תעקבו אחרינו

מה התשובה הנכונה לשאלה מדוע עזבת את מקום העבודה הקודם

קורה שעוזבים מקום עבודה וקורה שהעזיבה לא תמיד בצורה חיובית ובאנרגיות טובות. ואז כשמחפשים עבודה חדשה ושואלים מדוע עזבתם את הקודמת אז צריך למצוא תשובה נכונה, אבל לא לשקר. איך עושים את זה נכון? מה עונים?

לענות נכון אבל בחוכמה:

קשה להסביר מדוע עזבתם מקום עבודה אם הוא היה טוב והשתלם לכם אבל תמיד המראיין החדש ירצה לדעת למה מישהו כמוכם מחפש עבודה חדשה. אז נכון, אתם לא תמיד אשמים אבל גם לא תמיד רוצים לשתף מה קרה ולמה היתם חייבים לעזוב. אז איך תענו על השאלה שכמעט בטוח שישאלו אתכם?
טיפ ראשון- לא משנה מה תאמרו אל תוציאו את העבודה הקודמת באור שלילי. אל תסגרו חשבון עם הבוס הקודם, אל תעירו הערות על דרך ההתנהלות הלקויה לדעתכם של החברה בה עבדתם. אל תלכלכו לא על העובדים ובטח שלא על המנהלים.
טיפ שני- התאמנו על השאלה. שבו עם חבר או עם מישהו שעובד במקצוע ותרגלו ראיון פנים מול פנים. בקשו מהצד השני שיתקיל אתכם בשאלות כולל זאת. כאשר תהיו מתורגלים בתשובה היא גם תגיע בלי היסוס ועם ביטחון מה שבהחלט ישחק לטובתכם.
טיפ שלישי- הרימו לעצמכם. השתמשו בתשובה לשאלה הזו בכדי להראות שאתם תמיד מסתכלים קדימה, רוצים להתקדם. תמיד לומדים ומפתחים ומעוניינים להגיע למקומות חדשים וטובים יותר. אם לא ראיתם מקום להתקדם בעבודה הקודמת- החלטתם שמיציתם והגיע הזמן להמשיך הלאה. שימו לב שזה לא יראה שאתם בכל פעם עוזבים מהר מדי או בכל פעם שיש הצעה אחרת ממהרים לקום וללכת מה שיפגע באמינות שלכם וביכולת שלכם להישאר במקום אחר לאורך זמן ולהתמיד בו.
טיפ רביעי- אומרים את האמת. אין מה לשקר כי שקר בסופו של דבר מתגלה. ואם תשקרו ואז יתקשרו לעבודה הקודמת שלכם בכדי לברר- אתם תצאו לא אמינים ושקרנים ובטוח שלא תתקבלו לעבודה. אבל לא צריך לומר את כל האמת או שאפשר לומר את האמת רק בצורה אחרת. החמיאו לבוס הקודם, החמיאו למקום העבודה הקודם והעבירו את האחריות אליכם כמו לדוגמא- הוא היה בוס אחראי שלימד אותי הרבה אבל אחרי זמן מה הבנתי שסיימתי ללמוד ממנו וזה כבר לא המקום עבורי.
טיפ חמישי- אל תובכו מהשאלה. אל תצחקקו בעצבנות, אל תיראו מופתעים או עצובים ואל תראו שרק חיכיתם לשאלה הקשה והמכשילה הזו. המשיכו את הראיון כאילו זו שאלה אחת מבין כל שאר השאלות שנשאלתם עד כה.
ככל שתגיעו לראיון העבודה יותר מאורגנים ובטוחים בעצמכם כך תגדילו את הסיכויים שגם אם ישאלו אתכם מדוע עזבתם את העבודה הקודמת לא תיפלו בפח או תהרסו לעצמכם את הסיכויים.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור