה אתם כן ופרגנו לעצמכם ביתרונות בלי לכתוב דברים שאינם נכונים ויכולים להזיק לכם בהמשך.

אל תפספסו פרטים חשובים- אם פוטרתם ממקום כלשהו בעיקר אם זה באותו התחום אז ספרו על המקרה. אל תשקרו על עבודות שעשיתם או תשמיטו אותן ואל תוסיפו תפקידים שלא עשיתם בכדי להאדיר את עצמכם. בסופו של דבר הכל אפשר לבדוק במהירות ובקלות ואתם לא תרצו להיתפס כשקרנים.

 

מראיינים מקבלים לא מעט קורות חיים למשרות בעיקר אם זו משרה מבוקשת ופופולארית ולכן עליכם לבלוט מעל כל שאר קורות החיים ולגרום להם לא רק לקרוא את שלכם אלא גם לבחור בכם לראיון טלפוני או לראיון פיסי. לכן כתבו את כל הדברים שאתם בטוחים שיעשו את הרושם הנכון ו”ימכרו” אתכם למראיין בצורה הטובה ביותר אבל אל תמציאו ותישארו אמינים ונאמנים לאמת. בסופו של דבר כל דבר לא נכון שתכתבו יתגלה וזה ייצור מצב מביך ועלולים לפסול אתכם רק בגלל זה. כמו כן לא תרצו להתקבל לעבודה שאתם לא מתאימים אליה רק כי כתבתם דברים לא נכונים בקורות החיים שלכם.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור