תעקבו אחרינו

מדריך למציאת עבודה בתחום היהלומים והתכשיטנות

תעשיית היהלומים היא תעשייה עולמית שקיימת כבר למעלה ממאה שנה. זוהי תעשייה הדורשת אנשי מקצוע מרקעים שונים, במיוחד כאלה שיש להם מומחיות לגמלוגיה, צורפים, מעצבי תכשיטים ואנשי שיווק. יש הרבה הזדמנויות לאנשים שרוצים לעבוד בתחום זה. עם זאת, ישנם גם אתגרים רבים והעבודה לא תתאים לכל אחד. החדשות הטובות הן שיש כמה צעדים שנית לנקוט כדי להפוך את החיפוש לקל ופורה יותר.

איך להתחיל לחפש עבודה בתעשיית היהלומים

תעשיית היהלומים היא קריירה מאוד משתלמת, מרגשת ומתגמלת. זו גם דרך מצוינת להתפרנס. תעשיית היהלומים מורכבת ממקצועות רבים ושונים. מחותכי יהלומים, קונים, מוכרים ועד מעצבים אנשי פרסום ושיווק ובימינו אפילו אנשי דיגיטל ותוכנה. . יש הרבה דברים שהופכים את הקריירה בענף היהלומים לשווה את זה. כשחושבים על הערך של היהלומים, כמו גם על היוקרה שמגיעה עם לבישה או בעלות על האבנים היפות הללו, קל להבין מדוע יש כאלו שיעשו הרבה בכדי להתפרנס בתחום זה. עבודה בתחום היהלומים והתכשיטנות יכולה להיות מאוד יצירתית ומתגמלת מאוד עבור אלה שנהנים מעבודתם, מה שהופך את העבודה למספקת ומשתלמת.

הדרך הטובה ביותר לחיפוש עבודה בתחום היהלומים היא בראש ובראשונה לבדוק אם יש לכם אנשים שאתם מכירים אשר כבר עובדים בתעשייה ומכירים אתכם ואת הכישורים שלכם ויוכלו להמליץ עליכם.

לעקוב אחר משרות ברשתות החברתיות ולחפש משרות דרושים בתחום התכשיטנות והיהלומים.

עבודה כגמולוג – מה זה דורש?

עבודה כגמולוג יכולה להיות מתגמלת מאוד עם זאת עבודה כגמולוג דורשת גם הרבה מאוד אחריות. גמולוג אחראי לדירוג ותמחור יהלומים וכן לזיהוי כל הפגמים העשויים להתקיים ביהלום. גמולוג חייב להיות בעל עין חדה לפרטים, ידע כיצד לזהות אבנים והבנה חזקה של ארבעת ה-Cs: חיתוך, בהירות, משקל קראט וצבע .

גמולוג מסוגל לתמחר יהלומים על סמך איכותם וכן לקבוע אם יהלום הוא בעל ערך גבוה או נמוך. גמולוג חייב גם להיות בעל יכולת לזהות אבני חן ומינרלים.

לסיכום:

עבודה בתחום היהלומים מספקת מגוון רחב של משרות אך ישנם משרות שדורשות הכשרה, ובחלקן גם תואר, אך ישנם גם משרות לאנשים ללא ניסיון, במידה ואתם מעונינים להשתלב בתחום היהלומים חפשו משרה אשר תואמת את הכישורים שלכם. חפשו בלוחות דרושים והתייעצו עם חברות השמה, בכדיי להפוך את תהליך חיפוש העבודה ליעיל אפקטיבי ומהיר.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור