תעקבו אחרינו

אי יציבות תעסוקתית

אי יציבות תעסוקתית היא משהו שכולנו חווים או חווינו לפחות אחת לחיינו. בדרך כלל, מדובר במצב המתאפיין ב”חורים” בקורות החיים שלנו בשל שלל סיבות שונות – חלקן מוצדקות, חלקן פחות. למרבה הצער, אי יציבות תעסוקתית היא עניין מרתיע עבור מרבית המעסיקים, אשר בגינו, הם עלולים לפסול את המועמדות שלנו על הסף. אז כיצד מתמודדים עם אי יציבות תעסוקתית בראיונות עבודה, ואיך נענה לשאלות המעסיק הפוטנציאלי באופן שיאיר אותנו באור חיובי? לפניכם מספר טיפים יעילים שיסייעו לכם רבות בנושא זה.

טיפ ראשון לאי יציבות תעסוקתית – עגלו פינות בקורות החיים , כתבו בשנים ולא בחודשים

את רוב מסמכי קורות החיים נהוג לכתוב ברצף של שנים, ללא ציון חודשים. כך, למשל, אם עבדתם במקום עבודה מסוים מחודש אוקטובר 2017 ועד לחודש ינואר 2019, השורה הרלוונטית בקורות החיים תיכתב כך: 2019-2017, וכך למעשה יתקבל הרושם שמדובר בשנתיים ולא בשנה ושלושה חודשים. עניין זה יסייע לכם להפוך את קורות החיים שלכם למהודקים ומרשימים יותר.

ציינו בקורות החיים גם פעילות התנדבותית

מרבית האנשים לא מודעים לכך, אך בקורות חיים המתאפיינים באי יציבות תעסוקתית, ניתן ורצוי לציין גם פעילויות שלא תוגמלנו עליהן כלכלית – בכלל זה פעילות התנדבותית, עבודה כפרילנס, מלגות או כל עבודה אחרת, שבה נדרשנו להפגין כישורים כלשהם או להשתמש בניסיון ובידע המקצועי שלנו. פרט לעובדה שעניין זה יסייע לנו “להדק” את קורות החיים שלנו, מדובר גם בערך מוסף משמעותי לקורות החיים – בפרט כאשר מדובר בפעילות התנדבותית.

לא תמיד צריך להסתיר אי יציבות תעסוקתית – היו כנים עם המעסיק

לעיתים, אי היציבות התעסוקתית תיגרם בשל סיבה מוצדקת, כמו למשל מחלה ממושכת, מוות של אדם קרוב, לימודים אינטנסיביים ועוד. במקרים כאלה, במעמד שליחת קורות החיים, רצוי לכתוב מספר מילים למעסיק הפוטנציאלי, אשר יסבירו את פשר ה”חורים” הקיימים בקורות החיים שלנו.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור