תעקבו אחרינו

איך לעבור ריאיון עבודה בהצלחה?

אין ספק כי השאלה “איך לעבור ריאיון עבודה בהצלחה?” היא עניין שכולנו מתעכבים עליו, ולא בכדי. מטבע הדברים, ראיונות עבודה הם מעמד מלחיץ, אותו לא כולנו יכולים תמיד לצלוח. אז איך לעבור ריאיון עבודה בהצלחה? ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם במשימה.

כבו את הטלפון הסלולרי

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם יושבים בריאיון העבודה, הכל מתנהל כמתוכנן, אתם מרגישים כימיה נהדרת עם המראיין – ואז הטלפון הסלולרי שלכם מצלצל וקוטע את הריאיון. פרט לקטיעת רצף הריאיון עצמו, חשוב לדעת כי מראיינים רבים עשויים לתפוס את העניין כחוסר כבוד כלפי המראיין ומעמד הריאיון. מסיבה זו, חשוב להקפיד לכבות את הסלולרי לפני כל ריאיון עבודה, או לכל הפחות לשים אותו על מצב “שקט”.

הגיעו מוכנים לריאיון

“הגיעו מוכנים לריאיון” היא לרוב התשובה הפופולרית ביותר שנקבל כאשר נשאל איך לעבור ריאיון עבודה בהצלחה, אך רובנו לא בהכרח מבינים מה זה אומר. חשוב לדעת כי מרבית המראיינים מעוניינים להעסיק אנשים אשר מתעניינים גם בעסק עצמו, ולא רק במשכורת או בתנאים האחרים שהוא מציע לעובדים שלו. מסיבה זו, חשוב מאוד לקרוא מעט על העסק בטרם ההגעה לריאיון, ואף להציץ באתר או בדף הפייסבוק של החברה. עניין זה לא רק יסייע לכם בהבנת העסק והעובדים שהמראיין מחפש, אלא גם ירשים לרוב את המראיין ויגרום לו לחוש שאכפת לכם מהחברה ומהפעילות שלה.

הקפידו על לבוש מתאים

על אף שלבוש הוא רק מעטפת חיצונית, חשוב מאוד להבין כי מדובר בעניין מהותי במעמד של ריאיון עבודה, שכן רושם ראשוני הוא משהו שאנחנו יכולים ליצור רק פעם אחת. הקפידו ללבוש בגדים נקיים, מגוהצים ומעט מחויטים יותר מאלה שהייתם לובשים ביום-יום. עניין זה יגרום למראיין לתפוס אתכם כמועמדים מקצועיים ורציניים יותר.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור