תעקבו אחרינו

מה חשוב לעובדים במקום העבודה

על אף מה שנהוג לחשוב, משכורת היא לא הנושא היחיד או המהותי ביותר אשר מניע את העובדים במקומות עבודה שונים. למעשה, ישנם מגוון של שיקולים ופרמטרים עליהם מרבית העובדים לא יתפשרו במקום העבודה שלהם. בשל העובדה שהעובדים במקום העבודה הם למעשה הכוח המניע את החברה, שמירה על מוטיבציה גבוהה היא עניין בסיסי להתפתחות ושגשוג כל עסק. אז מה חשוב לעובדים במקום העבודה וכיצד נוכל לוודא שהם מרוצים? לפניכם שלושה טיפים שכדאי לכל מעסיק להתחיל ליישם כבר היום.

שמרו על יחסי אנוש טובים

מעסיקים רבים אינם מודעים לכך, אך כאשר אנשים נשאלים “מה חשוב לעובדים במקום העבודה?”, יחסי אנוש טובים היא אחת התשובות הפופולריות ביותר שנקבל. חשוב לשמור על יחסי אנוש טובים הן בין העובדים עצמם, והן בין העובדים וההנהלה. ככל שהעובדים יהיו מרוצים יותר מהמנהל הישיר שלהם ויחסי האנוש במקום העבודה, כך הם גם יהיו מרוצים יותר ממקום העבודה באופן כללי.

הציעו תנאים טובים

תנאים טובים היא תשובה מובילה נוספת לשאלה “מה חשוב לעובדים במקום העבודה?”. גם אם אין ביכולתכם להציע לעובדים שלכם שכר גבוה במיוחד, תמיד תוכלו “להמתיק” את השכר המוצע עם תנאי עבודה או תנאי שכר טובים, ובכלל זה ימי חופש נוספים, בונוסים, ימי עבודה קצרים יותר ועוד.

אפשרו לעובדים אתגר מקצועי והגשמה עצמית

מרבית העובדים אינם מעוניינים להגיע למקום עבודה בו הם מחתימים כרטיס, מקטינים ראש במשך רוב היום ומחכים לרגע שיילכו הביתה. למעשה, אנשים רבים מחפשים עניין, אתגר והגשמה עצמית במקום העבודה. לכן, חשוב מאוד להקפיד לאפשר לעובדים לקחת חלק במגוון של אתגרים מקצועיים, וכמו כן לאפשר להם להגשים את עצמם באמצעות היכולות שלהם במקום העבודה. עניין זה יתרום לא רק לעובדים ולמוטיבציה שלהם, אלא גם לעסק עצמו.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור